XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Vandaag Mulholland Drive gekeken. Ik moet zeggen dat ik erg opgelucht was toen ik op het einde het verhaal eindelijk snapte, nadat ik 2 uur lang heb naar iets heb zitten kijken waar ik de ballen van begreep :P
Ik vond het verhaal uiteindelijk erg interessant, maar in de 141 minuten durende film heb ik me tijdens sommige scenes erg verveeld en er hadden zeker wat stukken uit kunnen blijven (zoals dat stuk waar die regisseur ruzie met zijn vreemdgaande vrouw kreeg bijvoorbeeld).

Toch verre van een slechte film, ik geef hem een 7.3/10 ;)

Laatst bewerkt:
Bucket%20List.jpg

Deze film voor de 2e keer gezien. Het is echt super knap gedaan hoe je van zo`n gevoelig onderwerp evengoed een goede feel good movie kan maken. 2 geweldige acteurs en de film zit dus zowel vol met humor maar ook tragedie. Deze film doet je tevens nadenken over zin en onzin van het leven.

Zeker 1 van de beste films die ik heb gezien in dit genre.

8,5/10

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Briljante film gewoon. Ik heb mijzelf geen moment verveeld en die lange dialogen vond ik juist heel sterk. Tijdens de hele film was de spanning voelbaar. Aldo Raine was gewoon hillarisch. Brat pitt zette die rol heel goed neer evenals Christoph Waltz. SHOSANNAAA en nog meer van die sterke momenten. Daniel Bruhl was ook goed en het verhaal zit heel goed in elkaar. Typisch weer de Tarantino sT en ondanks alle kritiek die deze film heeft gehad vind ik het persoonlijk toch wel echt eentje om gezien te moeten hebben.

8,5/10

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

Zeker een goede actiefilm met bovengemiddeld acteerwerk van Denzel en John. Tony Scott weet met het relatief simpele verhaal een spannende en ook zeker vermakelijk actiefilm te maken.

7.7/10

Gisteren "CRANK 2" gezien...

Trailer zag er veelbelovend uit...

http://www.youtube.com/watch?v=t2koYVqwzT4

Maar wat een dikke shit zeg!!

De eerste was echt vet maar nummer 2 mochten ze van mij gerust achterwege laten!
Heb de film zelfs niet helemaal uitgekeken (is zeldzaam;) )

3/10

Chronicles Of Narnia

Wat een afknapper, begrijp niet dat hij alsnog 7.0 krijgt op imdb. Slechte acteerprestaties en waardeloos verhaal. Geef hem nog een 4 voor wat sfeer en zo, maar is eig nog teveel. Zonde van het geld die er aan verspild is.

Pocahontas, Dances with Wolves om maar wat te noemen.

+1 greedy Blanken ontdekken nieuwe wereld en willen harmonieus samenlevingsverband uit zijn voegen trekken uit eigen winstbejag. Gelukkig is er 1 good guy die verliefd wordt op iemand van de andere zijde, met innerlijke verscheurdheid en het in vraag stellen van de eigen levenswijze tot gevolg, plus veel traantjes en blablabla ...De indianen zijn gewoon omgeruild voor blauwe negerkatten, maar de onliggende verhaalstructuur en moraal is krak het zelfde.

Ik had van Cameron gewoon wat meer creativiteit verwacht.

http://www.youtube.com/watch?v=0zLPM8FLMtk

Laatst bewerkt:
Iemand Paranormal Activity gezien?

Vond het een sterke film! Snachts alleen gekeken toen ik alleen thuis was en moet zeggen dat hij me zelfs een keer kippenvel gaf.

Gister naar Sherlock Holmes geweest, en moet zeggen ben zeer aangenaam verrrast.

Een zeer goede vertolking van de rol door Robert Downey JR.
Over het algemeen een erg leuke film waar je best om kan lachen maar soms ook wel gaaf is over het gedeelte van detective.
+ de film is geregiseerd door Guy Ritchie wat 1 van mijn favo's is.

State of Play

Heerlijke thriller met Russel Crowe

9+ :thumbs:

Begrijp nog steeds niet hoe men Farell heeft kunnen nemen voor de rol van Jan Smith. Christian Bale was imo de perfect kandidaat voor die rol en dan nemen ze Farell met nog eens een zwarte baard en haar.

Ik snap niet hoe men Farell uberhaupt voor een filmrol kan nemen. Die gast is altijd misplaatst als een clown op een begrafenis. Mja, in In Bruges kon het nog net. Maar die faggy-ass look van hem in Alexander valt echt niet goed te praten.

Ik snap niet hoe men Farell uberhaupt voor een filmrol kan nemen. Die gast is altijd misplaatst als een clown op een begrafenis. Mja, in In Bruges kon het nog net. Maar die faggy-ass look van hem in Alexander valt echt niet goed te praten.

Vond hem voor miami vice anders aardig goed gecast.

Een diepmenselijke film met beelden van het mooiste dat het leven kan bieden, zoals de prachtige shots van de Kenyaanse natuur, als van het slechtste, zoals de duistere zaakjes tussen overheden en het bedrijfsleven. Film en het verhaal zat ook heel goed in elkaar.

8-/10

edit een 8- van gemaakt

Ben het met je eens.. Ik ga ook voor een 7.7 ofzo

Spannende triller en gewoon lekker om naar te kijken. Vanwege de slechte acteertalenten van sommige acteurs kom ik niet hoger dan een 7.

7/10

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Ook een spannende film met een zeer verrassend element in het verhaal.

7/10

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Wat een geweldige film is dit. Goed acteerwerk en een enorm mooi, ontroerend verhaal. De sfeer van de jaren '30 wordt schitterend in beeld gebracht en je voelt echt de spanning tussen de blanken en de zwarten.
Ik begrijp niet dat deze film gedeeltelijk is geflopt?

Aanrader zeker eentje om gezien te hebben.

8,5/10

Taken vond ik ook een fantastische actie/thriller
Dat wereldje werd erg realischtisch weergegeven

9-movie-poster.jpg

9, kijk zo goed als nooit animatiefilms en na deze film zal ik dat ook niet snel nog een keer doen. Film is wel om aan te zien maar het verhaal is niet bijzonder boeiend. De apocalyptische wereld is wel goed uitgebeeld verder.

6,5/10

The Hangover. Een film die springt van grappige scene naar grappige scene, wel een hoop onderbroekenlol maar over het algemeen een geslaagde film. Juist het niet laten zien wat er nu precies is gebeurd geeft de film meer kracht, nu blijft er voor de kijker nog wat te raden over.

7,5/10

The Big Lebowski (1998)

7.75/10
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
A Clockwork Orange (1971)

speciale film wel, maar niet echt men ding beetje verjaard denk, naar het einde word hij beetje te langdradig ook. 7.5/10
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bad Luitenant (1992)

189836.jpg

Harvey Keitel speelt een badcop verslaafd aan drug, drank, hoertjes, gokken
sterke rol, harde en grappige film.

8+/10
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dossier K (2009)

De opvolger van zaak alzheimer, had er wat meer van verwacht. 7/10.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Pride And Glory (2008)

pride_and_glory.jpg

Doorsnee politie film, Edward Norton houd de film boeiend.

7.5/ 10

Het verhaal slaat nergens op, maar er zitten wel erg grappige scenes in. Leuke komedie.

7,5/10

Terug
Naar boven