XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

1404 stemmen | gemiddelde 2,86 (max 5 punten)

Heeft net een voldoende gekregen(1404 stemmen) op moviemeter ik verwacht er ook niet veel van.
Dan is Moviemeter correcter dan de andere sites. Ik heb trouwens de indruk dat deze film vooral bij het Amerikaanse publiek goed scoort. Het idee is trouwens wel goed, maar gewoon erg slecht uitgevoerd.

Moviemeter vind ik persoonlijk een zeer betrouwbare site qua beoordelingen. Het komt goed overeen met mijn persoonlijke smaak( niet dat het iets wil zeggen:o)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tien jaar in de toekomst moet het elite korps dat bekend staat als G.I. Joe het opnemen tegen de kwaadaardige organisatie Cobra, onder leiding van de Schotse wapenhandelaar Destro. Het elite G.I. Joe team gaat met futuristische spionage en militaire apparatuur de strijd aan met de corrupte Destro en de steeds gevaarlijker wordende organisatie Cobra om de wereld te redden van totale chaos...

Nu was deze film qua verhaal natuurlijk een rechtstreekse kopie van de tekenfilms waar een persoon de hele wereld wil beheersen, etc. Dus daar kan ik dan mee leven in deze film.Verder is het een actiefilm met hier en daar te overdreven actiescenes zoals deze ook te verwachten zijn bij een film als deze. Vooral de achtervolging met motor en robocop-pakken was mij echt teveel van het goede. Zo ook enkele ontsnappingen aan het eind.
Maar de leuke momenten en de jeugdnostalgie maken toch wat goed.
Net een voldoende.
6/10

Op MM heb ik een 0,5 gegeven aan tropic thunder. Serieus ik heb me zitten ergeren aan die film.

Hotrod!

Een gozer wil met zijn brommer over 10 bussen springen om zo 50.000 dollar in te zamelen voor zijn stiefpa. Die heeft namelijk een hart transplantatie nodig.

De enigste reden is dat hij m daarna in elkaar kan slaan om zo respect te krijgen van zijn stiefpa.

Je moet van deze film houden maar ik vond m geweldig. Typische Amerikaanse B comedy.

8.0 ( ja ik hou van deze films).

edit: tropic thunder: bagger 3.0 voor de moeite.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.787
Dan is Moviemeter correcter dan de andere sites. Ik heb trouwens de indruk dat deze film vooral bij het Amerikaanse publiek goed scoort. Het idee is trouwens wel goed, maar gewoon erg slecht uitgevoerd.

US users: 32,514 votes -7.5 average
Non-US users: 54,536 votes - 7.1 average

Zit wel een klein verschil in.

RT; Consensus: With biting satire, plenty of subversive humor, and an unforgettable turn by Robert Downey, Jr., Tropic Thunder is a triumphant late Summer comedy.

Had er zelf ook meer van verwacht, vond de casting ook heel opmerkelijk maar ik kan ook niet zeggen dat ik niet goed heb gelachen om deze film, zowel de eerste als tweede maal dat ik de film zag.

US users: 32,514 votes -7.5 average
Non-US users: 54,536 votes - 7.1 average

Zit wel een klein verschil in.

RT; Consensus: With biting satire, plenty of subversive humor, and an unforgettable turn by Robert Downey, Jr., Tropic Thunder is a triumphant late Summer comedy.

Had er zelf ook meer van verwacht, vond de casting ook heel opmerkelijk maar ik kan ook niet zeggen dat ik niet goed heb gelachen om deze film, zowel de eerste als tweede maal dat ik de film zag.

Interessant, heb jij een linkje waar je die site kan bekijken met zoveel stemmen? Kan ik ook eens opsnuffelen voor andere films.

thanks, heb ook een paar films gecheckt op IMDB en was verbaasd over een aantal beoordelingen. Geef mij maar moviemeter dat komt bijna altijd goed overeen qua waardering met mij smaak.

heb daarnet paranormal activity bekeken:mad:
wat een ongelovelijke k*tfilm is dat zeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.795
Voor de geïnteresseerden; A Serious Man is [Link niet meer beschikbaar] te downloaden in 720p!

8714025502143.9f.jpg

Zo net nog een keer gekeken. Wat is dit toch een goede film. Het mooie van deze film is dat deze zich niet richt op de top, maar op de ''gewone man''. Pacino speelt briljant, echt één van zijn beste rollen, maar Depp biedt goed partij en doet weinig voor hem onder, erg knap. Madsen is voor de verandering ook goed bezig, dus al met al is het acteerwerk prima voor elkaar. Het verhaal is ook goed en er hangt een mooie sfeer.

Topper imo. 9.5/10

Gister heb ik "Up in the air" gezien met George Clooney in de hoofdrol. Het verhaal gaat over een crisismanager die het heerlijk vind om altijd onderweg te zijn. Cliches worden gelukkig zoveel mogelijk vermeden en tot slot draagt deze film nog enige wijsheden met zich mee over het leven.

7,2/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

Vorige week ook nog The Stepfather gezien. Typisch zo een film die je alleen kijkt omdat je je kapot verveelt. Verwachte er dan ook jack-shit van.

6/10

The-Stepfather-movies-9132961-1600-1200.jpg

http://www.imdb.com/title/tt1314228/ratings

Alleen Hugh Grant.:cool:

Nu ik zie hoeveel hij krijgt op imdb wil ik hem alvast niet meer gaan kijken in de cinema.

13% op RT, hier een kleine greep uit de reviews:

''Did you hear about the Morgans? If so, you might wish you hadn't.''

''The movie is like a car wreck in which no one is injured but the onlookers''

''It's a pity there's no witness protection program for movies that commit crimes against audiences.''

Ben sowieso geen fan van Hugh Grant, die is toch meer voor de vrouwen, maar deze skip ik sowieso...

Terug
Naar boven