BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Ik werd gedwongen. Ik wou Agora zien, maar wanneer we in de cinema kwamen zei ik de foutste woorden in mijn leven: jij mag kiezen. Het werd dus remember me, met als enige rede dat 'die kerel van twilight' hierin meespeelt. Mijn verstand en verwachtingen stonden op nul. Het verhaal hebben we al eerdere malen gezien: jongen gaat voor een weddenschap met een meisje, maar wordt -ooooooh...- echt verliefd. In tegenstelling tot andere romantische dramas die ik héb moeten zien, viel deze nog mee. Je kan natuurlijk niet om de clichés, maar dan rol je je ogen gewoon even weg zoals ik deed. Wel grappig dat we Pierce Brosnan zien in de film, als blijft hij voor mij James Bond. Op het einde van de film gebeurt er nog iets dat je totaal niet had zien aankomen. Letterlijk en figuurlijk. Hiervan ga je even glimlachen, maar daar blijft het bij voor deze film. Het verhaal stond er wel, maar het boeide me niet. Vandaar:
5/10
Laatst bewerkt:

Dit weekend wou ze naar "date night" ofzo, vraag me ook niet hoe of wat... maar ik denk dat ik maar eens ga kiezen, wordt agora waarschijnlijk.