XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

blood and bone is idd nice!

...

Laatst bewerkt:
Shutter Island gister gezien. Scorsese heeft een hoop goede films op zijn naam staan, ook vind ik Leonardo DiCaprio een goede acteur, dus wat dat betreft had ik er wel vertrouwen in. Dit vertrouwen was terecht, want het is gewoon een goede film. DiCaprio is wederom overtuigend, Kingsley en Ruffalo waren ook prima. Het eiland ziet er prachtig uit en de sfeer is mooi. Het is beste is natuurlijk het verhaal zelf. Zo net keek ik nog even wat fragmenten terug en dan zie je pas alle kleine dingetjes die de eerst keer niet opvallen, omdat je de afloop niet weet.

Het begint al meteen met de aankomst, waarbij de bewakers allemaal erg gespannen zijn, waar DiCaprio dan ook een opmerking over maakt. Verder het geklungel met het pistool van de andere ''Marshall''. De scene waarin ze patiënten ondervragen, als het over Dr Sheehan gaat wordt die vrouw ineens erg zenuwachtig en gaat hij een glas water halen. En zo zijn er nog een hoop dingen die de eerst keer niet opvallen, maar pas bij de tweede keer duidelijk worden.
Erg goed in elkaar gezet. Wat mij betreft een topfilm dus. :thumbup:

Legion
Tsja, Michael (Paul Bettany) is echt een ****ing harde baas. Verder vond ik de film nou niet echt bijzonder. Vooral het opkomen van Gabriel vond ik echt bijzonder afgezaagd.

5.5/10

Edge of Darkness
Ook weer niet echt bijzonder. Het verhaal kabbelt langzaam voort en het plot vind ik uiteindelijk nogal lafjes. Ik vond ook niemand overtuigend. Ook Mel Gibson niet.

5.5/10

The Bounty Hunter
Een aantal keren heel hard gelachen om de grappen die Butler bij Aniston flikt, maar meer ook niet eigenlijk. Het verhaal is zwak, de 'komische' zijdelingse draad met de gokschuld van Butler is zwak en eigenlijk is de film nog minder dan middelmatig.

5/10

Iron man 2.

Leek meer op GTST dan een brute ironman film.

Veel emo gezeik en weinig actie. Einde werd ook lekker afgeraffeld. Dikke teleurstelling.

5 / 10.

Dear John

Een jonge soldaat John ontmoet Savannah (Amanda Seyfried), de vrouw van zijn dromen, tijdens zijn verlof. Al snel ontstaat er een intense relatie. Als John zijn verlof erop zit, probeert het stel hun relatie met brieven te onderhouden.

Leuke film miste alleen wat actie in het verhaal.

7/10

Gran Torino
grantorinoposter.jpg

Disgruntled Korean War vet Walt Kowalski sets out to reform his neighbor, a young Hmong teenager, who tried to steal Kowalski's prized possession: his 1972 Gran Torino.

Clint Eastwood in de hoofdrol, die hij draagt zoals we het van hem gewend zijn. Goede film en de verandering die Walt Kowalski doormaakte was mooi om te zien.
3.5/5

Toevallig vanochtend voor het eerst gezien.
Prachtig hoeveel bijnamen hij kan verzinnen voor Aziaten :roflol:

Eastwood was goed, de Aziaten in de film konden niet acteren, dat was een beetje jammer.

Toevallig vanochtend voor het eerst gezien.
Prachtig hoeveel bijnamen hij kan verzinnen voor Aziaten :roflol:

Eastwood was goed, de Aziaten in de film konden niet acteren, dat was een beetje jammer.

Die knaap kon er inderdaad niet veel van. Dat meisje daarentegen vond ik erg sterk.

YEP, gran torino vond ik gewoon erg goed, eastwood klasse. Het hele sfeertje in die film en de manier hoe hij opschiet met z'n vrienden :). En natuurlijk dat meisje vond ik ook erg goed en ze heeft wel wat :heart:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.155
Iemand Kick-Ass al gezien? Gisteren niet meer gehaald, maar wil deze snel gaan zien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vermakelijke film. Aardig plot met vooral keiharde humor. Gewoon een goede productie maar jammer genoeg wist hij de verwachtingen niet te overtreffen.

7-/10

Ik heb vanmiddag Lemony Snicket's a series of unfortunate events voor de 2e keer gezien en vond hem nog steeds erg leuk. Weet iemand films die hier qua sT/humor/absurditeit op lijken?

daybreakers-poster.jpg

Alweer een filmpje over vampiers, waar ik eigenlijk niet voor ben. Toch maar gekeken, het kost me toch geen geld, en het enige dat me iets of wat kon boeien in de film was het feit dat het verhaal niet stereotype was. Vampiers in kostuum besturen de wereld, vampierbakkers maken brood. Elke normale aardbewoner is vampier. 5% van de mensheid is nog in leven, en de film draait dan ook hierom. Wij zijn de bedreigde diersoort in deze film. Ik raad je aan geen geld neer te leggen hiervoor.
Echt een filmpje om te zien en erna te vergeten.

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Vermakelijke film. Aardig plot met vooral keiharde humor. Gewoon een goede productie maar jammer genoeg wist hij de verwachtingen niet te overtreffen.

7-/10

Heb er ook een deeltje van gezien (+- 45 min). Ik was onaangenaam verrast dat ik weer Nicolas Cage op het scherm zag, maar was blij toen duidelijk werd dat hij geen vooraanstaande rol heeft in deze film. Kick ass is geen slechte film, maar hoe goed hij juist is laat ik aan de filmguru's over. ;)

Ik ga vanavond Agora zien by the way.

Dark City

Beetje te sci-fi voor mij. Wel leuk verhaal en erg goed gespeeld/uitgevoerd. Komt een beetje tekort om echt een topper te zijn. Tussen 7,5 en 8.

Ps: Connelly blijft een nice actrice, niet uit de film maar zegt genoeg:

Kick Ass gezien vandaag, zit zeker in mijn top 3 superhelden films :D

Dark City

Beetje te sci-fi voor mij. Wel leuk verhaal en erg goed gespeeld/uitgevoerd. Komt een beetje tekort om echt een topper te zijn. Tussen 7,5 en 8.

Ps: Connelly blijft een nice actrice, niet uit de film maar zegt genoeg:

vond ik ook geen topper, terwijl het wel een cultklassieker in het scifi mileu zou zijn. beetje een tweederangs blade runner.

Terug
Naar boven