AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

dat verbaast me ook zo met een film als Fight Club... waarom zoveel mensen die nou zo geweldig vinden truly puzzles me....

Je hebt de film niet begrepen. Kijk hem nog eens tot je dit meesterwerk begrijpt. Succes.

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

images?q=tbn:ANd9GcSyLYruLemD8lJVjS29o7uJX7Pm1RmpLv0Fzb3EN57hrqn6IseR.jpg

??? zwaar overrated!!! heb ik daar mijn tijd aan verspilt, wat een ellende, gebeurd ook geen **** ik viel ver in slaap

2/10

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sterke film, gister gezien.
Aangrijpend verhaal.

9/10

O Brother, Where Art Thou?

Hilarische film gewoon. Dergelijke humor kan mij echt enorm bekoren. Heb gewoon van begin tot einde met een smile op m'n gezicht gezeten. Zeker ook een aanrader als je graag Big Lebowski zag.. Als er soms iemand nog soortgelijke films weet met dezelfde humor en zo, in dezelfde stijl mag je altijd pm'en, karma gegarandeerd.. 9/10.

Net heb ik dus eindelijk the thing kunnen kijken...prachtig, meer valt er gewoon niet over te zeggen. Op alle gebied een ijzersterke film. Vond vooral het acteerwerk echt geweldig, ook het plot was gewoon heel goed, zeer sterk verhaal en niet al te voorspelbaar.... 9/10 voor mij. één van de betere in dit genre, zonder twijfel.

Laatst bewerkt:
Ik vond The social network ook geen tegenvaller. Alleen het is wel een biografie en kan dus wel saai zijn als je al bekend bent met het verhaal.

Ze hebben trouwens die hele gast helemaal niet gesproken hé. Ook dat verhaal dat hij dat facemash had gedaan om dat meisje is verzonnen.

O Brother, Where Art Thou?

Hilarische film gewoon. Dergelijke humor kan mij echt enorm bekoren. Heb gewoon van begin tot einde met een smile op m'n gezicht gezeten. Zeker ook een aanrader als je graag Big Lebowski zag.. Als er soms iemand nog soortgelijke films weet met dezelfde humor en zo, in dezelfde stijl mag je altijd pm'en, karma gegarandeerd.. 9/10.

Ga alles van the Coen brothers bekijken zou ik zeggen, Burn After Reading, Fargo, etc, etc. Allemaal pareltjes!

Soms krijg ik het gevoel dat de Coen brothers nogal overgewaardeerd worden, al zitten er zeker veel goeie films tussen.

De Coen brothers hebben nog nooit een slechte film gemaakt. En volgende maand komt hun nieuwste film uit: True Grit. Ben benieuwd.

Ik vond Burn After Reading geen reet aan en A Serious Man heb ik nooit afgekeken doordat ik het allemaal nogal 'mwah' vond..die ga ik nog wel een keer opnieuw kijken.

Big Lebowski, Fargo, Barton Fink en No Country for Old Men zeer goed, Raising Arizona en Miller's Crossing wel aardig.

Hudsucker Proxy, Oh Brother, Ladykillers staan klaar om ooit een keer bekeken te worden. Intolerable Cruelty sla ik maar over, op een romantische comedy met Clooney en en Zeta-Jones zit ik niet echt te wachten of hebben ze er een typische Coen draai aan weten te geven?

burn after reading vond ik ook maar zeer matig, niet eens grappig voor een komedie.
Daarnaast voelen hun films soms TE gestileerd aan, waardoor het er allemaal nogal dik op ligt.

Ik vond Burn After Reading geen reet aan en A Serious Man heb ik nooit afgekeken doordat ik het allemaal nogal 'mwah' vond..die ga ik nog wel een keer opnieuw kijken.

Big Lebowski, Fargo, Barton Fink en No Country for Old Men zeer goed, Raising Arizona en Miller's Crossing wel aardig.

Hudsucker Proxy, Oh Brother, Ladykillers staan klaar om ooit een keer bekeken te worden. Intolerable Cruelty sla ik maar over, op een romantische comedy met Clooney en en Zeta-Jones zit ik niet echt te wachten of hebben ze er een typische Coen draai aan weten te geven?

Ik moet zeggen dat ik van intolerable cruelty zeker genoten heb. die typische coen brothers draai hebben ze er zeker aan weten te geven. clooney speelt haast zoals in o brother, dus verwacht geen zoetsappige romantische comedy, maar een echte coen brothers film.

Zelf vond ik no country for old men niet geweldig. Wel mooi, maar meer vorm dan inhoud.

a serious man was ook wat lastig, maar zeker niet slecht.

Barton fink: errug goed. geweldige rollen van turturro en goodman.

@Big-T: ik denk dat je van de humor van de coen brothers moet houden. zoals dat bijvoorbeeld ook geldt voor wes anderson. Ik vind hem geweldig en heb flink moeten grinniken tijdens de darjeeling limited. maar er zijn ook veel mensen die die film niet kunnen waarderen. Wat op zich vreemd is omdat de film los van de inhoud alleen al prachtig is, ik denk niet dat er een andere regisseur is die zo'n mooie scenes kan schieten in een trein.

Net voor de derde keer Oldboy gekeken...Blijft voor mij zonder enige twijfel één van de beste de beste niet-americaanse film ooit. Staat ook gewoon in mijn top 10 van beste film.

net [IMDB]IP man[/IMDB] gekeken, een Aziatische Kung-Fu film. Ik ben normaal geen fan van dit soort films omdat ik het veel te veel spectacel vind met al die vechtscenes enzo, maar dit was toch echt fascinerend. De vechtscenes waren écht fantastisch goed en realistisch. Er zat in de film ook nog een redelijke verhaal, het is ook min of meer waargebeurd. Een echte aanrader voor alle liefhebbers van een Kung-Fu film die je kan omschrijven als een actiedrama. 8.5/10.

net [IMDB]IP man[/IMDB] gekeken, een Aziatische Kung-Fu film. Ik ben normaal geen fan van dit soort films omdat ik het veel te veel spectacel vind met al die vechtscenes enzo, maar dit was toch echt fascinerend. De vechtscenes waren écht fantastisch goed en realistisch. Er zat in de film ook nog een redelijke verhaal, het is ook min of meer waargebeurd. Een echte aanrader voor alle liefhebbers van een Kung-Fu film die je kan omschrijven als een actiedrama. 8.5/10.

Legend of the fist vind je dan ook wel goed met de zelfde hoofdrol speler als in ipman

Terug
Naar boven