- Waardering
- 447
rampage heeft heel die shit verpest
n**ga can't act![]()
Ik vond het anders best een goede film moet ik zeggen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rampage heeft heel die shit verpest
n**ga can't act![]()

http://www.filmofilia.com/wp-content/uploads/2009/08/armored_poster-691x1024.jpg
Laatst Armored gezien, niet echt een boeiende film, ik geef 'm een zesje.

Twilight: Eclipse
Er gebeurt 85 minuten lang helemaal niets. En als er dan wat gebeurt, stelt het nog geen reet voor. Een van de saaiste films die ik ooit heb gezien.
2/10
Clash of the Titans
Wat een drama weer. Het bekende verhaal van Perseus die Hades kapot maakt. Al duizend keer verteld, en eerlijk gezegd is dit niet veel origineler dan de andere keren. De special effects zijn wel vet, al is Medusa bijvoorbeeld wel weer echt legendarisch nep.
3.5/10
Maar weer een paar k*tfilms gepakt dit weekend Tractor?![]()
Maar weer een paar k*tfilms gepakt dit weekend Tractor?![]()
haha inderdaad. Ik zie die tractor enkel films raten waarvan je je van te voren al kan afvragen of ze wel iets bijdragen aan je avond bankhangen.
Gister Shrek Forever After 3D bekeken in een IMAX bios.
![]()
Vermakelijke film net als de andere delen. Het 3D aspect voegde zeker wel wat toe, anders had ik hem waarschijnlijk niet in de bios hoeven zien. Vermakelijke film die aan de korte kant was
Cijfer: 8
Ja, ik ben opzoek naar torrents van Inception, en naar torrents van die nieuwe film van angie jolie. Nog niet kunnen vinden. Wordt het tegenwoordig beter beveiligd of zo..
Ja, ik ben opzoek naar torrents van Inception, en naar torrents van die nieuwe film van angie jolie. Nog niet kunnen vinden. Wordt het tegenwoordig beter beveiligd of zo..
maar wel vermakelijk toch? Ik heb wel een paar keer moeten lachen, vooral om die katPfff, ik vond hem niet zo goed, wel goed om naar te kijken maar ik vond toch dat het me niet zo aansprak als de vorige delen. 3D is leuk om te zien maar toch
. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik nu wel genoeg Shrek heb gezien. Dit moet ook echt het laatste deel zijn, want anders word het te veel.