Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

:roflol::roflol: Zou nog moeten 10€ toegestopt worden zou ik nog niet gaan naar deze film. Is mij ook echt een compleet raadsel wat vrouwen in die twilight-emo zien.

Ik ga gratis naar de film, dus het maakt me weinig uit. Maar ik heb wel 2 uur van mijn leven verpest.

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Ja, mannen hebben universele problemen. Maar binnenkort ga ik ook naar agora zien. Ik zal morgen al eens het eerste deel zien als preview.

Heb een stukje agora gezien zoals gezegd.
We krijgen een ander stukje Romeins rijk te zien dan we gewend zijn. De film draait niet zozeer om grootse gevechten, het is wat grootser dan dat. De filosofie en denkwijzen van die tijd komen aan bod en wat het teweeg brengt onder het volk. Soit ja, ik heb 'm nog niet volledig gezien, maar hij deed me wel smaken naar meer. Negatieve puntjes zijn soms wel dat je uit de romeinse oude sfeer wordt gerukt door 'special' effects.

Laatst bewerkt:
Ik ga gratis naar de film, dus het maakt me weinig uit. Maar ik heb wel 2 uur van mijn leven verpest.

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Heb een stukje agora gezien zoals gezegd.
We krijgen een ander stukje Romeins rijk te zien dan we gewend zijn. De film draait niet zozeer om grootse gevechten, het is wat grootser dan dat. De filosofie en denkwijzen van die tijd komen aan bod en wat het teweeg brengt onder het volk. Soit ja, ik heb 'm nog niet volledig gezien, maar hij deed me wel smaken naar meer. Negatieve puntjes zijn soms wel dat je uit de romeinse oude sfeer wordt gerukt door 'special' effects.
Dat wil ik nog wel eens zien :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.184
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[IMDB]Agora[/IMDB]

Historisch drama van regisseur Amenabar (Abre los ojos, The Others, Mar Adentro). Een hoofdrol geknipt voor Rachel Weisz als Hypatia, professor in de wijsbegeerte in Alexandria in het oude Egypte. Tegen de achtergrond van het opkomende Christelijke geloof onderzoekt zij de het heliocentrische model. De kijker waant zich terug in de tijd temidden van onwetende burger die van alle kanten werd bestookt met fanatieke religieuzen. In dat opzicht slaagt de film ruimschoots. De film mist echter een diepgang welke het tot grotere hoogte had kunnen doen stijgen.

7+/10

Paar maanden terug gezien. Geen must-see misschien, maar denk dat genoeg mensen de film zullen waarderen.

Fast Times at Ridgemont High

Oud, maar niet zo bekend dus;
goede highschool film, doet zeker niet onder voor breakfast club en dazed and confused. Een aantal jongeren worden gevolgd. Vermakelijk. Sean Penn als jonge stoner:D
7

• Like
Waarderingen: gmt
  • #7.186
Iemand Robin Hood al gezien? Eerste reviews lijken gematigd positief. Deze Scott-Crowe combinatie wordt natuurlijk naast de lat gelegd van Gladiator.

Gisteren eens Rambo 3 uit de kast getrokken. Een jeugdsentiment uit de jaren '80. Geweldige actiefilm.

In dit deel neemt Rambo nog eenmaal de wapens ter handen samen met zijn Islamitische vrienden (hoe ironisch..) tegen een Russische Generaal en zijn Spetsnaz commando’s, die het leven zuurmaken van de Afghaanse burgers en zijn dierbare vriend Colonel Trautmann gevangen hebben genomen.

Diezelfde Islamitische Talibanstrijders voeren nu oorlog tegen de Amerikanen. :roflol:

De muziek, het wapengekletter, de ontploffingen, de dialogen, en het geschreeuw van Rambo kan ik inmiddels wel dromen, maar dat weerhoud me er niet van om hem eens in de zoveel tijd te bekijken. Love this movie. :D

http://www.youtube.com/watch?v=ooE_7S6Owbs&feature=related

Laatst bewerkt:
Wedding Crashers
wedding-crashers-2.jpg

Twee boys die alle bruiloften afgaan om chicks te scoren. Vrij oude film, maar ik had hem nog nooit gezien. Heb vaak stuk gelegen, vooral het begin voordat de verhaallijn 'echt' begint is prachtig. Alles wat je van een comedy verwacht.

4.5/5

Ghosts of Cité Soleil

Een documentaire over twee gangleiders uit Cite Soleil, Haiti. '2Pac' en Billy zijn twee broers die samen met 3 andere Cite Soleil leiden. Een sloppenwijk die door de UN werd omschreven als de gevaarlijkste plek op aarde. Ook het politieke verhaal is er in betrokken. Sneu om te zien hoe ze daar leven en triest hoe de gangleiders die toch wel goede bedoelingen hebben dit proberen te realiseren.

3.5/5

Gister avond deze film gekeken:

Vond het een goede film! eindelijk eens de andere kant i.p.v. alleen het schieten :) wel een aanrader:cool:

gisteren 2 twee filmpjes gezien.

agora:

Tja wat moet ik hier van vinden, een interessant, hstorisch verhaal in een van de hollywood cliché's doordrenkt filmpje. Amper karakteruitdieping waarin de good guys zich weer tegenover de bad guys plaatsen, een moraliserend toontje dat er te dik opligt en een Rachel Weisz die niet beter kan acteren dan de gemiddelde vlaamse soap acteur.
Een zes voor de mooie beelden.

lapianiste.jpg

Haha, jaja een Haneke deze keer, dus ik wist dat ik een filmhuis flick kon verwachten. Het onmogelijk spel tussen onze ideaalbeelden en omze diepstelusten, ewaarbij 2 mensen nooit kunnen samenvallen. Een eye opener dus voor mensen die nog in "zuivere liefde" geloven.
Diepe shit met een vulgair kantje, een aanrader.
een 8.

Nightmare on elm street 2010

http://www.youtube.com/watch?v=0AytCMB0YW8&feature=fvsr

Net terug van de bios... Echt geld op straat! Waardeloze film!!
Was nogal fan vroeger van de vroegere freddy films maar deze suckt echt enorm!!!

Mijn grootste ergernis was dat freddy er enorm gay uitzag! M'n vriendin was zelfs niet bang tijdens de film dus dat zegt al genoeg, trust me ;-)

2/10 (voor de poster)

Wat vinden jullie van Apt Pupil? IMDB geeft imo een veel te slechte score voor deze goeie film! ik zou zeker een 7 geven :)

Topicvervuiling!

Iemand Robin Hood al gezien? Eerste reviews lijken gematigd positief. Deze Scott-Crowe combinatie wordt natuurlijk naast de lat gelegd van Gladiator.

Ik heb hem gezien, het is niet helemaal wat ik er van verwacht/gehoopt had, maar toch kijkt hij voor mijn beleving heerlijk weg, hij mocht zelfs nog wel een uurtje langer duren.

Gladiator blijft overigens een stuk beter.

Topicvervuiling!

Zeker wel goede film, toch heel wat anders als Gladiator, maar ook echt de moeite waard om te kijken!

Vandaag Wolverine nog een keertje bekeken. Minste film uit de X-Men serie en het viel me deze keer op dat de film echt ontzettend slechte special effects had. Je kunt duidelijk zien wanneer er de blauwe schermen zijn gebruikt.

• #7.196
youth_in_revolt.jpg

[IMDB]Youth in revolt[/IMDB]

Dat Micheal Cera het goed doet als nerdy puber wisten we uit films als Juno en Superbad. Deze film bouwt hier op voort maar krijgt daarnaast als leading actor een alter-ego karakter aangemeten dat hier niet mee strookt, en ook dit doet hij erg humoristisch. Hij is uit '88 dus zal niet al te lang meer deze rollen spelen. Verder kent deze film met Steve Buscemi, Ray Liotta en Zach Galifianakis een prima cast. Geslaagde komedie wat mij betreft dat het niet haalt bij eerder genoemde films maar wel gewoon genoeg te lachen biedt.

7+/10

[IMDB]Youth in revolt[/IMDB]

Dat Micheal Cera het goed doet als nerdy puber wisten we uit films als Juno en Superbad. Deze film bouwt hier op voort maar krijgt daarnaast als leading actor een alter-ego karakter aangemeten dat hier niet mee strookt, en ook dit doet hij erg humoristisch. Hij is uit '88 dus zal niet al te lang meer deze rollen spelen. Verder kent deze film met Steve Buscemi, Ray Liotta en Zach Galifianakis een prima cast. Geslaagde komedie wat mij betreft dat het niet haalt bij eerder genoemde films maar wel gewoon genoeg te lachen biedt.

7+/10

jaa hier heb ik maanden op gewacht, dvdrip is sinds gisteren volgens mij eindelijk uit:D

heheh eindelijk idd! ff downen

Hahaha ga hem direct downloaden. Al aardig tijdje op gewacht:D

The imaginarium of Doctor Parnassus

Teleurstellend, het verhaal bestaat uit losse flarden en vormt nooit een geheel. Ik heb de gehele film geprobeerd het verhaal te snappen, hopende dat er een diepere betekenis achter zit maar kwam bedrogen uit. Het is een zeer visuele film die het wel voor elkaar heeft gekregen me regelmatig aan het lachen te krijgen door de bespottelijke fantasieën en dromen in de spiegel van Parnassus. Verder lukt het de film niet goed genoeg om een band te creëren met de personages, je voelt nooit echt mee met Doctor Parnassus. Het is geen hele slechte film, maar het had zoveel beter gekund.

6/10

the-mist.jpg

The Mist

Deze verfilming naar het gelijknamige boek van Stephen King pakt erg goed uit. De spanning in de film is goed te merken, ook zijn de personages interessant en realistisch. Deze film is meer dan slechts een monsterfilm, maar ook een goede weergave van de dingen waar mensen toe in staat zijn wanneer zij het recht in eigen hand hebben. Het is een intelligente, angstaanjagende horrorfilm die je echt opzuigt in het verhaal en in de emoties van de personages. Zeer sterk staaltje horror en een aanrader voor iedere liefhebber van het genre!

8/10

Terug
Naar boven