XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze film "Hot tub time machine" net gekeken.
Wist niet echt wat ik er nou van moest verwachten maak ik vond het toch wel een leuke film :) is allemaal een beetje bullshit dus als je een serieuze film zoekt moet je deze film vooral niet kijken :p

Heb ik ook laatst gezien. Er zaten wel grappige stukjes in maar het ontbreekt in de film aan enig verhaal. Gewoon geinige film waar je niet bij na hoeft te denken, ik vond hem wel ok.

Heb ik ook laatst gezien. Er zaten wel grappige stukjes in maar het ontbreekt in de film aan enig verhaal. Gewoon geinige film waar je niet bij na hoeft te denken, ik vond hem wel ok.

Precies! :)
Vond het wel een goede film voor vanavond, lekker languit op de bank niet nadenken en gwn ff lekker kijken :cool:

hot tube time machine, zeker leuke film:D In de trend van alle goede comedy s die we de afgelopen 2 jaar in dit topic hebben gezien.

Shutter Island

****-ING GE-NI-AAL!!! Echt waar, lang geleden dat ik zo'n toffe film gezien heb. Heerlijk. Er is hier al genoeg over geschreven in dit topic dus al te veel toelichting zal het niet nodig hebben. Maar ik heb enorm genoten van deze zit. 9,5/10

???

Ik heb hem gezien. Ik ben geschokt door het cijfer.

Ik heb hem gezien. Ik ben geschokt door het cijfer.

Haha ja is misschien wel erg hoog, maar het is iig wel zeker 1 van de tofste films die ik in lange tijd heb gezien. Misschien is een 9- wat geschikter, maar ****it ik heb zo genoten dat de vermakelijkheid van de film hem wel naar dat hoge cijfer kan tillen.

Net gekeken.:)
Erg goede film met het goede acteer werk van Samuel :D Een harde film, je ziet echt alles gebeuren tijdens de martelingen. Vond alleen het eind erg kort, ze laten niet zien of het nou echt de waarheid was van wat die terrorist zei. Neem aan van wel met zo'n eind maarja, al met al een goede film :cool:

TOP movies afgelope (+-)10 jaar :

Snatch
Saving Private Ryan
Running Scared
GS-Hooligans
Gladiator
Robin Hood
The Matrix I
Boondock Saints
LOTR
Wolverine Origine
Blow
Fear & Loathing in Las Vegas

TOP Classix :

The Shinning
Star Wars (original versions)
The Godfather I & II
Platoon
Dancing With Wolves
Jurrassic Park I
Once upon a time in the west
...

mijn opinion ofc :)

TOP movies afgelope (+-)10 jaar :

Snatch
Saving Private Ryan
Running Scared
GS-Hooligans
Gladiator
Robin Hood
The Matrix I
Boondock Saints
LOTR
Wolverine Origine
Blow
Fear & Loathing in Las Vegas

TOP Classix :

The Shinning
Star Wars (original versions)
The Godfather I & II
Platoon
Dancing With Wolves
Jurrassic Park I
Once upon a time in the west
...

mijn opinion ofc :)

Meer iets voor hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f152/top-10-movies-all-time-237296/index5.html

1133664014_mad_dog_and_glory.jpg

Mad Dog And Glory

Goede film, heel wat afgelachen. Bewijst voor mij nog maar eens dat De Niro de beste acteur allertijden is (ook enorm sterke prestaties van de 2 andere hoofdpersonages, Murray en Uma Turman in haar nog jongere en geilere jaren). Hoewel het einde wat cliché is en het verhaal absoluut geen niveau haalt als Taxi Driver (de sfeer komt dan wel weer dicht in de buurt imo), zal ik de film ongetwijfeld nog vele malen herzien en kan ik de film zeker iedereen aanbevelen. 8/10.

Laatst bewerkt:
Van de films die ik de laatste tijd heb gezien vond ik deze wel echt het zien waard :thumb:

Good will hunting
The green mile
The white masai
The notebook

Ook aan te raden zijn
The number 23, memoirs of a geisha, secret window en 1408.
Laatst in de bios heb ik "kick ass" gezien, erg leuk! met Nicolas Cage. :D

Van de films die ik de laatste tijd heb gezien vond ik deze wel echt het zien waard :thumb:

Good will hunting
The green mile
The white masai
The notebook

Ook aan te raden zijn
The number 23, memoirs of a geisha, secret window en 1408.
Laatst in de bios heb ik "kick ass" gezien, erg leuk! met Nicolas Cage. :D

1408 is een echte mind****er.:D

1408 was best mooi indd.

De nieuwe karate kid met Jackie is wel redelijk moet ik zeggen. En from Paris with love was ook zeer goed.

Wat vinden jullie trouwens goeie nieuwe films,
Als avatar en alice in wonderland bijvoorbeeld.
Veel nieuwe films vind ik tegenvallen, vooral de comedy's dan.
wat ik wel echt een goede vond was 2012, rampenfilms zijn vaak wel goed

De nieuwe karate kid met Jackie is wel redelijk moet ik zeggen. En from Paris with love was ook zeer goed.

heb gisteren karate kid gezien, sorry vond het echt een verkrachting van het origineel en een k*t film :p

hoe komen ze erop om van "wax on, wax off" naar "take the jacket off, put the jacket on" te gaan :mad:

American histrory x; 8/10,
300; leuke film, vooral de gevechten waren top, 8/10
The hangover; grappige film ; 8/10, aanrader als je humor hebt

heb gisteren karate kid gezien, sorry vond het echt een verkrachting van het origineel en een k*t film :p

hoe komen ze erop om van "wax on, wax off" naar "take the jacket off, put the jacket on" te gaan :mad:

:roflol:

hehe... maar alsnog vind ik Jackie Chan beter. :p

Ik ben nu Cop Out aan het kijken, ook wel redelijk.

Terug
Naar boven