- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
De diepgang die ik miste in de film maakt de bioscoopervaring, waar ik naar refereerde, in vergelijking met andere topfilms in dit opzicht te eenzijdig. De film is eigenlijk een totaal nieuwe ervaring, welhaast een eigen categorie op zichzelf.Ik vraag me af in hoe verre diepgang in deze film gepast had?
Voor mij was het meer plaatjes kijken, als het verhaal te gecompliceerd was geworden dan had ik dat toch niet helemaal mee gekregen want ik was te druk bezig om te genieten van het beeld. Ik snap je punt, natuurlijk zal deze film eigenlijk niet zo'n hoog punt moeten krijgen omdat er daarvoor gewoon echt een te mager plot in zit. Maar de visuals zijn zo vet, dat ik het deze keer toch goed kan keuren. Ik had ook liever wat meer diepgang en emotie gezien, de dialogen konnen allemaal beter, natuurlijk is dat jammer want waarom zo veel werk steken in het uiterlijk als je dan voor hetzelfde geld en dezelfde moeite er ook wat meer diepgang in had kunnen steken.
Zodra er dadelijk meer van dit soort 'nieuwe generatie' films komen zal deze misschien in het niet vallen, maar tot die tijd (en dat duurt nog wel ff), staat deze toch ver boven.
Helemaal mee eens.
Ik denk dat als je deze film thuis op je tv'tje zit te kijken je dan zoiets hebt van: is dit het nou. Maar de bioscoop ervaring is wel zo intens, daar kan een film als the wrestler voor mij niet tegenop, ook al bleef die ook nog lang in mijn kop hangen.
Ook tussen verschillende televisies zit genoeg verschil in filmervaring! Ben ook wel benieuwd deze film opnieuw te zien.
---------- Toegevoegd om 02:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:24 ----------
Toch wordt Jingle all the way onderschat, het is zeker Arnolds hoogtepunt in comedies!

....Maar Jingle all the way hoort bij mij naast home alone in m'n jaarlijkse kerstroutine...De film is gewoon een best aardige komedie waar je zeker af en toe wel lacht en als je niet lacht voel je gewoon de sfeer vanuit die film...tis echt gewoon een vd beste komedies van arnold, en kdenk er altijd met veel plezier aan terug, speaking of which....tis weer bijna tijd om hem te kijken

, zou onmiddellijk zo één nemen moesten ze echt bestaan. Bijna niet te geloven dat dit Zoe Saldana was, want die vind ik nu zo enorm knap niet, maar als na'vi