The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het begon best goed alleen het werd eigenlijk steeds slechter met een vreemd einde en was zeer traag. Geen aanrader...
5,5/10
Oersaaie film![Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zeer matige film het verhaal kwam heel warrig over er zat geen structuur in.
6/10
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Prachtige film, een echt meesterwerkje dit. Het verhaal speelt af gedurende de oorlog van '44 in het fascistische Spanje en gaat over een jonge stiefdochter van een sadistische legerofficier. Het meisje probeert wanhopig te ontsnappen naar een griezelige maar boeiende fantasiewereld.
Het is een verademing om eens niet de standaard Amerikaanse acteurs en actrices in een topfilm te zien spelen, zeker als het op dit niveau is. Het feit dat de gesproken taal Spaans is, helpt bovendien de geloofwaardigheid, wat in een Amerikaanse productie nooit zou kunnen. De effecten en cgi beelden zijn goed afgewerkt en ondersteunen de scenes i.p.v. te overheersen, zoals in veel andere films.
Wat mij betreft een 9/10 en must-see/must-have.
Gisteren gezien. Had 'm dus blijkbaar al (10j geleden of zo) gezien, was alleen de titel vergeten. Deze film vind ik zeker niet Arnold's hoogtepunt in comedy. Het is allemaal erg kinderachtig en cliché. Wel bij momenten lachwekkendToch wordt Jingle all the way onderschat, het is zeker Arnolds hoogtepunt in comedies!
Maar dan vind ik Twins en Kindergarten Cop als films toch net wat beter. Iig is JATW wel beter dan Junior.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
net avatar gezien in een compleet volle zaal. Had er grote verwachtingen bij (mede door het budget, james cameron, 3d, reviews hier ip dbb en imdb 8.9 en 21ste plaats en ook het idee die me wel aanstond..) kan alleen maar zeggen dat het zelfs m'n grootste verwachtingen mijlenver heeft overstegen. Ook cameron heeft zichzelf terug wat treden hoger gebracht, vergeleken met titanic. De film heeft me dan ook letterlijk weggeblazen. Je wordt ook zodanig in die film meegezogen, is moeilijk te geloven dat dit alles enkel maar fictie is.
Cameron is duidelijk terug. Je kon wel merken dat de film door hem geschreven en geregisseerd is, in het begin moest ik veel aan titanic denken kwa sfeer en dialogen en zo (wat flauwe grappen en zo), ook moest ik soms aan terminator 2 denken ivm met de spanning en zo. Het begin (eerste uur) vond ik dan ook gewoon vrij bovenmaats, wel zeer mooi en zo, leuke opbouw (moest natuurlijk ook wel zo zijn), maar hoopte dat het niet de ganse film zo ging blijven. Na de pauze is alles echt in een stroomversnelling gegaan en viel ik van de ene sensatie in de andere. Het verhaal is natuurlijk enorm dun, en zeer voorspelbaar maar zo'n films vragen dan ook geen enorm diepzinnige verhalen. Vond het verhaal op zichzelf eig enorm goed bedacht (over de planeet en zo). Ongetwijfeld de meest indrukwekkende film die ik in gans m'n leven heb gezien! Het laatste half uur heb ik ook bijna de hele tijd zitten meebewegen van de spanning..
De 3d bril was spijtig genoeg wat aan de donkere kant, en ook zat er precies niet zoveel 3d in. Je kon ook niet zo goed alles in detail zien. Zou daarom ook wel graag eens de normale versie zien.
Anyway de 500 miljoen dollar zijn meer dan goed besteed. Misschien toch een 9,5/10 omdat je soms wel wat goedgelovig moest zijn. De film had ook gerust nog een half uur langer mogen duren zelfs, want sommige zaken zijn ze niet verder op ingegaan.
P.s. Neytiri, wat een schoonheid, zou onmiddellijk zo één nemen moesten ze echt bestaan. Bijna niet te geloven dat dit zoe saldana was, want die vind ik nu zo enorm knap niet, maar als na'vi
![]()