MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

rememberme-1.jpg

Ik werd gedwongen. Ik wou Agora zien, maar wanneer we in de cinema kwamen zei ik de foutste woorden in mijn leven: jij mag kiezen. Het werd dus remember me, met als enige rede dat 'die kerel van twilight' hierin meespeelt. Mijn verstand en verwachtingen stonden op nul. Het verhaal hebben we al eerdere malen gezien: jongen gaat voor een weddenschap met een meisje, maar wordt -ooooooh...- echt verliefd. In tegenstelling tot andere romantische dramas die ik héb moeten zien, viel deze nog mee. Je kan natuurlijk niet om de clichés, maar dan rol je je ogen gewoon even weg zoals ik deed. Wel grappig dat we Pierce Brosnan zien in de film, als blijft hij voor mij James Bond. Op het einde van de film gebeurt er nog iets dat je totaal niet had zien aankomen. Letterlijk en figuurlijk. Hiervan ga je even glimlachen, maar daar blijft het bij voor deze film. Het verhaal stond er wel, maar het boeide me niet. Vandaar:

5/10

Laatst bewerkt:
Fired Up
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuke film, alhoewel het een beetje hetzelfde verhaal als American Pie: Band Camp is. Maar, gelukkig voor ons, kunnen we wel genieten van de godin Sarah Roemer. De humor is ook wel leuk en er zijn veel lekkere chicks. Leuke film om te kijken als je stoned bent.

3/5

Dark City

Beetje te sci-fi voor mij. Wel leuk verhaal en erg goed gespeeld/uitgevoerd. Komt een beetje tekort om echt een topper te zijn. Tussen 7,5 en 8.

Ps: Connelly blijft een nice actrice, niet uit de film maar zegt genoeg:

Ik vond dit ook een sterke film. Op aanraden van zoutzak gekeken toen.

ziet er idd een k*tfilm uit, ging het om je lief of gewoon een date?

rememberme-1.jpg

Ik werd gedwongen. Ik wou Agora zien, maar wanneer we in de cinema kwamen zei ik de foutste woorden in mijn leven: jij mag kiezen. Het werd dus remember me, met als enige rede dat 'die kerel van twilight' hierin meespeelt. Mijn verstand en verwachtingen stonden op nul. Het verhaal hebben we al eerdere malen gezien: jongen gaat voor een weddenschap met een meisje, maar wordt -ooooooh...- echt verliefd. In tegenstelling tot andere romantische dramas die ik héb moeten zien, viel deze nog mee. Je kan natuurlijk niet om de clichés, maar dan rol je je ogen gewoon even weg zoals ik deed. Wel grappig dat we Pierce Brosnan zien in de film, als blijft hij voor mij James Bond. Op het einde van de film gebeurt er nog iets dat je totaal niet had zien aankomen. Letterlijk en figuurlijk. Hiervan ga je even glimlachen, maar daar blijft het bij voor deze film. Het verhaal stond er wel, maar het boeide me niet. Vandaar:

5/10

Jij bent met mijn vriendin naar de cinema geweest? Ik had 2 weken geleden net hetzelfde voor. Ze mocht ook kiezen en het werd ook die film om die reden. :roflol:

Voor het einde zaten al een paar tips in de film maar ik zag het ook niet aankomen. :o Dit weekend wou ze naar "date night" ofzo, vraag me ook niet hoe of wat... maar ik denk dat ik maar eens ga kiezen, wordt agora waarschijnlijk. :cool:

Heb net law abiding citizen gezien...Ik vond hem wel enorm goed en idd verassend op het einde zeg wtf.

Jij bent met mijn vriendin naar de cinema geweest? Ik had 2 weken geleden net hetzelfde voor. Ze mocht ook kiezen en het werd ook die film om die reden. :roflol:

Voor het einde zaten al een paar tips in de film maar ik zag het ook niet aankomen. :o Dit weekend wou ze naar "date night" ofzo, vraag me ook niet hoe of wat... maar ik denk dat ik maar eens ga kiezen, wordt agora waarschijnlijk. :cool:

Ja, mannen hebben universele problemen. Maar binnenkort ga ik ook naar agora zien. Ik zal morgen al eens het eerste deel zien als preview.

Date Night is volgens mij hondsbrutaal. Don't let the title fool ya.

anger management: goeie komedie met onverwachts einde.

Net naar Kick Ass geweest. Iets helemaal anders dan ik had verwacht, dacht namelijk dat het een kinderfilm ging zijn maar is dus helemaal niet geval. Zo onrealistisch als wat maar wel goed lachen op veel momenten, en de actie was ook wel vet. Deed me soms wat denken aan Kill Bill. Was natuurlijk ook meteen van de kaart van die schoonheid die erin meedeed (nee, niet die 13-jarige superheldin, al was die ook wel schattig).
Lyndsy-Fonseca2.jpg

Lyndsy-Fonseca3.jpg

Goed van genoten dus, 8/10.

rememberme-1.jpg

5/10

:roflol::roflol: Zou nog moeten 10€ toegestopt worden zou ik nog niet gaan naar deze film. Is mij ook echt een compleet raadsel wat vrouwen in die twilight-emo zien.

Laatst bewerkt:
Iron man 2 krijgt van mij een 3/10 omdat ik 1x heb moeten lachen en dat was het moment dat hij een bakje aarbeien in de prullebak gooide maar totaal mis gooide. Voor de rest een ****ing ruk film waar bij het eindgevecht van mij wel wat langer mocht duren dan 1minuut.

Iron man 2 krijgt van mij een 3/10 omdat ik 1x heb moeten lachen en dat was het moment dat hij een bakje aarbeien in de prullebak gooide maar totaal mis gooide. Voor de rest een ****ing ruk film waar bij het eindgevecht van mij wel wat langer mocht duren dan 1minuut.

mag ik ff weten wat je van iron man 1 vond?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.175

[IMDB]Le premier jour du reste de ta vie[/IMDB]

Geweldig Frans familiedrama. De film vertelt het verhaal van een middenstandsfamilie met drie kinderen en volgt deze gedurende een jaar of 20. Naadloos sluiten de verschillende delen aan elkaar en worden alle personages voldoende uitgediept. Enerzijds een coming-of-age story, dan weer midlife crisis, heel veel herkenbare en uit het leven gegrepen gebeurtenissen passeren de revue (clichés, moet gezegd worden) maar zonder dat het ergens te cheesy wordt, en dit is erg knap.

Aanrader voor de liefhebber.

8-/10

Kick-ass

Fantastisch. De film begint humoristisch en neemt een serieuzere toon aan in het tweede gedeelte. De gang-scene op het einde, met die muziek. Ongekend.

9/10

Funny People

Adam Sandler, Seth Rogan en Jonah Hill in een film zorgt zoiezo voor leuke beelden. Een grappige film met toch een vrij serieuze ondertoon. Ook Eric Bana die ik nog nooit in een comedy gezien hebt acteerde erg goed.

4/5

The Time Traveler's Wife

Nogal een feel-good movie. Eric Bana is wel echt sterk en wat is Rachel McAdams lekker. Het hele concept van de film is ook wel leuk en de wendingen die het soms neemt is verrassend.

3/5

+1. waardeloze film.

iron man 1 vond ik een 8+

Net naar Kick Ass geweest. Iets helemaal anders dan ik had verwacht, dacht namelijk dat het een kinderfilm ging zijn maar is dus helemaal niet geval. Zo onrealistisch als wat maar wel goed lachen op veel momenten, en de actie was ook wel vet. Deed me soms wat denken aan Kill Bill. Was natuurlijk ook meteen van de kaart van die schoonheid die erin meedeed (nee, niet die 13-jarige superheldin, al was die ook wel schattig).
Lyndsy-Fonseca2.jpg

Lyndsy-Fonseca3.jpg

Goed van genoten dus, 8/10.

Jammer dat het niet meer de kant van superbad-humor opging. Vooral omdat mclovin erin zit. Grootste pluspunt in de film inderdaad

7

Terug
Naar boven