- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik vond Burn After Reading geen reet aan en A Serious Man heb ik nooit afgekeken doordat ik het allemaal nogal 'mwah' vond..die ga ik nog wel een keer opnieuw kijken.
Big Lebowski, Fargo, Barton Fink en No Country for Old Men zeer goed, Raising Arizona en Miller's Crossing wel aardig.
Hudsucker Proxy, Oh Brother, Ladykillers staan klaar om ooit een keer bekeken te worden. Intolerable Cruelty sla ik maar over, op een romantische comedy met Clooney en en Zeta-Jones zit ik niet echt te wachten of hebben ze er een typische Coen draai aan weten te geven?
Oh brother vond ik toch wel erg tof ook. Raar dat je burn after reading niet cool vond, voor de rest kan ik me wel in je post vinden. Big Lebowski vind ik wel echt de ultieme topper en No Country vond ik toch wat minder, maar moet ik nog eens herzien.
---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------
Zijn er eigenlijk niet wat goede bad-ass animatiefilms voor een volwassen publiek? Als je ziet wat ze tegenwoordig voor visuele kwaliteit uit brengen met die pixar films, ze zouden daar toch wel wat toffe grenzeloze animatiefilms mee kunnen maken zonder die kids approved moral er in.