Binnu
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 172
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
[IMDB]Youth in revolt[/IMDB]
Dat Micheal Cera het goed doet als nerdy puber wisten we uit films als Juno en Superbad. Deze film bouwt hier op voort maar krijgt daarnaast als leading actor een alter-ego karakter aangemeten dat hier niet mee strookt, en ook dit doet hij erg humoristisch. Hij is uit '88 dus zal niet al te lang meer deze rollen spelen. Verder kent deze film met Steve Buscemi, Ray Liotta en Zach Galifianakis een prima cast. Geslaagde komedie wat mij betreft dat het niet haalt bij eerder genoemde films maar wel gewoon genoeg te lachen biedt.
7+/10
Hmm vind het altijd vreemd dat een cinefiel als jij nog altijd naar zo'n tienerfilms kan kijken.
Een filmliefhebber in de zin van het woord is niet gebonden aan bepaalde conventies waarbij genres worden uitgesloten. Een terechte observatie als je misschien opmerkt dat ik door de jaren heen mijn voorkeur terug wat 'platter' is geworden. Dit onderken ik zelf al geruime tijd, en is misschien ingegeven door een jarenlange sterke voorkeur in 'serieuzer' cinema. Dit kijk ik overigens nog steeds echter niet alleen maar ditzelfde. Het is juist heel aardig om door de grote contrasten in uiteenlopende films juist een werk op de kwaliteiten van dat genre te kunnen waarderen. Ik kan nu eenmaal een breed scala van verschillende films waarderen, dus vind ik het fijn om de afwisseling er in te houden.
.
Iemand Robin Hood al gezien? Eerste reviews lijken gematigd positief. Deze Scott-Crowe combinatie wordt natuurlijk naast de lat gelegd van Gladiator.
Zelf ben ik niet zo een liefhebber van horror films maar ik kwam deze net tegen op internet. Dit ziet er wel echt bizar uit : http://www.youtube.com/watch?v=9wmTv2nqTHo

The book of Eli
Aardige film. Een paar vette scenes waarin Washington echt een baas is. Verhaal vind ik verder nogal slap. Ik vond het tof dat "president Eden" uit de post-apocalyptische game Fallout 3 er ook inzat. Pluspuntje. Net als die chick uit That 70s Show.
6.5/10

From Paris With Love
Leuke actiefilm, John Travolta is baas als bad ass cop, staat hem echt op het lijf geschreven. 7/10
ben erg benieuwd naar de film!