- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
I died at the peanut bit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sucker Punch --> nooit aan beginnen.. ik zet nooit(!) een film af, deze dus wel.
Do the math

Precious
Wat een draaaaaama. Maar wel ontzettend mooi in beeld gebracht.
8/10
Ja, wist niet eens dat zij kon acteren

Iemand nog titels voor post-apocalyptische films of series?
Jullie nog meer?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
The Fighter
Net gezien. Zeer sterke film gewoon. Aangrijpend met ook zeer veel grappige momenten in. Lang geleden ook dat ik nog zo'n spannende film gezien heb, de film had me echt helemaal in zijn greep. Bale zoals gewoonlijk top maar vind hem hier nog wat sterker spelen dan gewoonlijk. Zeker een aanrader dus, 9,5/10.
The Fighter spannend? Ik vond hem zelf ook goed, maar op geen enkel moment dat ik op het puntje van m'n stoel zat ofzo.
Iemand die: A Serbian film gezien heeft? Ik vond hem echt sick, heb alleen de laatste 10 min ofzo niet gezien![]()
ik vond hem wel interessant om te kijken, echt zo'n shockfilm. Daar hou ik soms weleens van.Iemand die: A Serbian film gezien heeft? Ik vond hem echt sick, heb alleen de laatste 10 min ofzo niet gezien![]()

The Fighter spannend? Ik vond hem zelf ook goed, maar op geen enkel moment dat ik op het puntje van m'n stoel zat ofzo.