Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

article-1286820345277-0B914E4E000005DC-588533_304x415.jpg

Hebben ze in de UK maar 2 acteurs? ik kom die Noel Clarke maar overal tegen. Ik hou wel van die UK films, leuk accent en vaak niet zo preuts. De film had veel potentieel qua opbouw, je ziet 4 aparte verhaallijnen die samenkomen. Maar jammer genoeg kon de samenbreng van de 4 lijnen me niet bekoren. Ik vond het eerste uur wel amusant, maar het halfuur erna heeft me echt met een lege zak laten zitten.

Toppunt is de sfeer die ik met enkele kernwoorden kan omschrijven: brits, jongeren, coïtus, drugs (denk aan kidulthood/adulthood). Nadeel is dat de inspiratie opwas vanaf 60 minuten?

meals on wheels: Keiharde film met jackie chan, wel slechte acteurpresentaties, maar je kijkt m ook alleen voor het vechten.

National Lampoon's Dirty Movie

2/10 omdat er blote tett'n in voorkomen, blijf van deze film weg.. Een film die gaat over het filmen van een film over flauwe moppen

[IMDB]Devil[/IMDB]

Ongeveer wat ik er van verwacht had, soms beetje spanning maar verder weinig bijzonders. Krijg altijd de indruk dat ze dit soort films blijven maken vanwege het overwegend christelijke publiek in de V.S. dat er wel helemaal gek op zal zijn. Op zich was het idee niet eens zo heel slecht, maar het is allemaal vrij matig uitgevoerd. -6,5

Had trouwens op de juiste persoon gegokt van bij het begin, was nogal duidelijk dat ze de fysiek zwakste uit de groep zouden kiezen...

Net de Japanse film "Fudoh" gekeken, van Takashi Miike. Vond dit één van zijn betere films toch, omdat het "over the top" gehalte hier nog net acceptabel is. Erg goed verhaal en héél goed acteerwerk, dat zeker. Soms was het verhaal wat snel verteld vond ik, hij had de film (imo) wat langer mogen maken. Voor mij is dit dus een erg goede film, hoewel dit soort films zeker niet bij iedereen in de smaak zal vallen. Voor mij toch wel een 8/10.

PS:
Een stripteaseuse (die later hermafrodiet blijkt te zijn) die via haar vagina (later blijkt het dus een penis, maar dat maakt het niet minder gek) met een blaasppijpje iemand's trommelvlies uit zijn oor schiet en hem zo vermoord, dat moet toch écht de meest gestoorde moordscene ooit zijn! :D

Net Jackass 3 gezien, daar werd ik op een gegeven moment toch wel onpasselijk van, vooral als ze zweet gaan verzamelen en dat iemand het dan moet opdrinken, het kwam al aardig omhoog kruipen toen ik dat zag. maar voor de rest wel een grappigge film hoor

Net Jackass 3 gezien, daar werd ik op een gegeven moment toch wel onpasselijk van, vooral als ze zweet gaan verzamelen en dat iemand het dan moet opdrinken, het kwam al aardig omhoog kruipen toen ik dat zag. maar voor de rest wel een grappigge film hoor
Ook laatst gezien, toch wel beste van de 3 en een mooie afsluiter imo.

Gisteren ook nog Hellraiser voor het eerst gezien, had alleen de crappy sequels gezien maar deze Clive Barker film uit '87 is een echte klassieker. Goed (absurd) verhaal, indrukwekkende special effects en prima regie. Zeker een aanrader als je 'm nog niet had gezien 7+

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

MarmaDuke

- Deense Dog +1
- Komische momenten +1

Bovenstaande 2 punten, zorgen ervoor dat de film nog een 2/10 scoort.

Leuke film voor kleine kinderen, maar daar houd het dan ook mee op.

Ook een paar dagen geleden gezien met wat vrienden. ****ing grappig. 8+

8/10

Gisteren 127 Hours gezien, het (waargebeurde)verhaal gaat over een bergbeklimmer in Amerika die tijdens een tocht in de bergen met zijn arm onder een grote rots terecht komt waardoor hij klem komt te zitten in een diepe kloof.
Al met een al vond ik het een erg goede film die me vooral wist te boeien.

Predators - vond 'm goed meevallen. Goede actie, special effects, leuk sfeertje, niet te voorspelbaar. Helaas niet overtuigend genoeg in de dialogen en mist net dat beetje extra dat het een sterke sci-fi/thriller/actie maakt. Als je Predator leuk vond zal je dit ook wel lusten 7/10.

http://ambijans.files.wordpress.com/2011/01/127-hours.jpg
8/10

Gisteren 127 Hours gezien, het (waargebeurde)verhaal gaat over een bergbeklimmer in Amerika die tijdens een tocht in de bergen met zijn arm onder een grote rots terecht komt waardoor hij klem komt te zitten in een diepe kloof.
Al met een al vond ik het een erg goede film die me vooral wist te boeien.

Gisteren nogmaals bekeken. Het blijft inderdaad een prachtige film. De sterkste punten zijn de acteur James Franco en de cinematografie. Franco speelt erg meeslepend en overtuigend. Ook de beelden zijn prachtig en gedetailleerd weergegeven. De aarde heeft gelukkig nog steeds prachtige, ruige, unieke en ongerepte stukken natuurgebied waar de mens het niet voor het zeggen heeft.

Ook de soundtrack vind ik prachtig, vooral dat nummer Festival van Sigur Ros.

http://www.youtube.com/watch?v=Qf7Cu3H33HY

Deze film is het kijken waard. :)

Aardig highschool filmpje, geen topper, maar zitten wel een aantal grappige momenten in. Emma Stone speelde prima.

7/10

vorige week met mn vriendin gekeken. 7.5 / 10 :)

Expandables erg tof. Ben benieuwd hoe deel 2 wordt?

Tremors (1990)

Blijft toch één van mijn favoriete genres (horror-comedy) :) Waarom is deze film goed? Leuke conversaties, humor, prima special effects (voor een film die zichzelf niet te serieus neemt) en gewoon allemaal niet te 'gemaakt' zoals je in nieuwe films jammergenoeg te vaak hebt. 7+/10

Terug
Naar boven