AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Primal Fear, de film die ik in de spoiler genoemd heb, is ook zeker de moeite waard. Echt een geniale rol van Edward Norton, zeker in de top 10 van beste prestaties ooit. Voor de mensen die Primal Fear nog niet gezien hebben, niet op de spoiler klikken. :D

Laatst bewerkt:
De klasiekers aan't herbekijken bro? bijde top films vooral fight club :D

Niet herbekijken, had ze nog nooit gezien. :D Moet er ook nog een hele hoop, maar heb voor mijn doen wel veel films gezien afgelopen weken.

Waaronder Love Actually, He's just not that into you en Sweet November. :gay:

Thor

Een vermakelijke film. Kijkt lekker weg. Ik ken het verhaal niet, dus werd wel een keer verast in de film.

De filmt doet waar het voor gemaakt is.

7,5/10

Mwa, was toch een matige komedie.

[imdb]Red State[/imdb]

Drie jongens hebben via het internet afgesproken een milf te bangen. Helaas voor hun worden ze ontvoerd door een groepje sadistische secteleden. De film is van Keven Smith (bekend van Clerks, Jay and Silent Bob, Dogma, etc) maar is een ander genre dan we van hem gewend zijn. Volgens mij wist hij zelf ook niet echt wat het genre was want het varieert tussen horror, thriller en actie. De meeste mensen bij moviemeters vonden hem niet zo goed, maar ik wel. Er zit wel een veeeeeeeeeeel te lange speech in op een bepaald moment.

7/10

Vanavond paranormal activity 3..

lol

bestaat die ja?

Vanavond paranormal activity 3..

En hij is behoorlijk freaky ook. Als je deze in je eentje kijkt thuis midden in de nacht dan zit je toch niet heel gemakkelijk. Deel één was goed, deel twee minder maar de derde is echt weer lekker scary. Bovendien ook een shitload aan sterke schrik momenten.

Ik ben the other guys gaan kijken omdat hier hele hoge punten werden gegeven, maar ik vond er vrij weinig aan :rolleyes:. Alleen het begin was wel leuk (met Samuel L. Jackson en Dwayne Johnson)

Ik geef de film eerder een 5/10

Sucker Punch --> nooit aan beginnen.. ik zet nooit(!) een film af, deze dus wel.
Do the math

The Hangover 2: 6/10 ... zwaar aftreksel van de 1e

Contagion

Gaat over een virus dat zich razendsnel verspreid over de hele wereld, en alle gevolgen vandien.
Leuke film, interessant en ergens wel realistisch.
Leuk om te zien hoe het de wereld zou vergaan in dergelijk scenario.

Heeft soms wat weg van een documentaire ofzo, is ook niet écht spannend te noemen, maar gewoon tof filmpje.

7/10

ben ik vrijdag ook gaan kijken, vond het traag vooruitgaan maar het verhaal zat wel goed in elkaar, zoiets zou wel eens echt kunnen gebeuren

Precious

Wat een draaaaaama. Maar wel ontzettend mooi in beeld gebracht.

8/10

Terug
Naar boven