XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Een 7,5 vind ik dan toch wel erg hoog voor een dikke faal T. Je review zegt een 6-, en cijfer een 7,5 :)

Een 7,5 vind ik dan toch wel erg hoog voor een dikke faal T. Je review zegt een 6-, en cijfer een 7,5 :)

Ik vond het verhaal ook niet bijzonder interessant en vernieuwend. Maar veel momenten waren toch wel zeer spannend en het is best interessant om de mensen te zien die bommen moeten opruimen, in plaats van de infanterie.

Omdat ik nu eenmaal altijd met andere aspecten rekening hou. Ik heb de goede aspecten gewoon niet zo sterk belicht in de review. Acteerprestaties waren bijvoorbeeld prima en ook bijv. omgevingen ed zagen er goed uit. Eigenlijk was alles wel prima behalve het regie en plot. Maar omdat de film weer aanbeden werd bij de Oscars wilde ik hier toch vooral kritisch zijn.

Ik zie nu trouwens dat mijn rating overeenkomt met andere reviews in dit topic, dus eigenlijk zijn we het allemaal wel vrij eens op dat vlak.

Hachiko: A Dog's Story (2009)

Hachiko is een trouwe hond die dagelijks zijn baas naar het station brengt en vervolgens weer opwacht. Maar als zijn baas op een dag niet terugkomt, komt Hachiko negen jaar lang op hetzelfde tijdstip naar het station om op zijn baas te wachten. Tijdens zijn zwerftochten op het station en door de omgeving komt hij in contact met omwonenden en werknemers.

Met in de hoofdrol Richard Gere.

Een prachtige film over de intieme band tussen mens en hond. Voor sommige mensen is de sentimentele inslag misschien wat teveel van het goede, maar ik vond het prachtig. Gelukkig kon ik de tranen nog enigzins in bedwang houden. :D

7,5/10

Echt een mooie film over loyaliteit en vriendschap. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal wat het nog mooier maakt. In je eentje kijken ivm het huilgehalte

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

japans origineel Hachikô Monogatari (1987) schijnt beter te zijn

Afgelopen week;

Daybreakers gezien, k*tfilm cliche. 6,5 voor het vermaak.

Edge of Darkness, Mel Gibson was ongeloofwaardig in zijn rol. 6,5.

Shutter Island, standaard plot.7,5.

Conclusie; allemaal k*t films, vanavond Harry Brown eens opzetten ben benieuwd.

Harry kan je ook laten. Standaard wraak-filmpje die nergens boeiend wordt.

Blue Velvet

Goede sfeer en leuk om een keer te bekijken, maar echt speciaal vind ik deze film nu ook weer niet. Zoveel zit er imo ook niet in, buiten een paar leuke scenes en de algemene sfeer. Houd het bij een 6,5 - 7/10.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.107

[IMDB]The Princess and the Frog[/IMDB]

Nieuwe vertelling van het klassieke verhaal. En wat mij betreft de beste Disneyfilm sinds enige tijd! (niet dat ik ze allemaal kijk). Weliswaar een kinderfilm maar wel eentje met jazz die echt swingt. Leuke karakters en mooie animatie doen de rest.

7/10

Enorm saai en overroepen. Jammer, want ik was wel fan van Tarantino's vorige films (met uitzondering van Death Proof die ik nog niet gezien heb). Buiten enkele sporadische grappen & citaten een tergend langdradige film.

4/10

White lightnin'

9/10

Vond het zelf echt een geweldige film bleef echt iedere minuut boeien en een zeer aparte sT van filmen.
Als je van aparte films houd is dit echt een one to watch!
De quote op de poster is een goede beknopte samenvatting van de film "A white trash psychobilly nightmare"

Voor meer info.. http://www.moviemeter.nl/film/56255

Enorm saai en overroepen. Jammer, want ik was wel fan van Tarantino's vorige films (met uitzondering van Death Proof die ik nog niet gezien heb). Buiten enkele sporadische grappen & citaten een tergend langdradige film.

4/10
Dat is wel erg streng, maar ik snap je teleurstelling. Tarantino's oude films zijn allemaal top, nieuwe worden steeds slechter.

Dat is wel erg streng, maar ik snap je teleurstelling. Tarantino's oude films zijn allemaal top, nieuwe worden steeds slechter.

Ik heb echt meerdere malen op het punt gestaan om te stoppen met kijken, maar iedere keer denkend "het is Tarantino, het zal straks wel loslopen". Niet dus.

jvcd.jpg

JVCD

VanDamme als de eeuwige pechvogel :roflol:, hilarische film dit :roflol::roflol::roflol: De film is helemaal zo slecht niet. In het begin (eerste half uur) dacht ik van zonde van m'n 5€ die ik eraan heb besteed maar naar het einde toe werd het eig steeds beter. Zit ook een diepere betekenis in de film, verschil film - realiteit enz.. en een paar bekentenissen van Jean Claude, die duidelijk de mensen wil laten zien hoe hij echt is en zijn imago wat wil oppoetsen en zo.. Meer kan ik eig niet zeggen, je moet hem gewoon zien. Na het zien had ik er alvast een goed gevoel over. 7+/10.

Laatst bewerkt:
Clash of the Titans (2010)
58228.jpg

Gisterenmiddag bovenstaande film gezien. Einde overigens niet af kunnen kijken want had niet genoeg geld bij me om in de parkeerautomaat te gooien.. :rolleyes:

Het mythologisch sprookje kon me helaas maar weinig boeien. Het verhaal was matig en deed erg simpel aan. Bovendien was het 3D-niveau van beroerde kwaliteit.

Ook Sam Worthington begint een beetje eentoning te worden. Wat betreft acteerprestaties springt hij er niet bovenuit en zijn fysiek is ook altijd hetzelfde. Om dat laatste even te verduidelijken; Christian Bale is een compleet ander persoon in The Machinist wanneer je zijn personage vergelijkt met die van Batman. Ik mis wat gedrevenheid bij Sam Worthington.

5.5/10

Laatst bewerkt:
Law Abiding Citizen
Law-Abiding-Citizen-Poster.jpg

Geniale film waarin Butler de rol van de man die niets te verliezen heeft perfect vertaald. De tegenspeler van Butler, Jamie Fox, vind ik iets minder. Ik vond hem iets te arrogant waardoor de geloofwaardigheid soms een beetje afnam.
Het verhaal zit er sterk in elkaar en blijft boeien.

4/5

Poor Boys Game

Film over zwart tegen wit war opgebouwd is rondom de moord op een negert door twee blanken. Film mist wat diepgang, maar is wel vermakelijk.

3.5/5

Gamer

Leuke actie, goed vermaak.

3/5

Weet niet of ik het hier even kan vragen.

Ik zit met een film in me hoofd die ik maar niet voor me kan halen.

- Rond de jaren 80/90
- Gijzeling in een (militaire) school (Columbia), De hoofdrolspeler zit hierop doordat het beetje een probleem kind is volgens mij
- Hoofdrolspeler rond de 18/19 jaar

Wie o Wie ?

Weet niet of ik het hier even kan vragen.

Ik zit met een film in me hoofd die ik maar niet voor me kan halen.

- Rond de jaren 80/90
- Gijzeling in een (militaire) school (Columbia), De hoofdrolspeler zit hierop doordat het beetje een probleem kind is volgens mij
- Hoofdrolspeler rond de 18/19 jaar

Wie o Wie ?

Taps, demolition high, toy soldiers ???

[imdb]Signs[/imdb]

Tegen beter weten toch maar aangezet. Er is totaal geen spanning in deze film, uberhaupt niets boeiends. En het jezus-loving gepreek is ronduit irritant. 3/10

clash-of-the-titans-2010-20091211065924947_640w.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=q6CJenNMsb4

Wat een k*tfilm. De trailer laat je echt de spannendste beelden zien van de film. De film mocht langer zijn dan 'm nu is, er wordt af en toe over scenes gespurt. De goden komen niet zo realistisch over, soms is het zo belachelijk dat het lowbudget lijkt. Voor epische gevechten moet je deze film niet zien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven