Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

A Serious Man

OK, dan eindelijk toch gezien deze nieuwe van de Coen bros. Mja mja, ik ben niet zo enthousiast als ZZ. Toegegeven, sommige dialogen zijn zeer grappig, en ze geven me het gevoel dat ze wat moeten groeien bij me. Toch vond ik het geheel wat, mja, weinig boeiend. Ik heb altijd een beetje moeite met het kijken naar personages die op zulke mate over zich heen laten lopen, ook al is dat ooit erg grappig in beeld gebracht. Dialogen zijn ook vaak grappig. Al met al, mja, 7,5/10 voorlopig.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Happy Gilmore

Hard gelachen met deze film, totaal onrealistisch maar duidelijk 1 van de betere komedies en een enorme aanrader voor als je wat ontspanning wil. 8/10

A Serious Man

OK, dan eindelijk toch gezien deze nieuwe van de Coen bros. Mja mja, ik ben niet zo enthousiast als ZZ. Toegegeven, sommige dialogen zijn zeer grappig, en ze geven me het gevoel dat ze wat moeten groeien bij me. Toch vond ik het geheel wat, mja, weinig boeiend. Ik heb altijd een beetje moeite met het kijken naar personages die op zulke mate over zich heen laten lopen, ook al is dat ooit erg grappig in beeld gebracht. Dialogen zijn ook vaak grappig. Al met al, mja, 7,5/10 voorlopig.
man dat was een piece of sh*t (qua verhaal gezien)

of het kan zijn dat ik die inside jokes niet begreep

Ik ben niet zo goed in reviews schrijven so forgive me, ik doe mn best :)

aantal films gezien van het weekend... beginnen me;

The Road

The_Road_movie_poster.jpg

Aller eerst beginnen met het feit dat ik denk dat deze film zeker wel genomineerd gaat worden voor een aantal Oscar; best actor, best motion picture wellicht nog wel meer. Goed acteerwerk van zowel Viggo maar laten we please niet de kleine Kodi vergeten! Als het aan mij ligt mag hij ook zeker een nominatie krijgen voor de rol in deze film. Toch weet ik niet zo goed wat ik van de film moet vinden. Misschien heb ik het gemist maar het was mij onduidelijk wat precies was gebeurd dat ze in zo'n "wereld" terecht zijn gekomen. Basic line; De wereld is een soort van vergaan en een vader met zijn zoon proberen te overleven. Wil niet teveel zeggen mocht ik per ongeluk wat verklappen.
Maar goed aan de ene kant wel een goeie film, aan de andere kant heb ik er een dubbel gevoel over.
Toch geef ik het een 8/10

The lovely bones

The%20Lovely%20Bones%20movie%20poster%20Peter%20Jackson.jpg

Persoonlijk vond ik het wel een leuke en ook boeiende film! Ik kan me voorstellen als iemand het niks vind maar mij trok het zeker wel.
Susie Salmon is een meisje dat vermoord wordt. Vanuit de hemel ziet ze hoe haar familie om gaat met het tragische verlies. Zo wil haar vader wraak op de moordenaar en verandert de persoonlijkheid van haar zus drastisch. Daarnaast volgt ze de moordenaar, die op het punt staat opnieuw toe te slaan. Leuk neergezet hoe zij vanuit de hemel toekijkt.

7.5/10

Up in the Air

Is hier al eerder voorbij gekomen. Leuke vermakelijk film voor de zaterdag avond, heeft ook nog wellicht een soort van boodschap. Maar het wauw gehalte is er nog. Toch blijft het je wel boeien, en vooral als vrouw zijnde vanwege de heer Clooney ;)

6.5/10

[foto]http://screenrant.com/wp-content/uploads/halloween-2-poster1.jpg[/foto]Halloween II

OK people, gisterenavond dan eindelijk deze gezien, en ik weet niet waar ik moet beginnen. Allereerst wil ik zeggen dat waar ik zombie's eerste deel nog erg goed vond dit volledig de mist ingaat volgens mij. het verhaal vind ik uiterstmate erg weird maar begrijpelijk ook vanwat rob zombie probeert te doen. De band met michaels moeder en z'n jeugdige zelf...Maar ik voel deze gewoon niet en het feit dat michael belange niet meer de sluipende emotieloze kl***zak is....maar eerder een zwerverige aggressie junk die kreunt en hijgt als hij toeslaat doet me helemaal niets. Where's the michael we wanna see??

Nee, als hardcore meyers fan vind ik dit geen goed deel. Zombie mag dan wel z'n eigen kijk en manier willen hanteren op deze legend. Maar ik denk niet dat er veel appreciatie voor zal zijn.

Nuja de film can't all be bad en de enige noemenswaardige acteerprestaties vind ik van Malcolm Mcdowell (dr loomis) en vooral brad dourif (die flik). Verder moet je niet hopen op een goede casting. Laurie irriteert me enorm als psychotisch zeikwijf die niets anders doet dan blijten en vloeken. En nuja nee dit deel voelde ik gewoon niet. Dan had ik meer plezier bij de remake van Friday the 13th

Overigens moet je deel 1 van rob zombie (HALLOWEEN) gewoon echt wel een kans geven als je toch wil kijken naar een meyer's prent met je vrienden of vriendin. Nu maar hopen dat de remake van "nightmare on elm street" wat word, alhoewel ook daar niet veel hoop is vind ik

3,5/10

2012, 1 dimensionale karakters, happy ending, de ene onwaarschijnlijkheid na de andere etc. Het recept dus voor een echte rampenfilm. Vind het iets teveel een rampenfilm voor het hele gezin, zo'n vernietiging van de aarde zou wel wat harder in beeld gebracht mogen worden.

6/10

Bad Leutenant port of call New Orleans. Tja het is bijna heiligschennis om een film uit te brengen met bijna dezelfde naam als de duistere cultfilm met Harvey Keitel. Nicolas Cage is vele malen minder dan Keitel en overtuigt niet echt als corrupte en langzaam doordraaiende politie-agent. Het einde maakt het er niet veel beter op.

5,5/10

Law Abiding Citizen gezien gisteren
een zeer sterke thriller met jamie fox en gerard butler
binnen twee min zit je al in de film , want twee gewapende
overvallen een gezin -
goeie plots en een geniale moordenaar waarvoor je enige sympathie
kan hebben

http://www.youtube.com/watch?v=FyMLkNLujGo

Gister Hot Rod gezien, ****ing geniaal. Echt een film voor Jesaja, alleen mensen met echte humor kijken deze film.

8/10

hot_rod_1.jpg

The Time Travellers Wife. Wel wat zoetsappig en de film heeft enkele plotholes maar als geheel wel een film die je vrij makkelijk uitzit.

7/10

The%20Road%20movie%20poster.jpg

The Road

Net gaan kijken naar The Road. Een enorm deprimerende, erge, trieste film, wss de meest deprimerende film die ik ooit heb gezien zelfs.
Het eerste uur had ik zoiets waauw, prachtige film, maar naar het einde toe raakte ik spijtig genoeg steeds meer verveeld (wat saaie stukken). Desondanks heeft de film zeker een grote artistieke waarde en trekt hij je goed mee in het verhaal. Hij was dus zeker niet slecht, maar ook geen topper omdat ik vond dat men er meer had uit kunnen halen, maar als het een verfilming is van een boek begrijp ik wel dat ze die moeten volgen.. Het boek lijkt dus de schuldige.
Het einde vond ik dus ook niet echt geslaagd.

Terwijl de film meermaals enorm triestig was en de kijker duidelijk tot tranen probeerde te roeren heb ik eig nooit echt tranen in m'n ogen gehad, hoogstens wat moeite mss op bepaalde momenten. Dat is eig ook iets die er voor mij op wijst dat hij toch wel nog iets beter kon.

Het eerste uur is dus echt genieten (heb nog maar weinig zulke films gezien), maar naar het einde toe vond ik hem jammer genoeg wat verslappen. Er zit ook een soort van achterliggende betekenis in het verhaal, een moraal, dat voegt ook wel iets toe tot de kracht van de film.

Al bij al dus toch wel een tamelijk sterke film die ik in de toekomst zeker nog een paar keer opnieuw wil zien. Film is dus zeker een aanrader, maar niet in die mate dat het echt een must is om hem in de cinema te zien. 8/10.

Laatst bewerkt:
Daybreakers
Heel simpel vampierenfilmpje. Niets indrukwekkends, behalve de muziek
5/10

The Time Travelers Wife
Leuk verhaal, erg goed gecast en kijkt lekker weg. Indrukwekkende film
8/10.

---------- Toegevoegd om 06:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:55 ----------

Tropic Thunder was een van de meest hilarische films die ik vorig jaar heb gezien, damn wat heb ik gelachen:roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=v4VVTEMzj1E

Hier nog een. Downey Jr. is gewoon legendarisch in deze film. Hahaha, die scene met "I'm a ledfarmer, mother****er". Hahaha, ik ga die film binnenkort nog eens kijken. Geniaal.

A Perfect Getaway, wel mooie plaatjes maar voor een film die al aangekondigd is als film met een plottwist valt die twist behoorlijk tegen. Je ziet al tijden aan komen wat er gaat gebeuren, ook als je niet al teveel oplet.

Voor de plaatjes een 6 voor de moeite.

Lilya 4-ever.

Zweedse dramafilm uit 2002

Russisch, zweeds, engels gesproken.

Zware drama over een meisje met een k*tleven dat nog k*tter wordt als ze als door een loverboy in de prostitutie belandt. Zeer realistische film, na afloop echt een k*tgevoel. :(

Beste drama die ik ooit heb gezien 9/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.835
Daybreakers
Heel simpel vampierenfilmpje. Niets indrukwekkends, behalve de muziek
5/10

Vond de film meer dan een simpele vampierfilm. Het alternatieve scenario, vampieren heersen op aarde en de mens raakt een bedreigd diersoort, is leuk uitgewerkt. Daarnaast overtuigende hoofdrollen en niets staat de film in de weg om tot enige hoogte te stijgen. Dat laat de film overigens wel na want de geloofwaardigheid raakt wel in het geding zodra bekend wordt dat de ultimate cure voor vampires werkelijk zo vanzelfsprekend is. Ach, prima entertainment.

7-/10

Lilya 4-ever.

Zweedse dramafilm uit 2002

Russisch, zweeds, engels gesproken.

Zware drama over een meisje met een k*tleven dat nog k*tter wordt als ze als door een loverboy in de prostitutie belandt. Zeer realistische film, na afloop echt een k*tgevoel. :(

Beste drama die ik ooit heb gezien 9/10

Hele zware film is dit inderdaad van regisseur Moodysson, bepaald geen feelgood movie.

Vond de film meer dan een simpele vampierfilm. Het alternatieve scenario, vampieren heersen op aarde en de mens raakt een bedreigd diersoort, is leuk uitgewerkt. Daarnaast overtuigende hoofdrollen en niets staat de film in de weg om tot enige hoogte te stijgen. Dat laat de film overigens wel na want de geloofwaardigheid raakt wel in het zodra bekend zijn dat de ultimate cure voor vampires werkelijk zo vanzelfsprekend blijkt. Ach, prima entertainment.

7-/10

Ik vond de "cure" echt lachwekkend. Uit het niets verschijnt er zomaar iemand die genezen is. Binnen een uurtje heeft hij zijn eigen versie van de cure, omdat ze toevallig vertoeven op een boerderij met een luchtdichte gist-tank. En als klap op de vuurpijl was er ook INEENS een bloedvervanger gevonden door zijn collega.

Ik vond het verre van overtuigend.

A Perfect Getaway, wel mooie plaatjes maar voor een film die al aangekondigd is als film met een plottwist valt die twist behoorlijk tegen. Je ziet al tijden aan komen wat er gaat gebeuren, ook als je niet al teveel oplet.

Voor de plaatjes een 6 voor de moeite.

Omhoog naar een 7 nadat ik de film een tweede keer heb gezien. De plottwist kan je redelijk snel zien aankomen maar een tweede keer zie je toch zaken die je bij de eerste keer kijken gemist hebt.

Ook nog Orphan gezien. De actrice die Ester speelt is zal hopelijk nog meer films maken, een prestatie van formaat voor iemand van 11 om zo'n rol neer te zetten. De film zelf is 1 van de betere in het suspensegenre, alhoewel het einde gejaagd aandoet. Het verhaal en vooral de acteerprestaties van de 2 jongste actrices maakt een hoop goed.

7,5/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.838
DVD Screeners van Avatar zijn verschenen. Kwaliteit is niet onaardig, al zijn er nog wat issues met framerates en brightness in de eerste versies. Kan niet meer lang duren eer er goede versies komen.

Hey zijn er eigenlijk meer mensen hier die de site www.rlslog.net checken? Ik heb namelijk het idee dat er nasty ass trojans op die site zitten. Mijn computer is nu al een paar keer compleet ge****ed met een rete irritent mallware defense virus, en ik weet zeker dat het van die site komt (virusscanner stopt vaak een trojan als ik op die site kom, behalve laatst en diezelfde dag nog was mijn pc ge****ed.

Best mogelijk. Ik kreeg altijd virussen binnen via dat soort sites. Daarom ook overgestapt op Mac & nieuwsgroepen :P

Terug
Naar boven