Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klopt ik ben nog steeds verliefd op Penelope sinds Vanilla Sky

dat was dan ook gelijk het enige wat überhaupt verdraagbaar was aan die film![]()
dat hoor ik van meerdere mensen, maar ik vond het nog wel een indrukwekkende film eigenlijk
Heb het origineel (Abre los ojos) nooit gezien btw

Nu Wrecked opgezet, lijkt mij ook een zeer toffe film.
You Don't Know Jack 2010
![]()
http://www.imdb.com/title/tt1132623/
Heb eerst de docu gezien daarna de film.
8/10.
Gewoon kijken.
Gister Pirates 4 gezien. Was nice!
8/10
Prima film, in de pirates reek. Jack sparrow, zet weer een top rol neer!
De film is nu aan het downloaden. Ik vind niks over een docu, heet die anders en is die het kijken waard?
---------- Post toegevoegd Sun 11 Sep 2011 om 23:26 ----------
Meen je dat nou? Ik vond dat echt zo'n ruk film, zo verschrikkelijk voorspelbaar en bijna hetzelfde als die andere delen. Weet niet of ik hem nou afgekeken heb of niet, maar het einde kan ik natuurlijk wel raden..
4/10 de lol van de pirates reeks is er nu wel af, als je het mij vraagt
Sanctum (2011)
Je tijd en geld niet aan verspillen. Slecht regie, zwak geacteerd, slecht verhaal. Een 2/5 voor de onderwaterscenes.
THL werd/wordt overal zwaar overgewaardeerd, BHD was bijna op alle vlakken beter. Snap niet hoe je BHD lager kan waarderen, uitleg erbij volg ik iig niet. THL was gewoon saaie film zonder verhaal eigenlijk. Dat die 6 Oscars kreeg is gewoon lachwekkend en kan alleen verklaart worden door vriendjespolitiek of incompetentie.
Net GOZU gekeken, een Japanse film van Takashi Miike. Ik ben een erg grote fan van Miike en heb (bijna) alle films van hem gezien. Dit is, wat mij betreft, één van zijn meest absurde films tot nu toe, maar als je Miike kent is dat net wat het zo goed maakt. Deze film zit vol met gestoorde humor. De film heeft een héél erg zwak plot, en een echt verhaal zit er niet eens in. Het hoofdpersonage is op zoek naar zijn broer, en komt onderweg echt de meest gestoorde mensen tegen, en dan bedoel ik ook echt gestoord. Veel absurder dan deze film zul je niet snel vinden denk ik, maar dat is net wat deze film zo geweldig maakt. Soms is hij wel wat saai, vooral in het midden, hij had wat korter mogen zijn. Toch zeker en vast de moeite om te kijken als je een Miike fan bent. 7,5/10, omdat ik er gewoon heel hard van heb genoten.

Ik heb hem eergisteren ook gezien.
Zieke scenes wel
Begin met puppy was echt wel goed. En die boss met de golfclub was grappig..
Het rare aan de film, en misschien ook wel het mooie. Dat de hoofdpersonage doet alsof alles normaal is terwijl alles uber absurd is.
Wat vond je van de boodschap op het einde dan?Dit hierboven.
Betreft Source code, vond het opzich wel een nice film. Enkel niet echt uitgebreid, na een tijdje was de herhaling ook niet echt fijn. Gelukkig was dit enkel over een stuk van hooguit een minuut anders werd het zeer irritant. Inception is bijna zelfde genre, maar inderdaad 100x beter.