MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Heb je advies aangenomen. Alle seizoenen in de download, 100GB. Hoop dat het het waard is. Dank. :)

P.S
Ik ben op zoek naar 'Rundskop'. Kan die via nieuwsgroepen nergens vinden. Heeft iemand die toch ergens gezien en kan me eraan helpen?

En? Al iets van gezien?

Yep maar kan nog geen oordeel vellen. Was aan het koken en had alvast opgezet en zo halfuur gekeken maar kwam er niet in. Die hou je nog van mij tegoed.

EDIT:
Gezien, toch meer van verwacht. Vond de beelden zo nu en dan iets te donker, en het verhaal werd langzaam. Acteren wel goed gedaan. 6/10

Laatst bewerkt:
lol, zie ik nou Frank Lammers in die trailer van Rundskop?

Warrior gezien in sneak.
Verhaaltje over 2 broers, problemen met elkaar, vader, geld en hunzelf. Film lijkt niet echt een keuze te kunnen maken tussen 'drama' en actie/vechtfilm, beetje jammer.
Hele film wordt natuurlijk opgewerkt naar de grande finale.
Haalt natuurlijk láng het niveau van Fighter eerder dit jaar.
6,5

1007517_nl_the_lincoln_lawyer_1310563165946.jpg

The Lincoln Lawyer. De opzet is wel geslaagd, een rechtbank thriller waarin McConaughey een tricky advocaat speelt die niet vies is van wat marchanderen zonder daarbij te ver gaan. Als hij echter het karakter van Ryan Phillippe moet gaan verdedigen wordt hij echter wel op alle mogelijk manieren getest.

McConaughey is vrij sterk terwijl Phillippe toch wel wat tegenvalt. De bijrollen zijn ook wat wisselvallig maar over het algemeen beter dan de performance van Phillippe.

7/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Angels & Demons van Dan Brown's het Bernini Mysterie

Redelijk goede film. Beter dan ik had verwacht. In het begin vond ik hem tegenvallen maar naarmate hij vorderde werd hij echt steeds beter en beter. Ben ook erg benieuwd geraakt naar het boek erdoor. 7,5/10.

Zeker het boek lezen. Is echt goed

Paul (2011)
Paul is geregisseerd door Greg Mottola (van Superbad).

Paul gaat over twee nerds die nogal geinteresseerd zijn in Aliens etc. Ze maken een road-trip door Amerika zoekende naar de hot-spots zoals area 51 etc. Tijdens de zoektocht stuitten ze op een alien genaamd Paul (Stem: Seth Rogen), dit zorgt natuurlijk voor problemen maar dit levert natuurlijk ook hilarische scenes op.

Ik werd enthousiast toen ik de trailer zag voor de film Paul. Dit kwam voornamelijk door de twee hoofdrolspelers Nick Frost en Simon Pegg. Deze acteurs kende ik vooral van de komedies Hot Fuzz en Shaun of the Dead. Deze twee films vond ik beide grappig waardoor ik het vermoeden kreeg dat Paul
ongeveer dezelfde humor bevatte.
De film Paul was echter iets slechter als de films Hot Fuzz en Shaun of the Dead. Al met al heb ik genoten van de film Paul, hij was misschien wel iets slechter als Hot Fuzz en Shaun of the Dead maar ik heb er alsnog met volle teugen van genoten.
7/10

http://www.youtube.com/watch?v=IyJo6ESSiMY

Hot Fuzz is echt één van de beste komedies aller tijden, die krijgt van mij zeker een 8,5/10. Denk niet dat er veel betere komedies zijn, of nog zullen komen ;)

Die Paul lijkt me inderdaad ook nog wel grappig, even een site zoeken waar ik hem kan 'kopen'.

Laatst met wat vrienden "The Usual Suspects" gekeken, voor hun de eerste keer, voor mij de 3de. Ondanks dat je het einde al kent na de eerste keer kijken blijf ik het een fantastische film vinden, jammer dat zij het wel een leuke film vonden.

Laatst met wat vrienden "The Usual Suspects" gekeken, voor hun de eerste keer, voor mij de 3de. Ondanks dat je het einde al kent na de eerste keer kijken blijf ik het een fantastische film vinden, jammer dat zij het wel een leuke film vonden.

En waarom is het volgens jou dan geen leuke film?

Waarom is the human centipede/grave encounters nergens te huur?

Final Destination 5:

Tgoh, meer van hetzelfde, nieuwe deaths maar kon me niet echt in de draai houden zoals de anderen. De beste blijven nog steeds Nr: 1 en 3. Al bij al, leuk om een avondje gezien te hebben maar echt niets speciaals

PAS OP, NIET LEZEN ANDERS VERNEUK IK JE FILM !!

Ik vond het wel vet dat dit uiteindelijk een prequel bleek te zijn die uitmondde op de vliegtuig crash uit de eerste

Sweet :)

Hoop dat iemand het volgende programma kan vinden, liefst alleen complete seizoenen (er zijn er 3 meen ik). Gaat om: Masterchef: The Professionals (BBC).
[Link niet meer beschikbaar]

Bij voorbaat dank en karma indien gewenst of hoe men dat altijd roept.

Een film voor castraten, wie verwacht dat het een partyfilm wordt komt in ieder geval bedrogen uit. Op enkele grappige momenten na is het geen echte Farrely-brother film.

Beta as **** de hele fim. Mannen die van hun vrouwen een vrijgeleide om een week te gaan feesten en te h**ren en te snoeren zullen toch niet zo soft zijn als Wilson en Sudeikis tekeer gaan. Zo extreem als in The Hangover is het andere uiterste maar in deze film zijn de mannen vooral een stel castraten die lijdszaam hun vrouw volgen.

5/10

Ik kan me wel herinneren dat hall pass een van de weinige films is waarbij je dat lekkere hoofdrolspelende meisje ook werkelijk naakt ziet.

:D

gister The Deerhunter gekeken nadat ik al 80000x had gelezen en gehoord dat het zo'n goeie film was. but really.. why? ik kon men aandacht er maar moeilijk bij houden en heb vooral in het begin veel stukken versnelt zitten kijken.

iemand hier die dit echt een hele goede film vond? zo ja, why?

Terug
Naar boven