XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ik vond Burn After Reading geen reet aan en A Serious Man heb ik nooit afgekeken doordat ik het allemaal nogal 'mwah' vond..die ga ik nog wel een keer opnieuw kijken.

Big Lebowski, Fargo, Barton Fink en No Country for Old Men zeer goed, Raising Arizona en Miller's Crossing wel aardig.

Hudsucker Proxy, Oh Brother, Ladykillers staan klaar om ooit een keer bekeken te worden. Intolerable Cruelty sla ik maar over, op een romantische comedy met Clooney en en Zeta-Jones zit ik niet echt te wachten of hebben ze er een typische Coen draai aan weten te geven?

Oh brother vond ik toch wel erg tof ook. Raar dat je burn after reading niet cool vond, voor de rest kan ik me wel in je post vinden. Big Lebowski vind ik wel echt de ultieme topper en No Country vond ik toch wat minder, maar moet ik nog eens herzien.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Zijn er eigenlijk niet wat goede bad-ass animatiefilms voor een volwassen publiek? Als je ziet wat ze tegenwoordig voor visuele kwaliteit uit brengen met die pixar films, ze zouden daar toch wel wat toffe grenzeloze animatiefilms mee kunnen maken zonder die kids approved moral er in.

Oh brother vond ik toch wel erg tof ook. Raar dat je burn after reading niet cool vond, voor de rest kan ik me wel in je post vinden. Big Lebowski vind ik wel echt de ultieme topper en No Country vond ik toch wat minder, maar moet ik nog eens herzien.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Zijn er eigenlijk niet wat goede bad-ass animatiefilms voor een volwassen publiek? Als je ziet wat ze tegenwoordig voor visuele kwaliteit uit brengen met die pixar films, ze zouden daar toch wel wat toffe grenzeloze animatiefilms mee kunnen maken zonder die kids approved moral er in.

j/k

Beowulf wellicht?

net [IMDB]IP man[/IMDB] gekeken, een Aziatische Kung-Fu film. Ik ben normaal geen fan van dit soort films omdat ik het veel te veel spectacel vind met al die vechtscenes enzo, maar dit was toch echt fascinerend. De vechtscenes waren écht fantastisch goed en realistisch. Er zat in de film ook nog een redelijke verhaal, het is ook min of meer waargebeurd. Een echte aanrader voor alle liefhebbers van een Kung-Fu film die je kan omschrijven als een actiedrama. 8.5/10.

Dan zou je de vervolg delen ook eens moeten kijken, minstens zo goed!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha zalige film, hard gelachen!!
en nog lekkere chickies ook

9,5/10!

Dat heeft dit topic meer nodig, echte fijnproevers. Welkom InfernoSoldier!

niet zo elitair doen 'Klaaswitz' iedereen heeft zo zijn eigen smaak

Natuurlijk, maar kom op..er zijn toch zeker wel grenzen. Als je al infantiele highschool films wil kijken zijn er een aantal alternatieven die dan denk ik een 29/10 gaan scoren aangenomen dat hij niet helemaal van god los is.

Laatst bewerkt:
Skyline vond ik behoorlijk goed

Legend of the fist vind je dan ook wel goed met de zelfde hoofdrol speler als in ipman

Net dus gekeken:

Legend of the fist. Spijtig genoeg vond ik hem vrij teleurstellend. Het was geen echt slechte film, maar ik vond het een beetje voorspelbaar en niets spectaculair. De film IPman vond ik niet goed door zijn plot, zijn mooie acteerwerk of wat dan ook, maar vooral door de geweldige vechtscenes die toch nog in een acceptabel tot goed plot naar voor komen (niet alleen hersenloos geweld dus). Bij deze film vond ik dat nogal tegenvallen. Vond de vechtscènes weer veel te overdreven en te veel clichés kwamen aan bod in deze film. Ik zou het hooguit een 6,5/10 geven.

Gister op aanraden van Infernosoldier, American Pie Betahouse bekeken. Ik had hoge verwachtingen van de film daar Infernosoldier dit meesterwerk een 9,5 gaf. Echter kreeg ik veel slappe collegehumor, puberaal gedrag en veel borsten van minderjarige meisjes. 89 minuten van mijn leven die ik nooit meer terug zal krijgen.

1/10

Natuurlijk, maar kom op..er zijn toch zeker wel grenzen. Als je al infantiele highschool films wil kijken zijn er een aantal alternatieven die dan denk ik een 29/10 gaan scoren aangenomen dat hij niet helemaal van god los is.

:roflol:

Smaak is persoonlijk, maar idd, je kan het ook overdrijven.

The Social Network

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een film over de makers en het ontstaan van facebook. Veel cliches, maar goed ik ben genadig. Heb me er wel mee vermaakt; 7/10

Gister op aanraden van Infernosoldier, American Pie Betahouse bekeken. Ik had hoge verwachtingen van de film daar Infernosoldier dit meesterwerk een 9,5 gaf. Echter kreeg ik veel slappe collegehumor, puberaal gedrag en veel borsten van minderjarige meisjes. 89 minuten van mijn leven die ik nooit meer terug zal krijgen.

1/10

ik snap het probleem niet
veel borsten check
humor check

ja als jij geen humor hebt en chickies niet weet te aprecieren tja

ik snap het probleem niet
veel borsten check
humor check

ja als jij geen humor hebt en chickies niet weet te aprecieren tja
Tja als dat de criteria zijn waarop je films gaat beoordelen dan snap ik hoe je aan zo'n score komt bij zoiets. En als anderen dan wat serieuzer met film bezig zijn dan hebben ze geen humor of zijn ze homo zeker. Niveau niveau.

On-topic maar weer.

Terug
Naar boven