Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The rise of the planet of the aapjes.

Ik vond het ook wel plezant om het vlaams uit te drukken. Beetje jammer alleen dat het allemaal zo onschuldig is gelaten omwille van de kindertjes. Ik had graag gezien hoe die apen mensen uit elkaar scheurden, maar in plaats daarvan wordt een vent in elkaar getimmerd door een groep apen en hij heeft geen schram... Beetje té veel Hollywood ook. 7,5

Rundskop heb ik onlangs gezien. De 2e Vlaamse film die ik ooit heb gekeken :D

Viel eigenlijk nogal mee, al was de roid rage na elke inject er lichtelijk over.
Ik vond de scene met dat "ballbusten" wel redelijk ziek, ben er toch ff niet goed van geweest.

Viel eigenlijk nogal mee, al was de roid rage na elke inject er lichtelijk over.
Ik vond de scene met dat "ballbusten" wel redelijk ziek, ben er toch ff niet goed van geweest.

de scene daarna, wanneer de dokter op bezoek komt is episch:
" wordt hij nu homo?"
:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Godfather

Was alweer een aantal jaar geleden dat ik deze film gezien had. Duidelijk nog steeds een meesterwerk, briljant verfilmd, in elkaar gestoken enz.. Maar als ik de film gezien had, had ik niet het gevoel / de gedachte van waauw, deze film zou ik meteen of spoedig wel nog een keer bekijken (en heb hem nog niet zo vaak gezien, mss max 5 keer). Mss wel weer binnen een paar jaar eens terugkijken, daarom dus een 9,5/10.

Kon 'm de tweede keer meer appreciëren dan eerste keer. Eerste keer was als tiener en tweede als twintiger, scheelt wel.

Kon 'm de tweede keer meer appreciëren dan eerste keer. Eerste keer was als tiener en tweede als twintiger, scheelt wel.

Idd, als tiener kon ik ook niet echt begrijpen hoe die film zo geprezen werd en nummer 2 of 3 stond in de imdb top, nu toch wel.

Vooral goed acteer werk van het hoofd personage voor de rest beetje rommelig soms hoe de dialogen mekaar aansluiten.
Hou wel van een donkere film zonder happy end, goede verhaal lijn ook, en vond hem toch wel geslaagd zeker de moeite waard. 8+

Vooral goed acteer werk van het hoofd personage voor de rest beetje rommelig soms hoe de dialogen mekaar aansluiten.
Hou wel van een donkere film zonder happy end, goede verhaal lijn ook, en vond hem toch wel geslaagd zeker de moeite waard. 8+

voelen jullie je soms ook niet een beetje als de rol die Matthias Schoenaerts zoals hij die rol in Rundskop vertolkt, bruut en onbegrepen, laatst zat ik in de fuse, club in bxl, beeldde me in dat ik hem was en heb toe,n een paar rake peren uitverkocht (daarna buiten gesmeten) .

(dronkemanspraat +- 5h AM)

voelen jullie je soms ook niet een beetje als de rol die Matthias Schoenaerts zoals hij die rol in Rundskop vertolkt, bruut en onbegrepen, laatst zat ik in de fuse, club in bxl, beeldde me in dat ik hem was en heb toe,n een paar rake peren uitverkocht (daarna buiten gesmeten) .

(dronkemanspraat +- 5h AM)

Jep laatst net als hem een aantal spuiten van 5ml gezet gewoon om te zien of de scene's van die roid rage wel waarheidsgetrouw waren, maar daarna heeft een gozer in de Fuse me een paar klopen verkocht, en ben ik maar vertrokken en thuis beetje in een hoekje zitten huilen. :(

Ik heb me zo ook gevoeld. Had een jaar goed getraind, redelijk buff en was tijdens m'n depressie voor ik herviel in de kanker en was die avond me lam aan het zuipen omwille van dat meisje dat me niet moest. Ergens herkende ik een deel van z'n neerslachtig zijn

Laatst bewerkt:
The-Town.jpg

The Town, weet niet waarom die film over het algemeen vrij hoge ratings krijgt maar ik vond het verhaal en ook de acteerprestaties in ieder geval niet van een hoog niveau.

De actie is redelijk overtrokken, zeker voor een film die realistisch moet aan doen en het romantische verhaaltje dat er ingeplakt is doet ook niet echt geloofwaardig aan. Een bankovervaller die later in film valt voor de gijzelnemer van de eerste bankoverval slaat gewoon nergens op. Als je zo professioneel bent om zulke bankovervallen op te zetten ben je niet zo'n softe dodo die valt voor een vrouw die je eerst nog op een verlaten stuk van Boston hebt achtergelaten.

5,5/10

Cry Freedom

Tijd niet gezien. Denzel W. als Steve Biko in een film over apartheid in Zuid-Afrika. Must see wat mij betreft, op het einde laten ze het register zien van alle zwarten die in de gevangenis zijn overleden. De oorzaken.waren.steevast 'uitgegleden in douche' of 'zelfmoord'.

Google Donald Woods voor meer info over dit waargebeurde verhaal.
8/10

Cry Freedom

Tijd niet gezien. Denzel W. als Steve Biko in een film over apartheid in Zuid-Afrika. Must see wat mij betreft, op het einde laten ze het register zien van alle zwarten die in de gevangenis zijn overleden. De oorzaken.waren.steevast 'uitgegleden in douche' of 'zelfmoord'.

Google Donald Woods voor meer info over dit waargebeurde verhaal.
8/10

Ja klopt indringende film en een woord als Apartheid is gewoon een Nederlands woord.....

---------- Post toegevoegd Tue 30 Aug 2011 om 12:14 ----------

Gisteren Book of Eli gezien. Vrij tegenvallende film vond ik. De hoofdpersoon was bijna onkwetsbaar, schoot zo n beetje iedereen af zonder zelf een schram op te lopen.

The human centipede was ook erg onsmakelijk om te zien..

Griff the Invisible
Mooie film. 7/10

Terug
Naar boven