Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Gisteren Spiderman 3 gezien. Ik ben niet zo'n fan van superhero movies maar deze vond ik best wel te pruimen. Vooral Parkers strijd tegen zijn donkere kant vond ik wel boeiend. Ik zat voortdurend de link te leggen met AAS lol.
En Venom blijft natuurlijk wel badass hé. Alleen jammer dat hij gespeeld werd door Eric uit That 70's Show. :rolleyes:

Ik heb enkel het 2de deel gezien. Ik vind het persoonlijk vreselijk om naar dat soort films te kijken. Kan me ook niet voorstellen dat andere mensen daar enige behoefte aan hebben.
Ik vind horror gewoonlijk goede entertainment, maar alleen als het verhaal leuk en/of boeiend is. En deze film heeft dat onvoldoende.

The hit list gezien. Slecht geregisseerd en het acteerwerk was af en toe ook niet alles. Al met al een leuk idee, maar de uitvoering is wat minder. Wel te doen als je je heel erg verveelt. 5/10

Laatst bewerkt:
Net weer eens Anchorman gezien. Wat een ontzettend geweldige film is het toch :D Ik geef komedies niet snel een hoog cijfer, maar dit is een van de grappigste films die ik ken.
8/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Coole film, jong van geest. Er is waarschijnlijk veel op te merken qua acteerprestaties en blabla, maar de film trok mijn aandacht en was gedaan voor ik het doorhad. Het gaat niet zozeer om het verhaal, alhoewel de schrijver veel moeite deed om een intrige te maken, maar het gaat meer om de coole scenes. Telkens als ze danst, en dat moet ze vaak doen, sluit ze haar ogen en vecht ze in een droomwereld. En elke droomwereld is in een andere fantasie (orks, samurais, knights, draken, dit dat), dus wel cool. Coole muziek ook.

Ik gebruik het woord cool vaak, maar zo kan ik de film ook omschrijven: cool.

Sanctum (2011)

Je tijd en geld niet aan verspillen. Slecht regie, zwak geacteerd, slecht verhaal. Een 2/5 voor de onderwaterscenes.

Tegenwoordig moet ik echt kotsen van films waar het acteren ondermaats of overdreven is, zoals spiderman 3 die overtlaatst op tv was bv.
In komedie of bepaalde type movies mag/moet zoiets echter wel kunnen.

Blood diamond was trouwens net op TV. Heerlijke film, goede overal prestatie en laat nogmaals zien hoe een overweldigende acteur leonardo di caprio is. Niet veel acteurs kunnen hebben zulke kleppers van films op hun naam staan.

Le cose che restano:
Een zes uur durende film, van de maker van La meglio gioventu.
In deze film volgen we een Italiaanse familie gedurende een vijftal jaar.

Nino (Lorenzo Balducci) komt erachter dat zijn vader Pietro (Ennio Fantastichini) een affaire heeft met een andere vrouw. Hij wil het zijn moeder Valentina (Valentina D'Agostino) eigenlijk vertellen, maar voordat hij daar een kans toe krijgt wordt het hele gezin opgeschrikt door een vreselijk verlies. En dat is het begin van een lange weg waarin alle gezinsleden een ander pad kiezen om dat verlies te verwerken en zichzelf te vinden. Ze komen op dat pad ook mensen tegen die hun hulp nodig hebben en een belangrijke rol gaan spelen in het gezin. Kan dit gezin de weg naar elkaar terug vinden? Of is het drama te groot en is dit gezin voor altijd uit elkaar geslagen?

http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=4398

Score: 9/10

Respect dat je naar een film van 6u kunt kijken. :p

Borderland (2007)

Beter dan ik had verwacht, gruwelijk dat dit gebaseerd is op waargebeurd verhaal. 6/10

[imdb]Badlands (1973)[/imdb]

Simpele road movie waarin Martin Sheen en zijn vriendinnetje op killing spree gaan. Prima soundtrackje en acteerprestaties. Verhaal is simpel maar wel vrij boeiend. Dit is trouwens een van de favoriete films van Tarantino en de inspiratie voor True Romance. 7.5

[IMDB]I Spit on Your Grave[/IMDB]

Vond het goed beginnen maar tweede helft vrij waardeloos met flinterdun plot en 0 suspense. Leuk als je kickt op stevige horror maar er zat veel meer in 6/10.

De duik in het water zonder boven te komen en de manier waarop Jennifer verandert zijn ook totaal ongeloofwaardig.
Ik heb em ook gezien, ik vond hem best wel gruwelijk eigenlijk, meestal kan ik er wel tegen maar bij bijv de 'tand' scene had ik wel steeds de neiging om weg te kijken. :p Misschien wel een van de meest "shocking" films die ik gezien heb.
maar echt heel spannend was het niet en inderdaad ook niet geloofwaardig, maar wel een 6je waard imo.
Ik denk dat ie voor saw fans heel geschikt is ;)

btw laatst ook The girl next door (2007) gezien, die was nog gruwelijker eigenlijk. vooral omdat het gebaseerd is op ware gebeurtenissen.

Laatst bewerkt:
Gisteren kill the irishman gezien

Leuke film alleen wel een beetje het bekende mobster verhaal. Jongen die niets voorsteld en die opklimt totdat hij het zelf voor eht zeggen heeft.

All in all 7/10

Adventureland: was een leuke tienerfilm met goede acteerprestaties (voor dat soort film). Ideaal voor op een zondaganamiddag! 7-7.5/10

Due date: was wel ok komedie, maar had er meer van verwacht. Enkele grappige momenten, maar niet de beste komedie die ik dit jaar heb gezien (wat ik er dus wel van had verwacht). 7-/10

[imdb]Badlands (1973)[/imdb]

Simpele road movie waarin Martin Sheen en zijn vriendinnetje op killing spree gaan. Prima soundtrackje en acteerprestaties. Verhaal is simpel maar wel vrij boeiend. Dit is trouwens een van de favoriete films van Tarantino en de inspiratie voor True Romance. 7.5

Toch vet om te zien hoeveel Emilio Estevez op z'n pa lijkt.

Ik heb gisteren 'in Bruges' gekeken. Een van de meest bizarre films die ik ooit heb gezien. De beelden van Brugge en sommige grappen vond ik wel goed, maar voor de rest was het een film die echt te bizar is voor woorden.

Terug
Naar boven