AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Zolang je het zelf maar goed vindt. ;)

Ik ga straks eens monty python & the holy grail kijken. Vond de andere twee vrij goed, maar niets speciaal ofzo.
Nou verwacht van deze dan maar helemaal niks, als er 1 film overrated is...

Ok, heb net 500 days of summer gezien. Het gaat over een jongen die zijn oestrogenen niet goed in bedwang kan houden en hopeloos verliefd wordt op dit meisje Summer. Vandaar de titel van de film; 500 days of summer. Echter weet hij niet dat dit meisje een keiharde ervaren verleidster is met zieke gedachte. De arme jongen en de ervaren verleidster komen in contact met elkaar en na 40 minuten tijdverspilling van je leven zit de jongen eindelijk in de panty's van het meisje. Nu zou je denken dat de 2 een relatie hebben, dat denkt de jongen in ieder geval maar niets is minder waar. Ze vertelt hem steeds; I just wanne be friends. ( LIL Priest lees je mee? Deze film gaat over jou ) Ok, genoeg verklapt. Ik dacht dat het echt zo een stereotype romantische film was, maar dat viel zwaar mee. Zit nog wel een goede boodschap in als je oplettend bent. Deze film krijgt 8 kankersteentjes van me.

8/10

En nu ga ik van mijn kwark genieten en naar Jennifer's body kijken, hopen dat die h**r van een Megan Fox mijn tijd waard is.

Ok, heb net 500 days of summer gezien. Het gaat over een jongen die zijn oestrogenen niet goed in bedwang kan houden en hopeloos verliefd wordt op dit meisje Summer. Vandaar de titel van de film; 500 days of summer. Echter weet hij niet dat dit meisje een keiharde ervaren verleidster is met zieke gedachte. De arme jongen en de ervaren verleidster komen in contact met elkaar en na 40 minuten tijdverspilling van je leven zit de jongen eindelijk in de panty's van het meisje. Nu zou je denken dat de 2 een relatie hebben, dat denkt de jongen in ieder geval maar niets is minder waar. Ze vertelt hem steeds; I just wanne be friends. ( LIL Priest lees je mee? Deze film gaat over jou ) Ok, genoeg verklapt. Ik dacht dat het echt zo een stereotype romantische film was, maar dat viel zwaar mee. Zit nog wel een goede boodschap in als je oplettend bent. Deze film krijgt 8 kankersteentjes van me.

8/10

En nu ga ik van mijn kwark genieten en naar Jennifer's body kijken, hopen dat die h**r van een Megan Fox mijn tijd waard is.

goeie film+

Zooey met haar grote ogen:heart:

de eerste 40 minuten vond je tijdverspilling? vond dat juist het mooiste van de film, vooral de dansscene:D

Ik heb vannacht en net Blue Velvet en Mulholland Drive gekeken, wat een bizarre maar intense filmervaring was dat zeg.

binnenkort maar is aan lynch beginnen, klinkt allemaal interessant.

iemand een tip, wil met de meest bizarre beginnen?
1. Straight Story, The
2. Blue Velvet
3. Elephant Man, The
4. Lost Highway
5. Mulholland Dr

1. Lost Highway
  2. Mulholland Dr.
  3. Blue Velvet
  4. The Elephant Man
  5. The Straight Story

Laatst bewerkt:
Straight story is gewoon laid back filmpje, wel toegankelijk, vond die ook erg goed.

De t*ring, 20 minuten was al genoeg om Jennifer's body stop te zetten en per direct van mn computer te verwijderen. Wat een kk slecht film is dat zeg, damn.

2/10

De t*ring, 20 minuten was al genoeg om Jennifer's body stop te zetten en per direct van mn computer te verwijderen. Wat een kk slecht film is dat zeg, damn.

2/10
Verbaast me niet, zij kan sowieso niet acteren en bovendien speelde ze tot nu toe alleen in k*tfilms. Niet voor niets zijn de Amerikanen haar al beu zien.

Haha, de film heet "Jennifer's Body", what did you expect?

Star trek 2009

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vond de serie altijd enorm saai, maar deze film is echt geweldig! 9/10

Gisteren gezien:

1219.jpg

Heb hem uiteraard onder invloed van een :joint: bekeken. En het was inderdaad een ideale chill film. Dat kwam vooral door de muziek die werd gebruikt en het feit dat iedereen in de film zelf ook zo stoned was als een gieter.

Echter was de muziek niet altijd passend bij het gene er zich afspeelde, maar dat deed er eigenlijk ook niet toe.

Dus remember "see it with a bud" :cool:

Jammer dat je dat werk niet kan waarderen van Terry Gilliam, vind het de enige goede Monthy film. :)
Life of Brian vind ik dan véél beter. De humor in MP & the holy grail vond ik simpelweg totaal niet goed. Met halve kokosnoten een paard imiteren? Ok... dat was ongeveer 1 sec leuk:rolleyes: De interactie met de kijker vond ik helemaal verschrikkelijk. Volledig met open mind gaan kijken maar geen enkele keer kon ik luidop lachen (begreep alles en ben een fan van droge humor). Vraag me nog steeds af hoe die film zo hoog kan ranken (1 van de weinige films waar ik het gemiddelde van de waarderingen niet in volg).

Straks op Sundance Channel

Nick Nolte: No Exit has an inspired format. Instead of hiring a stern, scathing interviewer to get to the bottom of Nick Nolte, Tom Thurman asked Nolte to be the questioner, as well as the weary man trying to answer the endless riddles that can get in the way of being Nick. So it's Q&A with a vengeance, Old Nick and Young Nick. All of a sudden, the stale conventions of celebrity interview fall away and we realize that in any worthwhile actor's mind there is always a running discourse like this - savage, scornful, funny, hopeful, and touching.

Laatst bewerkt:
Life of Brian vind ik dan véél beter. De humor in MP & the holy grail vond ik simpelweg totaal niet goed. Met halve kokosnoten een paard imiteren? Ok... dat was ongeveer 1 sec leuk:rolleyes: De interactie met de kijker vond ik helemaal verschrikkelijk. Volledig met open mind gaan kijken maar geen enkele keer kon ik luidop lachen (begreep alles en ben een fan van droge humor). Vraag me nog steeds af hoe die film zo hoog kan ranken (1 van de weinige films waar ik het gemiddelde van de waarderingen niet in volg).

Grappig, ik had dat juist andersom. Ik vond Life of Brian soms veel te langdradig, scenes die minutenlang nodig hadden om een bepaalde grap over te laten komen met hier en daar een moralistisch toontje die ik eigenlijk helemaal niet wil horen als ik naar 'Pythonesque' materiaal kijk. Niet dat ik het een slechte film vond, ik heb er ook op momenten hard om kunnen lachen maar Holy Grail heeft dat typische absurde waarmee Monty Python groot is geworden, die film kan ik keer op keer kijken.

Wat volgens mij ook mee speelt bij dat soort enigszins oubollige Python films en Britse humor in het algemeen dat je er een bepaalde mate van nostalgie bij moet kunnen voelen, ik ben een fan van Britse jaren 70 en 80 humor, ik merk dat veel mensen die daar nooit iets mee gehad hebben ook moeite hebben om dan dit soort klassiekers te kunnen waarderen voor wat ze zijn. (waarmee ik overigens niet wil impliceren dat dit bij jou het geval is, ik schets een algemeen beeld uit persoonlijke ervaring) Veel grapjes in hedendaagse popcultuur refereert naar grappen en opmerkingen uit Holy Grail wat het voor mij ook keer op keer leuk maakt om de bron van herkomst origineel te bekijken ook al is het dan enigszins oubollig geworden. Het gaat vaak ook niet om 'de grappen snappen', het is gewoon een state of mind waarmee de oude Python series groot zijn geworden. Belachelijk, absurd en in geen geval diepzinnig maar wel uniek en enigszins wat mij betreft geniaal.

Ik heb hem gisteren niet kunnen kijken dus zal voor straks zijn. Ik ken een paar scenes uit The Holy Grail (zoals het gevecht :o) en die spraken me al aan dus.. Ik ben benieuwd.

Heb eens zo'n moviemeteraccount gemaakt, louter om wat stemmen te plaatsen zodat ik na verloop van tijd een aardig overzichtje heb. Staan er al een aantal in :
http://www.moviemeter.nl/user/103068/votes/5.0

Let wel : Een 3,5 is nog steeds goed en een 3 is ook vrij goed, 2,5 en minder is matig tot zwak. Het is gewoon moeilijk omdat je anders niet genoeg onderscheid hebt tussen de scores. Daar heeft vooral de 4-4,5 range last van, veel films die gewoon net geen 4,5 halen.

Laatst bewerkt:
Gister Paranormal Activity gezien :eek::eek::eek::eek:

En nu je review?

:eek: zo zitten kijken...
Gewoon eng omdat je niets ziet gebeuren.
Vandaag wel ff op google gezocht naar de 2 acteurs die erin spelen. Echt weer zo blair witch project 1-achtig. Don't see it alone, nou inderdaad. Ik zou ook alle deuren in de kamer dicht doen ;)

Terug
Naar boven