Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ik heb gisteren 'in Bruges' gekeken. Een van de meest bizarre films die ik ooit heb gezien. De beelden van Brugge en sommige grappen vond ik wel goed, maar voor de rest was het een film die echt te bizar is voor woorden.
Hm beetje bizar misschien, maar van alle films die ik gezien heb valt dat goed mee.

Gisteren heb ik "L'immortel" gezien.
Ik had echt niet verwacht dat ik die zo goed ging vinden.

Een hoop actie, stoere one-liners en wat gevechten. Meer heeft een film soms niet nodig :D

Heb er toevallig alleen nog maar slechte dingen over gehoord :p.
Gaat blijver 1.5u over een kerel die levend begraven wordt en uiteindelijk gatie nog dood ook :p. Schijnt ongelofelijk saai te zijn. Hoor ik toch van maten he. Heb daardoor helaas zelf al geen zin meer om hem te bekijken :p.

kijk hem maar wel , zeer spannende film !!! :D

Hm beetje bizar misschien, maar van alle films die ik gezien heb valt dat goed mee.
Ja, ik vond hem niet echt slecht, maar die mix tussen komedie en spanning was ik niet echt gewoon. Het einde was wel echt grappig raar, je weet wel die eindscene:D

Blood diamond was trouwens net op TV. Heerlijke film, goede overal prestatie en laat nogmaals zien hoe een overweldigende acteur leonardo di caprio is. Niet veel acteurs kunnen hebben zulke kleppers van films op hun naam staan.

Jep, Blood diamond blijft één van mijn alltime favorites. Net als The Departed... en toeval of niet maar ook daar komt Di Caprio in voor.

Vorige week 'Shutter Island' gekeken waarin Di Caprio ook vrij stevig acteert. Nogal psychologische film, maar op het einde valt alles mooi in elkaar en is het best wel een goede film.

Blood diamond was trouwens net op TV. Heerlijke film, goede overal prestatie en laat nogmaals zien hoe een overweldigende acteur leonardo di caprio is. Niet veel acteurs kunnen hebben zulke kleppers van films op hun naam staan.
Ja blood diamand ook onlangs gezien, pracht van een film en uitstekende vertolking van di caprio.

Ja blood diamand ook onlangs gezien, pracht van een film en uitstekende vertolking van di caprio.

Die ook al vaak gezien, erg goede film.

Net de directors cut van Leon gekeken, veel extra scenes waarvan je niet snapt dat ze er ooit uitgehaald zijn.

Ja, ik vond hem niet echt slecht, maar die mix tussen komedie en spanning was ik niet echt gewoon. Het einde was wel echt grappig raar, je weet wel die eindscene:D

Ik vond het een uitstekende mix van komedie, thriller en drama. Positieve verrassing.

Ik vond het een uitstekende mix van komedie, thriller en drama. Positieve verrassing.
Ja, ik ook wel maar ik had niet verwacht dat het zo'n soort film ging zijn. Ik dacht dat het een echte thriller was dus dan is het even schrikken. Deze grap vond ik lachen : Brugge is mooi, maar waarom moet het in een stom land als Belgie liggen.:D

Maar de beste blijft nog wel jurasic park! (9.9/10).

Net first strike met jackie chan gezien, gewoon je normale vechtfilm, oldskool. toen waren de vechtscenes nog vet, nu zijn ze nep.
daarom 7.5/10.

Signs - crap 1/10

The Tree of Life - 8.7/10

What's eating Gilbert Grape

Ik ben het eens met Zoutzak. Wat een k*tfilm. Goede acteerprestaties maar voor de rest 1 brok irritatie. 4

The next three days met Russel "gladiator" Crowe.

Film was redelijk voorspelbaar en het was allemaal toch een beetje cliché, maar was toch een toffe film.
8/10

Jep, Blood diamond blijft één van mijn alltime favorites.

Die ook al vaak gezien, erg goede film.

Net de directors cut van Leon gekeken, veel extra scenes waarvan je niet snapt dat ze er ooit uitgehaald zijn.

epic. vond Blood Diamond echt te saai voor woorden, kwam er niet in.. halverwege afgezet omdattie nog t*ring lang zou duren anders :roflol:

van de week Dazed And Confused gezien, helaas had ik er geen ondertiteling bij en maakte dat hem af en toe slecht te volgen door het slechte geluid. vond het voor de rest een hele toffe film met veel goeie prestaties van bekende acteurs die destijds nog jong waren. de sfeer van de film en het beeld van die tijd geeft mij het gevoel dat ik die tijd ook mee had willen maken. gauw eens kopen en dan nog eens kijken. sowieso een dikke voldoende (7-8/10)

http://www.imdb.com/title/tt0106677/

tevens Spawn gezien op tv, wat een drama was dat zeg... verschrikkelijke film. het lijkt alsof er helemaal geen moeite is gedaan om bijvoorbeeld "de monsters" er nog een beetje geloofwaardig uit te laten zien. verhaal was ook maar so-so... en die clown bleef op een gegeven moment one-liners achter elkaar eruit gooien die verschrikkelijk slecht waren. echt heel pijnlijk. ook zijn de acting skills van die Michael Jai White niet echt om over naar huis te schrijven. (2-3/10)

http://www.imdb.com/title/tt0120177/

ook nog The Blind Side gezien. Hele goeie film, lastig te geloven dat het gebaseerd is op het levensverhaal van Michael Oher. Weinig slechts over te zeggen, vond alleen S.J. erg vervelend, maar misschien was hij dat dus ook wel in real life en werd hij dus prima neergezet. Ook 1 van de weinige keren dat ik me niet stoorde aan Sandra Bullock, meestal vind ik der maar annoying. (8-9/10)

http://www.imdb.com/title/tt0878804/

Daarnet "Stone" met De Niro en Edward Norton gezien.

Vond het maar een zwakke film. Je zit de hele film te wachten op 1 of andere geniale plotwending maar er gebeurt gewoon niets ???

The Informant: had een bizarre komedie verwacht in de trend van Burn After Reading. Maar dit was gewoon echt geen goeie film. Nauwelijks grappige momenten. Gene vette! 6/10

Faster: had er alleen nog maar goeie dingen over gelezen en de verwachtingen werden ook ingelost. Goede actie film, niet teveel ongeloofwaardige bullshit en The Rock is buffer dan ooit. t*ring, wat een brute fysiek heeft die in deze film. Aanrader. 7-7.5/10

Battle: Los Angeles: had al gelezen dat hij met momenten vreselijk belachelijk ging zijn en dat was ie ook. Als ze er enkel een alien invasion film van hadden gemaakt was ie best nog genietbaar gebleven. Nu waren de dialogen gewoon echt om te lachen. Ik begrijp echt niet dat je zoiets kunt maken en geloven dat je een goede film maakt. Dat kan toch echt niet. Dat waren soap-dialogen. 6-6.5/10

The next three days met Russel "gladiator" Crowe.
Zeker ook een vette film!

Die had ik zelf gewoon af gezet, terwijl ik van deze combinatie acteurs hoge verwachtingen had :(

Middle Men: http://www.imdb.com/title/tt1251757/ Dit is wel 1 van de films die mij het meeste is bijgebleven :)

Een lekkere ouderwetse hersenloze actiefilm vond ik Faster: http://www.imdb.com/title/tt1433108/

Terug
Naar boven