Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ik raad jullie eens aan eerst de film te kijken. :)

heb hachiko gezien, en het lukte me amper om het droog te houden maar toch is het gelukt:D wel degelijk filmpje maar dan vond ik "marley and me" zo'n beetje van hetzelfde niveau

film met owen wilson en jennifer aniston

Nou ik heb hem gezien. Zeer saaie film. En aangezien ik hetero ben hoefde ik ook niet te huilen. Wel een goeie acteur die hond. Een zesje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rundskop

Beste belgische film:roflol: Vond er eig niet veel aan moet ik zeggen, begrijp dan ook totaal al die positieve reacties hier niet. Vond de film echt bijna nergens over gaan. Verveelde dan ook sterk. Ok, goede acteerprestaties, dat wel maar voor de rest.. Loft vond ik in ieder geval een pak beter, om maar niet te spreken van De Helaasheid Der Dingen. Had mijn 9€ in elk geval beter ergens aan kunnen spenderen. Een vrije grote ontgoocheling dus na alles wat ik erover gehoord had. 5,5/10, en dan ben ik nog mild.

The Resident

Hillary Swank verhuist nadat haar vriend is vreemdgegaan en kan het goed vinden met de nieuwe huisbaas. Maar er gebeuren al snel zogenaamde gekke dingen.

Matige film. Geen tempo, saai, er gebeurt weinig. Het verhaal is redelijk zwak en oppervlakkig. Laatste scenes maken wel veel goed.

Alleen is Swank wel echt ****ed up lekker. Wat een lichaam, de t*ring.

4/10

Laatst bewerkt:

Rundskop

Beste belgische film:roflol: Vond er eig niet veel aan moet ik zeggen, begrijp dan ook totaal al die positieve reacties hier niet. Vond de film echt bijna nergens over gaan. Verveelde dan ook sterk. Ok, goede acteerprestaties, dat wel maar voor de rest.. Loft vond ik in ieder geval een pak beter, om maar niet te spreken van De Helaasheid Der Dingen. Had mijn 9€ in elk geval beter ergens aan kunnen spenderen. Een vrije grote ontgoocheling dus na alles wat ik erover gehoord had. 5,5/10, en dan ben ik nog mild.

Maar allé jong, zijt ge nu serieus ? :)

Ik vond het echt een topfilm, vond z'n persoonlijk gevecht met z'n hele trauma erg mooi in beeld gebracht en het verhaal vond ik ook best te pruimen. Deze film heeft bij mij de helaasheid der dingen van de troon gestoten, m'n top de belgique is nu:

-Rundskop
-De helaasheid der dingen
-Loft
-Adem
-Dossier K

Maar allé jong, zijt ge nu serieus ? :)

Ik vond het echt een topfilm, vond z'n persoonlijk gevecht met z'n hele trauma erg mooi in beeld gebracht en het verhaal vond ik ook best te pruimen. Deze film heeft bij mij de helaasheid der dingen van de troon gestoten, m'n top de belgique is nu:

-Rundskop
-De helaasheid der dingen
-Loft
-Adem
-Dossier K

Haha ja, de film kon mij echt niet boeien. Vond ook heel veel scenes maar bijzaak, zoals dat van die garagisten in luik enz en dan nog wat flauwe humor erin. Afgezien van de donkere sfeer en zo die wel goed geslaagd was vond ik er maar weinig aan. Wie weet als ik hem binnen een aantal jaar eens terug zie op tv dat ik hem wat meer kan appreciëren.

Laatst bewerkt:
net the godfather deel II gezien.

maar wat ik mij afvraag
waarom vermoord hij zijn broer op het laatst? was allemaal goed toch? en waarom sneed die ene kerel zijn polsen door? En waarom vrijwillig? I dont get it.

net the godfather deel II gezien.

maar wat ik mij afvraag
waarom vermoord hij zijn broer op het laatst? was allemaal goed toch? en waarom sneed die ene kerel zijn polsen door? En waarom vrijwillig? I dont get it.
je moet hem duidelijk nog een keer zien, dan valt alles als puzzelstukjes in elkaar:)

Skyline: Slechte acteurs, slecht script, geen logica en overdramatische scenes, maar mooie special effects, echt wel mooi. Niet zo speciaal eigenlijk.

Faster: Mooie auto die er in zit, bikkelharde Dwayne 'The Rock' Johnson, maar toch een beetje te weinig spectaculaire actie. Het einde was een beetje voorspelbaar.

---------- Toegevoegd om 00:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

The green hornet: nice special effects (3D), grappige scenes, soms een beetje te nep, voor de rest goeie film.

je moet hem duidelijk nog een keer zien, dan valt alles als puzzelstukjes in elkaar:)

het is mij wel duidelijk hoe het plot verliep maar dit soort dingen zijn mij gewoon onduidelijk. bijvoorbeeld:

-Wie heeft het gordijn dan opengezet? het was iemand van binnenuit maar fredo was dit niet omdat hij niet wist dat ze een aanslag op michael gingen plegen. als het rocco was zou hij die toch nooit zo lang bij zich laten houden? en rocco vermoord ook die roth op het laatst dus lijkt mij dat wel een loyaal familielid.
- Tom Hagen gaat even met die kerel praten (weet zijn naam niet meer precies, diegene waarvan ze die broer over laten komen) en hij pleegt zelfmoord. alleen omdat tom dat verhaaltje vertelde? of omdat het duidelijk werd dat hij hoe dan ook vermoord zou worden en dat zijn familie dan safe zou zijn?
- Wat was het met die broer eigenlijk? Werd die bedreigd ofzo, die keek zo angstig?
- Hoe weet michael dat tom plande om er vandoor te gaan naar Vegas met zijn familie?
- waarom maakt michael het uiteindelijk goed met Fredo (als hun moeder sterft) en laat hij hem alsnog doodschieten?

het is mij wel duidelijk hoe het plot verliep maar dit soort dingen zijn mij gewoon onduidelijk. bijvoorbeeld:

-Wie heeft het gordijn dan opengezet? het was iemand van binnenuit maar fredo was dit niet omdat hij niet wist dat ze een aanslag op michael gingen plegen. als het rocco was zou hij die toch nooit zo lang bij zich laten houden? en rocco vermoord ook die roth op het laatst dus lijkt mij dat wel een loyaal familielid.
- Tom Hagen gaat even met die kerel praten (weet zijn naam niet meer precies, diegene waarvan ze die broer over laten komen) en hij pleegt zelfmoord. alleen omdat tom dat verhaaltje vertelde? of omdat het duidelijk werd dat hij hoe dan ook vermoord zou worden en dat zijn familie dan safe zou zijn?
- Wat was het met die broer eigenlijk? Werd die bedreigd ofzo, die keek zo angstig?
- Hoe weet michael dat tom plande om er vandoor te gaan naar Vegas met zijn familie?
- waarom maakt michael het uiteindelijk goed met Fredo (als hun moeder sterft) en laat hij hem alsnog doodschieten?
Veel dingen in the godfather worden heel subtiel verteld, en daarom is ie ook zo goed. volgens mij heb ik hem wel 10 keer gezien nu :D
iig het zit volgens mij zo:
Michael wil in één keer en voor altijd afreken met zijn vijanden en de mafia omdat hij het er liefste uit wil stappen(zie deel 1)
daarom besluit hij iedereen die hem iets misdaan heeft, dus ook zijn broer, te vermoorden. Volgens mij belooft hij ergens in de film aan zijn zus dat hij fredo niet zal vermoorden zolang zijn moeder nog leeft. Als zijn moeder sterft doet hij het dus alsnog. Wat precies Fredo had gedaan ben ik ook even vergeten, was het niet iets met verraad en die aanslag zodat fredo hoopte zo zelf hoger op kon komen?

Veel dingen in the godfather worden heel subtiel verteld, en daarom is ie ook zo goed. volgens mij heb ik hem wel 10 keer gezien nu :D
iig het zit volgens mij zo:
Michael wil in één keer en voor altijd afreken met zijn vijanden en de mafia omdat hij het er liefste uit wil stappen(zie deel 1)
daarom besluit hij iedereen die hem iets misdaan heeft, dus ook zijn broer, te vermoorden. Volgens mij belooft hij ergens in de film aan zijn zus dat hij fredo niet zal vermoorden zolang zijn moeder nog leeft. Als zijn moeder sterft doet hij het dus alsnog. Wat precies Fredo had gedaan ben ik ook even vergeten, was het niet iets met verraad en die aanslag zodat fredo hoopte zo zelf hoger op kon komen?

ja inderdaad omdat fredo eigenlijk een oudere broer is van michael kon hij het niet hebben dat michael eigenlijk zijn rol vervulde. daarom ging hij afspraken maken met die Johnny Ola zodat hij ook wat inspraak kon hebben. maar blijkbaar wist hij dus niet dat die Johnny samen met Roth Michael dood wilde hebben. (die ene keer dat die johnny fredo midden in de nacht belde en toen fredo zei, you lied to me before).

Jaa het wordt al wat duidelijker nu. maar waar in de eerste film geeft michael aan dat hij er uit wil stappen? eerst zei hij dat hij eigenlijk niets met de familie te maken heeft tegen zijn vrouw (toen vriendin) maar nu hij de don is lijkt mij dat hij dit wel wil blijven doen. Want wie moet er anders hem opvolgen?

Deel 3 heb ik nog niet gezien maar hoorde dat die tegenviel t.o.v. deel 1 en 2. vond jij dat ook?

Sex And The City 2

..............Het verhaal is wel extreem zwak, gaat echt nergens over en er zitten ook enorm veel zaken in die wss wel voor veel vrouwen grappig overkomen maar voor mannen echt te flauw zijn. Verder dan 5,5/10 kom ik toch niet.

Dat je uberhaupt naar die film hebt kunnen kijken :o :mad: verschrikkelijk. Die kop alleen al word ik eng van.

Rundskop

heb beetje zelfde mening :p

Aangezien hier veel kenners zitten: wat is die Belgische film over aan drank verslaafde vader/familie, jongen die uit huis geplaatst wordt, drankspelletjes met wielrennen, etc.
Zag die op de sportschool voorbij komen, maar was te snel klaar met trainen ;)

Aangezien hier veel kenners zitten: wat is die Belgische film over aan drank verslaafde vader/familie, jongen die uit huis geplaatst wordt, drankspelletjes met wielrennen, etc.
Zag die op de sportschool voorbij komen, maar was te snel klaar met trainen ;)

De helaasheid der dingen.

Die Hard 4.0

Is duidelijk de minste van de 4. Actie kan er mee door, maar de dialogen zijn echt tenenkrommend. Een film die ik zeker niet hoef terug te zien. 5,5/10.

Jij vindt Sexy and the city leuk en de dialogen van Die Hard 4 tenenkrommend?

Hahahaha, jij bent echt zo gay. Ongekend :roflol:

pizza maffia

-zware k*t film waste of time, rot verhaal, slechte acteurs gaat nergens over
ik ergerde me continu aan het gebrabbel en accent van die van die lui!:(

+ hij duurde niet zo lang gelukkig:o

http://www.moviemeter.nl/film/66694

Terug
Naar boven