- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Battle: Los Angeles
Je hebt actiefilms en actiefilms. Dit was echt een no-brain actiefilm. Jezus, fantastisch gewoon. Ik houd enorm veel van dit genre en ik was dan ook echt onder de indruk. Special effects waren geweldig. Gigantisch veel explosies en gunfire. De "snelweg-scene" was voor mij echt epic.
Er wordt helaas nauwelijks iets verteld over de aard van de invasie en alles eromheen en dat vond ik enigszins jammer. Van een verhaallijn is dan ook nauwelijks sprake. Maar dat weet je vantevoren bij dit genre.
En zoals gebruikelijk hangt er natuurlijk wel heel erg een -Amerika is de allerbeste-sfeertje omheen, maar daar stoor ik me nooit zo aan.
8/10
The fighter dan eindelijk gezien, mooie film zeg. Prachtige acteerprestaties, maar wel een erg amerikaans verhaal. Maar ja, wel waargebeurd.
Wat een ellende, echt niet om aan te zien. Boksscenes ook redelijk geloofwaardig. 8
Vond je die boksscenes geloofwaardig? Ik heb er verder geen verstand van hoor, maar die Wahlberg stond te stoten alsof 'ie een kind van 12 was, die ruzie op het schoolplein had. Maar misschien zie ik het verkeerd.

Vond je die boksscenes geloofwaardig? Ik heb er verder geen verstand van hoor, maar die Wahlberg stond te stoten alsof 'ie een kind van 12 was, die ruzie op het schoolplein had. Maar misschien zie ik het verkeerd.

En vergeet het einde niet,jezus![IMDB]I Spit on Your Grave[/IMDB]
Vond het goed beginnen maar tweede helft vrij waardeloos met flinterdun plot en 0 suspense. Leuk als je kickt op stevige horror maar er zat veel meer in 6/10.
De duik in het water zonder boven te komen en de manier waarop Jennifer verandert zijn ook totaal ongeloofwaardig.