XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Net The Warriors(1979) gezien, erg toffe film over een gang die in de problemen komt en dan vervolgens de stad moet doorkruisen. Echt een ziek vette sfeer zit er in de film, allemaal verschillende gangs met belachelijke gang-outfits, toffe 70's muziek en over-de-top hand-to-hand combat. Acteerwerk is af en toe erg matig maar dat past er wel bij.

8,5/10

Iemand nog titels voor post-apocalyptische films of series?

Wat ik al gezien heb en zelf erg goed vond:

The Postman
Mad Max
The Stand (Stephen King)
The Langoliers (King)
The Road
Book of Eli
Terminator 4
Dawn of the Dead
28 days later
28 weeks later
Resident Evil 1,2,3

Series:
Survivors (2008)
The Walking Dead

Jullie nog meer?

Iemand die: A Serbian film gezien heeft? Ik vond hem echt sick, heb alleen de laatste 10 min ofzo niet gezien:(

zombieland

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Fighter

Net gezien. Zeer sterke film gewoon. Aangrijpend met ook zeer veel grappige momenten in. Lang geleden ook dat ik nog zo'n spannende film gezien heb, de film had me echt helemaal in zijn greep. Bale zoals gewoonlijk top maar vind hem hier nog wat sterker spelen dan gewoonlijk. Zeker een aanrader dus, 9,5/10.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Fighter

Net gezien. Zeer sterke film gewoon. Aangrijpend met ook zeer veel grappige momenten in. Lang geleden ook dat ik nog zo'n spannende film gezien heb, de film had me echt helemaal in zijn greep. Bale zoals gewoonlijk top maar vind hem hier nog wat sterker spelen dan gewoonlijk. Zeker een aanrader dus, 9,5/10.

The Fighter spannend? Ik vond hem zelf ook goed, maar op geen enkel moment dat ik op het puntje van m'n stoel zat ofzo.

The Fighter spannend? Ik vond hem zelf ook goed, maar op geen enkel moment dat ik op het puntje van m'n stoel zat ofzo.

Spannend in de zin van dat ik naar het einde toe constant een gevoel had alsof het ieder moment fout kon gaan, vooral vanwege Dicky's onvoorspelbaar karakter en zo, terwijl ik dat natuurlijk niet hoopte.

The Tourist.

Vond maar tegenvallen. Behalve Angelina Jolie dan.

Leuk dat ze je een paar keer proberen te verassen, maar dat is ook mislukt.

5/10

RubenSossa, I am legend?

In Time gezien in bioscoop. Wel leuk bedacht. Volgens mij ook beste film van J.T. tot nu toe.

7/10

Vond the fighter tegen vallen.

vooral het verhaal voordat de 'actie' begon was me te saai en slaapverwekkend.

Kan me nog herinneren dat ik het eerste 45min versneld door ben gespoeld, daarna was die wel goed.

Laatste tijd nog gezien;

Green Hornet: Echt een beetje een disney film, af en toe wel grappig met af en toe leuke actie, niks meer niks minder.

Thor: Lekkere actie, verhaal voorspelbaar en beetje slap, maar de actie en special effects maken een hoop goed in HD

Laatste deel van Harry Stotter; Moet bekennen dat ik hier een beetje in ben mee gegroeid met me vriendin, die is er gek van. Vond de film erg mooi gemaakt, en een mooi eind aan het lange harry potter verhaal.

grave envounters; beetje ala paranormal activity. Mijn favoriete genre zo'n beetje. Film eerste 20min beetje saai (verhaal opbouw) als het eenmaal begint nacht te worden, erg mooi gemaakt en paar schrik momenten erin. Zeker een mooie griezelfilm.

Transformers 3; verhaal beetje rommelig, moeilijk te volgen als het lang geleden is dat je transformers 1+2 hebt gezien, had ik echt ff moeite om weer in het verhaal te komen, maar dat wijst zich vanzelf.
Mooie special effects.

Wederom een top film om te zien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven