- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iig ik vond hem erg goed.Jarhead (2005)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]http://www.imdb.com/title/tt0418763/
zeer goede film, mooie beelden,muziek en goed verhaal
vind het een beetje vreemd dat deze film toch wat lagere ratings krijgt op veel sitesiig ik vond hem erg goed.
btw weet iemand nog meer goede irak films?
Ook laatst gezien, toch wel beste van de 3 en een mooie afsluiter imo.
Gisteren ook nog Hellraiser voor het eerst gezien, had alleen de crappy sequels gezien maar deze Clive Barker film uit '87 is een echte klassieker. Goed (absurd) verhaal, indrukwekkende special effects en prima regie. Zeker een aanrader als je 'm nog niet had gezien 7+
Predators - vond 'm goed meevallen. Goede actie, special effects, leuk sfeertje, niet te voorspelbaar. Helaas niet overtuigend genoeg in de dialogen en mist net dat beetje extra dat het een sterke sci-fi/thriller/actie maakt. Als je Predator leuk vond zal je dit ook wel lusten 7/10.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Rundskop
Beste belgische filmVond er eig niet veel aan moet ik zeggen, begrijp dan ook totaal al die positieve reacties hier niet. Vond de film echt bijna nergens over gaan. Verveelde dan ook sterk. Ok, goede acteerprestaties, dat wel maar voor de rest.. Loft vond ik in ieder geval een pak beter, om maar niet te spreken van De Helaasheid Der Dingen. Had mijn 9€ in elk geval beter ergens aan kunnen spenderen. Een vrije grote ontgoocheling dus na alles wat ik erover gehoord had. 5,5/10, en dan ben ik nog mild.
Gisteren ook gezien, goede film!The King's Speech
Buiten enkele saaie stukken rond het midden vond ik hem aardig sterk. Moet wel toegeven dat ik hem nog net iets beter had verwacht door de hoge score op imdb en de vele goede recensies + oscars die hij gekregen heeft, maar niet tegenstaande is het een zeer degelijke film. 8/10.
Buried (2010)
geniale thriller, ik had nooit gedacht dat een film met één locatie en enkele acteurs boeiend kon zijn.
toch blijft ie zeer boeiend tot het eind, verassend einde ook! 8/10
.
. Schijnt ongelofelijk saai te zijn. Hoor ik toch van maten he. Heb daardoor helaas zelf al geen zin meer om hem te bekijken
.Iemand die de film 'Johnny got his gun' al gezien heeft? http://www.imdb.com/title/tt0067277/
Lijkt me een film die ofwel ongelofelijk intrigerend is, ofwel verschrikkelijk saai. Ik had het graag van een van jullie gehoord.
[Link niet meer beschikbaar]
[imdb]Tron: The Legacy[/imdb]
Slecht op alle vlakken. Behalve lichtjes en chicks dan. En af en toe Jeff "de dude" Bridges. 4
[IMDB]Shutter Island[/IMDB]
Geniale film, ik was vanaf het begin tot eind aan het beeld gekluisterd
erg goed gedaan hoe het eigenlijk vrij realistisch begint en dan steeds creepier wordt.
Alleen blijft de vraag natuurlijk..of hij echt teddy was en dus een experiment van de dokters was om hem laten te geloven dat hij een patient was, of dat juist wel "een gek" was en daar dus al twee jaar vast zat. Wat denken jullie?
ik ga deze film iig zeker nog een keer kijken. 9/10
[IMDB]Shutter Island[/IMDB]
Geniale film, ik was vanaf het begin tot eind aan het beeld gekluisterd
erg goed gedaan hoe het eigenlijk vrij realistisch begint en dan steeds creepier wordt.
Alleen blijft de vraag natuurlijk..of hij echt teddy was en dus een experiment van de dokters was om hem laten te geloven dat hij een patient was, of dat juist wel "een gek" was en daar dus al twee jaar vast zat. Wat denken jullie?
ik ga deze film iig zeker nog een keer kijken. 9/10