- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een 7,5 vind ik dan toch wel erg hoog voor een dikke faal T. Je review zegt een 6-, en cijfer een 7,5![]()
Omdat ik nu eenmaal altijd met andere aspecten rekening hou. Ik heb de goede aspecten gewoon niet zo sterk belicht in de review. Acteerprestaties waren bijvoorbeeld prima en ook bijv. omgevingen ed zagen er goed uit. Eigenlijk was alles wel prima behalve het regie en plot. Maar omdat de film weer aanbeden werd bij de Oscars wilde ik hier toch vooral kritisch zijn.Een 7,5 vind ik dan toch wel erg hoog voor een dikke faal T. Je review zegt een 6-, en cijfer een 7,5![]()
Hachiko: A Dog's Story (2009)
Hachiko is een trouwe hond die dagelijks zijn baas naar het station brengt en vervolgens weer opwacht. Maar als zijn baas op een dag niet terugkomt, komt Hachiko negen jaar lang op hetzelfde tijdstip naar het station om op zijn baas te wachten. Tijdens zijn zwerftochten op het station en door de omgeving komt hij in contact met omwonenden en werknemers.
Met in de hoofdrol Richard Gere.
Een prachtige film over de intieme band tussen mens en hond. Voor sommige mensen is de sentimentele inslag misschien wat teveel van het goede, maar ik vond het prachtig. Gelukkig kon ik de tranen nog enigzins in bedwang houden.
7,5/10
Afgelopen week;
Daybreakers gezien, k*tfilm cliche. 6,5 voor het vermaak.
Edge of Darkness, Mel Gibson was ongeloofwaardig in zijn rol. 6,5.
Shutter Island, standaard plot.7,5.
Conclusie; allemaal k*t films, vanavond Harry Brown eens opzetten ben benieuwd.

Dat is wel erg streng, maar ik snap je teleurstelling. Tarantino's oude films zijn allemaal top, nieuwe worden steeds slechter.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Enorm saai en overroepen. Jammer, want ik was wel fan van Tarantino's vorige films (met uitzondering van Death Proof die ik nog niet gezien heb). Buiten enkele sporadische grappen & citaten een tergend langdradige film.
4/10
Dat is wel erg streng, maar ik snap je teleurstelling. Tarantino's oude films zijn allemaal top, nieuwe worden steeds slechter.
Harry kan je ook laten. Standaard wraak-filmpje die nergens boeiend wordt.
, hilarische film dit 

De film is helemaal zo slecht niet. In het begin (eerste half uur) dacht ik van zonde van m'n 5€ die ik eraan heb besteed maar naar het einde toe werd het eig steeds beter. Zit ook een diepere betekenis in de film, verschil film - realiteit enz.. en een paar bekentenissen van Jean Claude, die duidelijk de mensen wil laten zien hoe hij echt is en zijn imago wat wil oppoetsen en zo.. Meer kan ik eig niet zeggen, je moet hem gewoon zien. Na het zien had ik er alvast een goed gevoel over. 7+/10.
Weet niet of ik het hier even kan vragen.
Ik zit met een film in me hoofd die ik maar niet voor me kan halen.
- Rond de jaren 80/90
- Gijzeling in een (militaire) school (Columbia), De hoofdrolspeler zit hierop doordat het beetje een probleem kind is volgens mij
- Hoofdrolspeler rond de 18/19 jaar
Wie o Wie ?