- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mulholland Dr.
Wtf man, hier begrijpt toch niemand een zak van zonder de uitleg ervan op te zoeken? Veel te onsamenhangend imo, wel goed gespeeld en creatief gemaakt 7,5.

Wat vinden jullie trouwens goeie nieuwe films,
Als avatar en alice in wonderland bijvoorbeeld.
Veel nieuwe films vind ik tegenvallen, vooral de comedy's dan.
wat ik wel echt een goede vond was 2012, rampenfilms zijn vaak wel goed
Had hem in de Bios gezien in 3D IMAX, en later nog een keer thuis gekeken.
is denk niet echt een film voor mij.

heb gisteren karate kid gezien, sorry vond het echt een verkrachting van het origineel en een k*t film
hoe komen ze erop om van "wax on, wax off" naar "take the jacket off, put the jacket on" te gaan
Mulholland Dr.
Wtf man, hier begrijpt toch niemand een zak van zonder de uitleg ervan op te zoeken? Veel te onsamenhangend imo, wel goed gespeeld en creatief gemaakt 7,5.

Ik ga vanavond denk ik "Circle of Pain" kijken, ben benieuwd of het wat is
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb de laatste tijd aardig wat vecht films gezien en er zit er geen 1 tussen waarvan het realistisch was
De klappen in Circle of Pain lijken wel zacht? en de geluiden als ze missen "whoes" WTF 
The A team
http://www.youtube.com/watch?v=z93AADd2Dpo
Een vermakelijke film met "cliché actie" van begin tot eind...
Zeker eentje om eens mee te pikken!
Verstand op nul en enjoy the action (verhaal nul)
7/10
When Marie, an introverted young athlete, collapses and is forced to take a rest from competitive sport, she decides to move in with her new boyfriend in his flat in Left Bank.
Their passionate relationship at first seems to help her, that is until she discovers that the previous tenant of the flat mysteriously disappeared.
Marie begins to doubt whether she can really trust her boyfriend. Life in Left Bank, once envisaged as a dream town, starts to become an alienating nightmare. Slowly, she loses grip on reality.
The Jacket voor de 5de keer gekeken, blijft een ontzettende goede film. Mijn favo alltime.
Weet iemand films die hier enigszins op lijken, psychologische thrillers? In het rijtje van The butterfly effect, Donnie Darko etc..'
Ja, echt. Heb hem net gezien, en ik vond hem erg sterk. Vooral die jongen deed echt teveel aan mezelf denken...Ik heb net De Helaasheid der Dingen zitten kijken, geweldige film.

The A team
http://www.youtube.com/watch?v=z93AADd2Dpo
Een vermakelijke film met "cliché actie" van begin tot eind...
Zeker eentje om eens mee te pikken!
Verstand op nul en enjoy the action (verhaal nul)
7/10