MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Mulholland Dr.

Wtf man, hier begrijpt toch niemand een zak van zonder de uitleg ervan op te zoeken? Veel te onsamenhangend imo, wel goed gespeeld en creatief gemaakt 7,5.

Wat vinden jullie trouwens goeie nieuwe films,
Als avatar en alice in wonderland bijvoorbeeld.
Veel nieuwe films vind ik tegenvallen, vooral de comedy's dan.
wat ik wel echt een goede vond was 2012, rampenfilms zijn vaak wel goed

Avatar vond ik wel een goede film, totaal wat anders dan de meeste films zijn :) Had hem in de Bios gezien in 3D IMAX, en later nog een keer thuis gekeken.
Alice in Wonderland heb ik wel op dvd liggen alleen nog nooit gekeken :p is denk niet echt een film voor mij.

Voor de rest heb ik nog niet echt "geweldige" nieuwe films gezien :rolleyes:

Ik ga vanavond denk ik "Circle of Pain" kijken, ben benieuwd of het wat is :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb gisteren karate kid gezien, sorry vond het echt een verkrachting van het origineel en een k*t film :p

hoe komen ze erop om van "wax on, wax off" naar "take the jacket off, put the jacket on" te gaan :mad:

****ed up cam versie?

Mulholland Dr.

Wtf man, hier begrijpt toch niemand een zak van zonder de uitleg ervan op te zoeken? Veel te onsamenhangend imo, wel goed gespeeld en creatief gemaakt 7,5.

Mullholland Dr. is geen film in conventionele zin. Ik denk dat je Lynch moet zien als een expressionistische schilder die voor de verandering het filmdoek heeft gebruikt om te schilderen. Op expressionistische kunst moet je ook niet allerlei uitgekristalliseerde theorieën op los laten maar gewoon beleven en voelen. Voor mij voelt het als een verfilming van beklemmende nachtmerries, angsten in typisch filmische wijze in scene gezet, waarin de context eigenlijk van weinig belang is.

Ben benieuwd wat je van Inland Empire vindt :)

Laatst bewerkt:
Ik ga vanavond denk ik "Circle of Pain" kijken, ben benieuwd of het wat is :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb hem gister avond gekeken.:)
Ik vond het wel een leuke film maar het vechten vond ik behoorlijk nep :rolleyes: Heb de laatste tijd aardig wat vecht films gezien en er zit er geen 1 tussen waarvan het realistisch was :( De klappen in Circle of Pain lijken wel zacht? en de geluiden als ze missen "whoes" WTF ???

Alice in wonderland viel enigzins een beetje tegen, maar ik verwacht van johny depp meestal een wat grotere rol, hij speelt t wel leuk daar niet om.

Ik heb net De Helaasheid der Dingen zitten kijken, geweldige film.

The Jacket voor de 5de keer gekeken, blijft een ontzettende goede film. Mijn favo alltime.

Weet iemand films die hier enigszins op lijken, psychologische thrillers? In het rijtje van The butterfly effect, Donnie Darko etc..'

Linkeroever (2008)
8/10

When Marie, an introverted young athlete, collapses and is forced to take a rest from competitive sport, she decides to move in with her new boyfriend in his flat in Left Bank.

Their passionate relationship at first seems to help her, that is until she discovers that the previous tenant of the flat mysteriously disappeared.

Marie begins to doubt whether she can really trust her boyfriend. Life in Left Bank, once envisaged as a dream town, starts to become an alienating nightmare. Slowly, she loses grip on reality.

The Jacket voor de 5de keer gekeken, blijft een ontzettende goede film. Mijn favo alltime.

Weet iemand films die hier enigszins op lijken, psychologische thrillers? In het rijtje van The butterfly effect, Donnie Darko etc..'

Memento!

Een psychologische thriller zoals Butterfly Effect :spaz:

Niet goed verwoord, maargoed je snapt wat ik bedoel.

Ik heb vandaag de film Gangsterboys gezien en vond hem aardig goed. (toen ik hem downloadde wist ik niet eens dat het een Nederlandse film was, ik had alleen komedie zien staan :P)

Ik heb gisteren Afterschool gekeken, deprimerende en rauwe film. Ga zometeen even goed zitten voor Dogville en Dogtooth, heb er zin in :)

Terug
Naar boven