Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Gister like mother like daughter gezien met me vriendin, volgens de videotheekman was het geen standaard verhaal.. of toch wel: dochter wordt verliefd op leraar, moeder werkt ook op de school, dochter verdwijnt, ra ra wie het gedaan heeft.
Ik had constant het idee van, is dit nou echt wat er hoort te gebeuren of wordt het door iemand gedroomt. Onnozele dingen als de relatie tussen dochter en leraar blijken in een seconde te ontstaan. Daarnaast is het begin leuk, maar het einde zo simpel in elkaar gedrukt dat het allemaal net niets is.

http://www.moviemeter.nl/film/42527

5/10

the-mist.jpg

The Mist

Goede film, goede verfilming, al vond ik hem de eerste maal dat ik hem keek in de cinema een stuk beter dan nu voor de 2de maal. Op sommige momenten was ik namelijk wat verveeld. Met het einde heb ik ook nog steeds moeite. Weet niet echt of ik het nu goed of slecht moet vinden. Vind het in ieder geval nog altijd vrij bizar. Ben er ook nog steeds niet uit wat de diepere levensopvatting is die het einde lijkt te willen duidelijk maken, al betwijfel ik sterk of de schrijver een onderliggende bedoeling in gedachten had toen ie dit schreef. Wss zal ie het gewoon cool gevonden hebben ofzo. Verder sterke karakterweergaves en een goed beeld wat er gebeurt met de mensheid als alle zekerheid wegvalt en er paniek / chaos heerst. 7,5/10

The Immortal

t6a1w8.jpg

Vond het een indrukwekkende film, alhoewel het verhaal vrij 'gewoon' is heb ik toch voluit kunnen genieten van een op waarheid gebaseerde film. Ongeacht de taal (Frans) raad ik het zeer zeker aan.

8/10

Ik lijk trouwens wel de enige die deze film heeft gezien, anderen?

Zelfde stijl lettertype zoals the godfather, Jean Reno in maatpak, zal ook wel een maffia film zijn. Ik had er nog niet van gehoord maar zal hem eens bekijken, vind Jean Reno goed te pruimen

Zelfde stijl lettertype zoals the godfather, Jean Reno in maatpak, zal ook wel een maffia film zijn. Ik had er nog niet van gehoord maar zal hem eens bekijken, vind Jean Reno goed te pruimen

Toen ik de poster zag dacht ik ook, goedkope shit...

vond de film toch aardig

the-mist.jpg

The Mist

Goede film, goede verfilming, al vond ik hem de eerste maal dat ik hem keek in de cinema een stuk beter dan nu voor de 2de maal. Op sommige momenten was ik namelijk wat verveeld. Met het einde heb ik ook nog steeds moeite. Weet niet echt of ik het nu goed of slecht moet vinden. Vind het in ieder geval nog altijd vrij bizar. Ben er ook nog steeds niet uit wat de diepere levensopvatting is die het einde lijkt te willen duidelijk maken, al betwijfel ik sterk of de schrijver een onderliggende bedoeling in gedachten had toen ie dit schreef. Wss zal ie het gewoon cool gevonden hebben ofzo. Verder sterke karakterweergaves en een goed beeld wat er gebeurt met de mensheid als alle zekerheid wegvalt en er paniek / chaos heerst. 7,5/10

Heb em net voor de vierde maal gezien en het einde blijft me gewoon in de ban houden. Wat een bizar en godsklerend einde zeg...Voel er me nog steeds akward bij. En zo schijte

Net Antichrist gezien....en ik vond hem sterk.
Laat een zeer sterke indruk achter, en prachtige beelden en sfeer.
Maar absoluut niet voor iedereen geschikt.
Ik snap niet alle symboliek in de film, maar dat is waarschijnlijk ook onmogelijk. Het is wel een film die je gezien moet hebben, dan heb je in ieder geval gespreksstof;)

Shutter Island

****-ING GE-NI-AAL!!! Echt waar, lang geleden dat ik zo'n toffe film gezien heb. Heerlijk. Er is hier al genoeg over geschreven in dit topic dus al te veel toelichting zal het niet nodig hebben. Maar ik heb enorm genoten van deze zit. 9,5/10

Seven Pounds

Wat een einde.. Ronduit geniaal, echt geniaal. Hele film snapte ik er geen reet van, zat me er de hele tijd aan te irriteren. En dan in één keer dat einde. Dan snap je ook gelijk de titel van de film. Hoewel de film zelf niet super is maakt dit einde alles goed. Als ik hem een tweede keer zou kijken en zou beoordelen zou die de helft krijgen denk ik.
5/5.

The A-Team.

****ing gruwelijk! 100% gaan kijken! voor mij de beste film uit 2010 tot nu toe.

The A-Team.

****ing gruwelijk! 100% gaan kijken! voor mij de beste film uit 2010 tot nu toe.

kheb gehoord van kenissen dat ie inderdaad goed is. dan maar zeker checken. Maar voelt liam neeson niet te anders aan als hannibal ??? overigens heb ik wel gehoord dat bradley cooper ass kickt als face

Ben benieuwd naar Splice, hier pas 29 juli in de bioscoop volgens mij, maar de reviews zijn lovend.

American pie : The wedding

Ik heb mij zeer goed vermaakt , ik moet bijna nooit lachen met komedies maar deze film bracht daar verandering in . Vooral om stifler zijn stomiteiten en zijn gedrag :)

9/10

The A-Team.

Ja hij is zeker spectaculair en zit in elkaar zoals we van het Ateam verwachten: met wat blikjes een minigun maken. Maar helaas kreeg het me niet in de sfeer van the Ateam. Jammer dat ze die naam gebruikt hebben voor deze film.

AllPhotos_84993_84993_aa_63256.jpg

Gister avond gekeken.
Verwachte wel een leuke komedie maar daar kwam niks van terecht :(.
Vind het maar een slap verhaal en veel te veel roman gedoe waar ik totaal niet van hou in films :rolleyes:

Van het weekend The Box gezien en vond een vreselijk waardeloze film, ik had er meer van verwacht.
En ook de film 2012 gezien en die was zo overdreven en slecht, niet normaal meer!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tsja...ik heb deze film in hd bekeken en er zitten erg scherpe shots in, mooi beeld...maar de film zelf stelt niet veel voor. Een heel erg dun verhaaltje wat niet uitgediept wordt, eentonige afslachtingen en heel veel soortgelijke schrikmomenten. Bovendien slaagt de film er nooit in om eng te zijn of je echt de stuipen op het lijf te jagen. Bovendien voel je nooit enige connectie of sympathie met welke dan ook van de karakters. Mooie beelden, slechte film.

3/10
attachment.jpg

De winnaar van de oscar voor best foreign film afgelopen oscar uitreikingen, en ik snap waarom. Zeer sterke en vooral geloofwaardige acteerprestaties. Het laat de effecten zien van een zeer gewelddadige moord en verkrachtingszaak zowel tijdens het onderzoek als jaren later.De film heeft het allemaal, een liefdesverhaal, corruptie, actie, en een pakkend plot. Verwacht geen snelle hollywood film, maar een langzaam ontvouwend plot. Het is een verhaal uitgespreid over 25 jaren, hoe een dergelijke onopgeloste zaak verschillende individuen beïnvloed. Maar ondanks deze sprongen in de tijd is de film nooit verwarrend. Een aanrader voor de liefhebbers van wat intelligentere films met meerdere lagen.

8.5/10

http://bloodbytes.net/main/wp-content/uploads/2010/04/wolfman1.jpg

Tsja...ik heb deze film in hd bekeken en er zitten erg scherpe shots in, mooi beeld...maar de film zelf stelt niet veel voor. Een heel erg dun verhaaltje wat niet uitgediept wordt, eentonige afslachtingen en heel veel soortgelijke schrikmomenten. Bovendien slaagt de film er nooit in om eng te zijn of je echt de stuipen op het lijf te jagen. Bovendien voel je nooit enige connectie of sympathie met welke dan ook van de karakters. Mooie beelden, slechte film.

[http://www.mexat.com/vb/attachment.php?attachmentid=1099422&d=1268311404

[/B]De winnaar van de oscar voor best foreign film afgelopen oscar uitreikingen, en ik snap waarom. Zeer sterke en vooral geloofwaardige acteerprestaties. Het laat de effecten zien van een zeer gewelddadige moord en verkrachtingszaak zowel tijdens het onderzoek als jaren later.De film heeft het allemaal, een liefdesverhaal, corruptie, actie, en een pakkend plot. Verwacht geen snelle hollywood film, maar een langzaam ontvouwend plot. Het is een verhaal uitgespreid over 25 jaren, hoe een dergelijke onopgeloste zaak verschillende individuen beïnvloed. Maar ondanks deze sprongen in de tijd is de film nooit verwarrend. Een aanrader voor de liefhebbers van wat intelligentere films met meerdere lagen.

8.5/10

hmm ga die laatste eens ff checken.. thanx m8!

Deze film "Hot tub time machine" net gekeken.
Wist niet echt wat ik er nou van moest verwachten maak ik vond het toch wel een leuke film :) is allemaal een beetje bullshit dus als je een serieuze film zoekt moet je deze film vooral niet kijken :p

Terug
Naar boven