Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Nu Wrecked opgezet, lijkt mij ook een zeer toffe film.

klopt ik ben nog steeds verliefd op Penelope sinds Vanilla Sky

dat was dan ook gelijk het enige wat überhaupt verdraagbaar was aan die film :o

van de week The Usual Suspects weer eens opgezet... al 10x gezien denk ik, maar het blijft zo'n enorm goeie film. er is werkelijk geen enkel moment waarop ik tijdens die film men aandacht verlies. the twist op het einde blijft ook gewoon heerlijk, jammer dat ik die alleen nooit meer zal ervaren als de eerste keer. Kevin Spacey is een total eindbaas in deze.9/10

net High Fidelity gekeken, ga geen cijfer geven... had em gedownload en de kwaliteit was niet altijd even best + geen ondertiteling. kon hem dus helaas niet overal even goed volgen, misschien nog een keer kijken op dvd ofzo...

dat hoor ik van meerdere mensen, maar ik vond het nog wel een indrukwekkende film eigenlijk
Heb het origineel (Abre los ojos) nooit gezien btw

vond em echt verschrikkelijk, toen ik nog in de bouwmarkt werkte draaide hij van 9 uur sochtends tot 9 uur savonds op een tv om de tv+dvd combinatie te verkopen. my god... wat heb ik een hekel gekregen aan die film :o

You Don't Know Jack 2010

MV5BMTQ3MTYwODQwNV5BMl5BanBnXkFtZTcwMjQzNzI0Mw@@._V1._SY317_CR8,0,214,317_.jpg

http://www.imdb.com/title/tt1132623/

Heb eerst de docu gezien daarna de film.

8/10.

Gewoon kijken.

Laatst bewerkt:
Nu Wrecked opgezet, lijkt mij ook een zeer toffe film.

Skip alles door, en kijk alleen de laatste 10 minuten.

Wat een bout film zeg, had hem veel beter verwacht. Eerste 70 min gebeurde er geen reet, je wist niks en werd amper wat verteld. 4/10.

You Don't Know Jack 2010

MV5BMTQ3MTYwODQwNV5BMl5BanBnXkFtZTcwMjQzNzI0Mw@@._V1._SY317_CR8,0,214,317_.jpg

http://www.imdb.com/title/tt1132623/

Heb eerst de docu gezien daarna de film.

8/10.

Gewoon kijken.

De film is nu aan het downloaden. Ik vind niks over een docu, heet die anders en is die het kijken waard?

---------- Post toegevoegd Sun 11 Sep 2011 om 23:26 ----------

Gister Pirates 4 gezien. Was nice!

8/10

Prima film, in de pirates reek. Jack sparrow, zet weer een top rol neer!

Meen je dat nou? Ik vond dat echt zo'n ruk film, zo verschrikkelijk voorspelbaar en bijna hetzelfde als die andere delen. Weet niet of ik hem nou afgekeken heb of niet, maar het einde kan ik natuurlijk wel raden..

4/10 de lol van de pirates reeks is er nu wel af, als je het mij vraagt

Laatst bewerkt:
De film is nu aan het downloaden. Ik vind niks over een docu, heet die anders en is die het kijken waard?

---------- Post toegevoegd Sun 11 Sep 2011 om 23:26 ----------

Meen je dat nou? Ik vond dat echt zo'n ruk film, zo verschrikkelijk voorspelbaar en bijna hetzelfde als die andere delen. Weet niet of ik hem nou afgekeken heb of niet, maar het einde kan ik natuurlijk wel raden..

4/10 de lol van de pirates reeks is er nu wel af, als je het mij vraagt

Dr Dead.
http://www.youtube.com/watch?v=m5-mHNWalQg

Sanctum (2011)

Je tijd en geld niet aan verspillen. Slecht regie, zwak geacteerd, slecht verhaal. Een 2/5 voor de onderwaterscenes.

inderdaad. De eerste dertig minuten kon ik niet snappen wat de hoofdrolspeler in zo'n b-film deed. De vader was nog het beste in het hele zaakje maar al bij al niet echt denderend.

Fast five ook eens gezien. Was in elk geval een pak beter dan al de vorige F&F crap.

Die hele eindscène met die kluis gaat er zo over dat ze eigenlijk gewoon über-nice is :roflol:

Dwayne "sweaty" Johnson stond er wel indrukwekkend bij :eek:

Wat vonden jullie van The Source Code? Concept van de film sprak mij heel erg aan, maar de uitwerking ervan vond ik niet spectaculair. Opgeven moment valt het in de herhaling (ja dat is de bedoeling van de film) en heb je het gevoel dat de verhaalschrijvers opzoek zijn naar moeilijke theorieën. Toch heb ik me er wel mee vermaakt, een 6,5-7- vind ik een mooi cijfer.Het is geen film die me lang bij gaat blijven in tegenstelling tot bijvoorbeeld juweeltjes als Memento en Inception.

THL werd/wordt overal zwaar overgewaardeerd, BHD was bijna op alle vlakken beter. Snap niet hoe je BHD lager kan waarderen, uitleg erbij volg ik iig niet. THL was gewoon saaie film zonder verhaal eigenlijk. Dat die 6 Oscars kreeg is gewoon lachwekkend en kan alleen verklaart worden door vriendjespolitiek of incompetentie.

6 Oscars is ook veel te veel voor die film, maar THL vond ik ook een betere film dan BHD. BHD is erg mooi geschoten, ontzettend veel actie maar daardoor verliest het naar het einde van de film een beetje de spanning, er gebeurt veel hetzelfde en je bouwt ook niet echt een band op met de karakters. Bij THL daarentegen zat ik af en toe op het puntje van mijn stoel, het is een film waarbij je weet dat een van de hoofdrolspelers (ondanks dat ze een hoofdrol vertolken) zo omgelegd kunnen worden.

Zelf wacht ik momenteel heel erg op de nieuwe Batman film, Batman Begins vond ik een erg goeie film en The Dark Knight is werkelijkwaar geniaal.

Dit hierboven.

Betreft Source code, vond het opzich wel een nice film. Enkel niet echt uitgebreid, na een tijdje was de herhaling ook niet echt fijn. Gelukkig was dit enkel over een stuk van hooguit een minuut anders werd het zeer irritant. Inception is bijna zelfde genre, maar inderdaad 100x beter.

Net GOZU gekeken, een Japanse film van Takashi Miike. Ik ben een erg grote fan van Miike en heb (bijna) alle films van hem gezien. Dit is, wat mij betreft, één van zijn meest absurde films tot nu toe, maar als je Miike kent is dat net wat het zo goed maakt. Deze film zit vol met gestoorde humor. De film heeft een héél erg zwak plot, en een echt verhaal zit er niet eens in. Het hoofdpersonage is op zoek naar zijn broer, en komt onderweg echt de meest gestoorde mensen tegen, en dan bedoel ik ook echt gestoord. Veel absurder dan deze film zul je niet snel vinden denk ik, maar dat is net wat deze film zo geweldig maakt. Soms is hij wel wat saai, vooral in het midden, hij had wat korter mogen zijn. Toch zeker en vast de moeite om te kijken als je een Miike fan bent. 7,5/10, omdat ik er gewoon heel hard van heb genoten.

Net GOZU gekeken, een Japanse film van Takashi Miike. Ik ben een erg grote fan van Miike en heb (bijna) alle films van hem gezien. Dit is, wat mij betreft, één van zijn meest absurde films tot nu toe, maar als je Miike kent is dat net wat het zo goed maakt. Deze film zit vol met gestoorde humor. De film heeft een héél erg zwak plot, en een echt verhaal zit er niet eens in. Het hoofdpersonage is op zoek naar zijn broer, en komt onderweg echt de meest gestoorde mensen tegen, en dan bedoel ik ook echt gestoord. Veel absurder dan deze film zul je niet snel vinden denk ik, maar dat is net wat deze film zo geweldig maakt. Soms is hij wel wat saai, vooral in het midden, hij had wat korter mogen zijn. Toch zeker en vast de moeite om te kijken als je een Miike fan bent. 7,5/10, omdat ik er gewoon heel hard van heb genoten.

Ik heb hem eergisteren ook gezien.
Zieke scenes wel :)
Begin met puppy was echt wel goed. En die boss met de golfclub was grappig..
Het rare aan de film, en misschien ook wel het mooie. Dat de hoofdpersonage doet alsof alles normaal is terwijl alles uber absurd is.

Insidious

Als je'm kijkt, doe het in de cinema. Film probeert je vaak te laten schrikken, en dat lukt ook. Het verhaal zélf vind ik niet zo griezelig, en ik vond het anders dan een normale horrorfilm. Meer verhaal erin. Jammer wel dat sommige zaken niet kloppen in de film. Een gecreerde omgeving van de schrijver moet zich ook houden aan de opgelegde regels. Klein vb: als je een geest kan zien, enkel door het te fotograferen, dan klopt het niet dat je die erna gewoon in je kamer kan zien. Onvolkomenheden :p

Achja, gewoon gaan zien als je zin hebt! Het einde is wel goed btw.

Ik heb hem eergisteren ook gezien.
Zieke scenes wel :)
Begin met puppy was echt wel goed. En die boss met de golfclub was grappig..
Het rare aan de film, en misschien ook wel het mooie. Dat de hoofdpersonage doet alsof alles normaal is terwijl alles uber absurd is.

Ja, heel erg maffe scènes in die film inderdaad :roflol:

Ja, dat is wel vaker zo met films van Miike. Ik vind hem echt brilliant.

Dit hierboven.

Betreft Source code, vond het opzich wel een nice film. Enkel niet echt uitgebreid, na een tijdje was de herhaling ook niet echt fijn. Gelukkig was dit enkel over een stuk van hooguit een minuut anders werd het zeer irritant. Inception is bijna zelfde genre, maar inderdaad 100x beter.
Wat vond je van de boodschap op het einde dan?

Whaha de puppy scene van Gozu is echt legendarisch. Ik kwam echt niet meer bij :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 19:19 ----------

Scource code vond ik echt suf, meeliften op inception succes maar bij lange na niet zo boeiend.

Geen idee wat het einde was, was toch dit?

Dat de generaal, of iig de gezagvoerder die vrouw hem laat gaan zodat hij in een wereld kan leven met die vrouw/collega waarmee hij in de trein zat? Vond het wel een nice einde, heeft mij niet echt aan het denken gezet. Zeker niet te vergelijken met inception, bij het einde heb ik meteen de film opnieuw gestart om het begin te kijken :p

Faster eindelijk gezien. Had er geen hoge verwachtingen van maar het viel me zeker mee. De jaren 70 stijl van filmen is goed gekozen en de afwisseling tussen actie en dialoog-scenes is ook goed uitgevoerd. Johnson als wreker speelt zijn rol ook goed en de bijrollen worden over het algemeen overtuigend neergezet. Van mij mogen ze wel meer films maken met een sfeer zoals deze.

7/10

Terug
Naar boven