XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ik kan me wel herinneren dat hall pass een van de weinige films is waarbij je dat lekkere hoofdrolspelende meisje ook werkelijk naakt ziet.

:D

Dat was een bijrol maar je ziet inderdaad t**ten. Overigens ook een lange negerlul, voor wie het boeit.

gister The Deerhunter gekeken nadat ik al 80000x had gelezen en gehoord dat het zo'n goeie film was. but really.. why? ik kon men aandacht er maar moeilijk bij houden en heb vooral in het begin veel stukken versnelt zitten kijken.

iemand hier die dit echt een hele goede film vond? zo ja, why?
Vind dat inderdaad echt een fantastische film.

Begin is wel een beetje langdradig inderdaad, maar nodig voor de rest van het verhaal. Stuk is wel heel mooi neergezet en goed geacteerd. Daarna gaat het opeens heel snel en de rest is echt wel heftig.
Geweldige cast natuurlijk ook.

Misschien dat je het ook niet moet kijken als een oorlogsfilm, maar als een drama, dan is ie gewoon heel sterk. Denk niet dat je m ooit nog vergeet als je m gezien hebt.

Vind dat inderdaad echt een fantastische film.

Begin is wel een beetje langdradig inderdaad, maar nodig voor de rest van het verhaal. Stuk is wel heel mooi neergezet en goed geacteerd. Daarna gaat het opeens heel snel en de rest is echt wel heftig.
Geweldige cast natuurlijk ook.

Misschien dat je het ook niet moet kijken als een oorlogsfilm, maar als een drama, dan is ie gewoon heel sterk. Denk niet dat je m ooit nog vergeet als je m gezien hebt.

mmmm oke. misschien is het mij allemaal wat te gedateerd ofzo, vind het persoonlijk niet zo heel erg nodig om het begin allemaal zo lang te laten duren, begrijp dat je de karakters willen laten leren kennen maar dat had imo ook allemaal een stuk sneller gekund. tig voorbeelden van films die daar ook gewoon in slagen zonder een trouwerij van meer dan een half uur te laten zien :o.

ik vond het ook verdomde storend dat op sommige momenten het geluid niet gelijk liep met de monden en de filmkwaliteit gewoon ronduit k*t was. het acteerwerk vond ik ook zeker niet sterk van de hele cast, zeker bij meryl streep had ik gewoon een aantal keer het idee dat ze een line moest zien te herinneren voor ze hem zei. echt van die rare pauzemomentjes. deniro was goed, maar niet opvallend veel beter dan dat ik hem in andere rollen heb gezien.

denk dat ik toch niet zo'n moeite ga hebben met deze film vergeten ;) zeker de ellenlange scenes dat ze op een hert gaan jagen niet, kom op.. dat kan ook in 2 minuten i.p.v. 12 minuten

gister The Deerhunter gekeken nadat ik al 80000x had gelezen en gehoord dat het zo'n goeie film was. but really.. why? ik kon men aandacht er maar moeilijk bij houden en heb vooral in het begin veel stukken versnelt zitten kijken.

iemand hier die dit echt een hele goede film vond? zo ja, why?

mmmm oke. misschien is het mij allemaal wat te gedateerd ofzo, vind het persoonlijk niet zo heel erg nodig om het begin allemaal zo lang te laten duren, begrijp dat je de karakters willen laten leren kennen maar dat had imo ook allemaal een stuk sneller gekund. tig voorbeelden van films die daar ook gewoon in slagen zonder een trouwerij van meer dan een half uur te laten zien :o.

ik vond het ook verdomde storend dat op sommige momenten het geluid niet gelijk liep met de monden en de filmkwaliteit gewoon ronduit k*t was. het acteerwerk vond ik ook zeker niet sterk van de hele cast, zeker bij meryl streep had ik gewoon een aantal keer het idee dat ze een line moest zien te herinneren voor ze hem zei. echt van die rare pauzemomentjes. deniro was goed, maar niet opvallend veel beter dan dat ik hem in andere rollen heb gezien.

denk dat ik toch niet zo'n moeite ga hebben met deze film vergeten ;) zeker de ellenlange scenes dat ze op een hert gaan jagen niet, kom op.. dat kan ook in 2 minuten i.p.v. 12 minuten

Ik vind hem juist erg geweldig. Een van m'n favo dvd's...

Af en toe bekijk ik hem terug. Ik vind het juist goed dat die jachscéne zolang duurt. Ik vind het een prachtige omgeving en kan daar echt van genieten. Ook van hoe mike zich in het einzelgängerschap gedraagt.

Overigens dat memorabele tweede deel van de film is gewoon fenomenaal

Ik vind hem juist erg geweldig. Een van m'n favo dvd's...

Af en toe bekijk ik hem terug. Ik vind het juist goed dat die jachscéne zolang duurt. Ik vind het een prachtige omgeving en kan daar echt van genieten. Ook van hoe mike zich in het einzelgängerschap gedraagt.

Overigens dat memorabele tweede deel van de film is gewoon fenomenaal

oke, grappig om jullie meningen te lezen. kan me er nog steeds niet in verplaatsen... dat het een mooie omgeving is doet me niet zoveel, dan kijk ik wel gewoon natural geographic of download Earth ofzo ;)

nee ik moet toch zeggen dat ik dankbaar was voor het fastforward knopje op mijn afstandbediening, 3 uur lang had ik niet volgehouden

The Hurt Locker: Nice film, beetje verwacht einde achteraf. De spanning is prima aanwezig in de film en keek opzich wel lekker weg.

6,5/10

Black Hawk Down: Opzich wel nice film, al werd hij halfverweg wel een beetje saai. Valt beetje in de herhaling. Achteraf als je het zo bekijkt is het toch wel aardig gek gezien het op een waargebeurd verhaal is gebaseerd.

6/10

Heb ook al Pirates 4 op blu ray op nieuwsgroepen gevonden, aardig snel volgens mij. Die zo even checken.

Iemand een tip voor een film die ik vanavond kan kijken ;)
Het liefst een film waarvan er al een DvDrip torrent is.
een beetje actie ofzo lijkt me het leukst op het moment.
Karma will be rewarded xD

Attack the block:
Wist niet wat ik hiervan moest verwachten maar de film keek toch wel lekker weg. Heb nooit eerder zo'n soort "alien-film" gezien, vond het alleen jammer dat er weinig andere mensen in voor kwamen naast de hoofdrolspelers.

Iemand een tip voor een film die ik vanavond kan kijken ;)
Het liefst een film waarvan er al een DvDrip torrent is.
een beetje actie ofzo lijkt me het leukst op het moment.
Karma will be rewarded xD

The Bone Collector op RTL8 om 20.30

met Denzel Washington, Queen Latifah, Angelina Jolie etc. vond het persoonlijk wel een goeie film met redelijk wat actie. maar een 6.1 op imdb though.

http://www.imdb.com/title/tt0145681/

The Hurt Locker: Nice film, beetje verwacht einde achteraf. De spanning is prima aanwezig in de film en keek opzich wel lekker weg.

6,5/10

Black Hawk Down: Opzich wel nice film, al werd hij halfverweg wel een beetje saai. Valt beetje in de herhaling. Achteraf als je het zo bekijkt is het toch wel aardig gek gezien het op een waargebeurd verhaal is gebaseerd.

6/10

Heb ook al Pirates 4 op blu ray op nieuwsgroepen gevonden, aardig snel volgens mij. Die zo even checken.

Black hawk down een 6je? Vind ik persoonlijk laag gescoord.

Black hawk down een 6je? Vind ik persoonlijk laag gescoord.

Is wel een toffee actie film, maar na ander half uur begint het toch wel een beetje te vervelen. Veel valt er in de herhaling, en het einde is wel abrupt had wel graag willen weten hoe nou het conflict is afgelopen dat werd ook niet verteld.

Ik vind het iig geen 7 waard persoonlijk. Hoogstens een 6,5 dan. Al vond ik de The Hurt Locker beter.

THL werd/wordt overal zwaar overgewaardeerd, BHD was bijna op alle vlakken beter. Snap niet hoe je BHD lager kan waarderen, uitleg erbij volg ik iig niet. THL was gewoon saaie film zonder verhaal eigenlijk. Dat die 6 Oscars kreeg is gewoon lachwekkend en kan alleen verklaart worden door vriendjespolitiek of incompetentie.

THL werd/wordt overal zwaar overgewaardeerd, BHD was bijna op alle vlakken beter. Snap niet hoe je BHD lager kan waarderen, uitleg erbij volg ik iig niet. THL was gewoon saaie film zonder verhaal eigenlijk. Dat die 6 Oscars kreeg is gewoon lachwekkend en kan alleen verklaart worden door vriendjespolitiek of incompetentie.

Bedoelde meer te zeggen dat ik The Hurt locker toffer vond om te kijken, en het mijn aandacht beter had dan Black Hawk Down. BHK is zeker een toffe actie film, alleen na 1,5u vond ik hem wat minder. Telkens de somaliers die een auto weer verrot schieten, ik vond het wat minder interessant worden. Terwijl ik bij THL vanaf begin tot eind interessant vond. Vandaar dat ik THL een iets hoger cijfer gaf.

Geef je wel gelijk dat het wat overgewaardeerd word, had het wel beter verwacht. Zeker omdat het in de tijd dat het uitgebracht werd, zo de hemel in werd geprezen.

A Nightmare on Elm Street

a_nightmare_on_elm_street02.jpg

Redelijke film.. ik kijk niet vaak horrors maar deze film was wel leuk (misschien komt dit door mijn brakke zondag :P). Ik zie op internet dat veel mensen het een slechte remake vinden. Ik heb het orgineel echter nooit gezien dus daar kan ik niet over oordelen. Ik vind het een goede film met leuke special effects, zitten af en toe wel leuke schrikmomenten in. Verhaallijn is wel goed.. je zit jezelf constant af te vragen hoe de hoofdpersonen dit 'probleem' uberhaupt gaan oplossen. Al met al vind ik het een van de betere horrorfilms die ik heb gezien.. dit zijn er dan ook niet veel maar het is toch een van de betere xD.

Gister Pirates 4 gezien. Was nice!

8/10

Prima film, in de pirates reek. Jack sparrow, zet weer een top rol neer!

The-Perfect-Host-Movie.jpg

De film heeft zeker wel zijn minpunten omdat het toch best een low budget titel is en je dat vrij goed kan merken aan de settings in de film. Maar het spel van Hyde Pierce maakt een hoop goed. De rest van de acteurs zijn dan wel weer gelijk een stuk minder.

Beetje onevenwichtig ook qua plot maar toch wel zeer vermakelijk. Hyde Pierce is goed op dreef als weirdo.

Een film die je haat of leuk vindt, zelf vond ik de film leuk genoeg om er een zeven aan te geven.

Gister Pirates 4 gezien. Was nice!

8/10

Prima film, in de pirates reek. Jack sparrow, zet weer een top rol neer!

Das toevallig, ik had hem gister ook gehuurd bluray :D!
Vond hem zelf iets minder dan de andere delen, omdat je de interactie met bloom en kneightley mist. Toch één van de betere factoren in die films maar J Depp zet natuurlijk weer een prima rol neer 6.5/10

Das toevallig, ik had hem gister ook gehuurd bluray :D!
Vond hem zelf iets minder dan de andere delen, omdat je de interactie met bloom en kneightley mist. Toch één van de betere factoren in die films maar J Depp zet natuurlijk weer een prima rol neer 6.5/10

Was wel jammer dat Keira Knightley er niet in zat inderdaad, maar haar vervanger. Penélope Cruz was zeker niet verkeerd. Zei zetten ook een hele goeie rol neer.

klopt ik ben nog steeds verliefd op Penelope sinds Vanilla Sky

Terug
Naar boven