Binnu
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 172
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

[IMDB]Avatar 3D [/IMDB]
Ben afgelopen vrijdag ook naar avatar geweest. Wellicht lag het aan de projector of de plaats in de bioscoop (we zaten redelijk vooraan), maar het 3d effect viel mij wat tegen.. Mede wanneer ik dit vergelijk met de 3d-show in Disneyland Parijs waar alles echt op je af kwam..
Het verhaal van de film vond ik maar slapjes, vond er weinig origineels aan. Heb me wel vermaakt, maar na 2,5 uur was ik er wel een beetje klaar mee.
Cijfer geven vind ik moeilijk, gevoel zegt 6,5/10
noem eens 1 film wat hier op lijkt.[IMDB]A Prophet[/IMDB]
Werd me aangeraden door een vriend van me, had ik anders waarschijnlijk nooit gezien. Ik vond het een erg goede film, die krachtig werd gebracht. Het zijn niet de conversaties die het doen, de karakters zijn goed, maar maken het ook niet. Het is juist de kracht van de film die het hier doen! 8/10! Aanrader voor de 'filmhuis' mensen![]()
Het nieuwe, voor zover ik weet, is dat het hele scenario zich op een exoplaneet afspeelt, nog niet gedaan voor zover ik weet. Verder is het haast onmogelijk om nog op elk vlak 100% uniek te zijn. En dat er een aanvaring is met de mensheid lijkt me logisch, zou anders een weinig interessante film zijn niet?District 9.. IMO ongeveer hetzelfde concept.. Het is gewoon domweg niet iets nieuws, gewoon een variatie erop! Of het nou aliens/robots/whatever zijn.. Ze krijgen 9/10 keer een aanvaring met de mensheid en dan zijn er een aantal mensen die ze gaan helpen
Het nieuwe, voor zover ik weet, is dat het hele scenario zich op een exoplaneet afspeelt, nog niet gedaan voor zover ik weet. Verder is het haast onmogelijk om nog op elk vlak 100% uniek te zijn. En dat er een aanvaring is met de mensheid lijkt me logisch, zou anders een weinig interessante film zijn niet?
Als je ziet welke films er gewoonlijk 6,5 krijgen is dat wel een heel grote belediging voor Avatar...
Ja maar dat kan je van elke film wel zeggen dat het ergens anders op lijkt.District 9.. IMO ongeveer hetzelfde concept.. Het is gewoon domweg niet iets nieuws, gewoon een variatie erop! Of het nou aliens/robots/whatever zijn.. Ze krijgen 9/10 keer een aanvaring met de mensheid en dan zijn er een aantal mensen die ze gaan helpen
Pocahontas, Dances with Wolves om maar wat te noemen.

Het nieuwe, voor zover ik weet, is dat het hele scenario zich op een exoplaneet afspeelt, nog niet gedaan voor zover ik weet. Verder is het haast onmogelijk om nog op elk vlak 100% uniek te zijn. En dat er een aanvaring is met de mensheid lijkt me logisch, zou anders een weinig interessante film zijn niet?
.. Zoals ik al zei viel het 3d gedeelte me wat tegen, de verhaallijn kwam me te bekend voor, toen hield ik weinig over!!
(deze discussie hebben we al eens gevoerd
).. En zoals ik al zei, vond ik het moeilijk..Als Jacky Chan van een 18 verdiepingen hoog flatgebouw afspringt terwijl hij ondertussen 7 gasten roundhouse kicked en uiteindelijk op een motorfiets beland waarmee hij over de grand canyon springt gaat ook niemand vragen wat de diepere betekenis achter die actie is. Nee het ziet er gewoon ****ing vet uit, klaar.

Ik denk dat Avatar gewoon het beste werkt met een simpel rechtlijnig verhaal. Gewoon wat epische shit, wat simpele emo, maar wel doeltreffend. Het verhaal is een beetje een kapstok voor de rest. De wereld waar je in mee genomen wordt, de spectaculaire momenten. Dit zou allemaal niet echt passen in een complex verhaal. Ok, ik geef toe dat sommige dingen op een relatief eenvoudige manier wat beter gedaan hadden kunnen worden. Maar al met al vond ik dat de echt niet zo om ver gesmeten werd met domme moraal ofzo. Gewoon een simpel maar ok verhaal, en voor de rest gewoon verstand op nul, achterover met je brilletje op genieten. Nee deze film laag tot matig beoordelen omdat het verhaal te simpel is vind ik gewoon raar. Ik kan me bijna niet voorstellen hoe mensen niet diep onder de indruk kunnen zijn van wat ze zien, en daarvoor verdient de film dikke respect. Als Jacky Chan van een 18 verdiepingen hoog flatgebouw afspringt terwijl hij ondertussen 7 gasten roundhouse kicked en uiteindelijk op een motorfiets beland waarmee hij over de grand canyon springt gaat ook niemand vragen wat de diepere betekenis achter die actie is. Nee het ziet er gewoon ****ing vet uit, klaar.