Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

In Time:

Van het weekend in de bioscoop gezien.
Mensen hun DNA word aangepast zodat ze maar een beperkte tijd te leven hebben. Ze worden allemaal niet ouder dan 25, maar daarna hebben ze nog maar een jaar te leven. Daarbij kunnen ze dan gaan werken voor extra tijd, maar de valuta van de wereld is ook 'tijd'.

Een heel goed concept voor een film en geweldige setting. Maar naarmate de film vorderde hoopten de plotholes zich op. Het begon zeer sterk, maar bij verschillende dialogen hebben ze het over verschillende zaken die verder in de film helemaal niet aan bod komen. JT kan wel acteren, maar met mate.
Toen zijn moeder dood ging bijvoorbeeld. Ik vond het ook niet geloofwaardig, maar je voelde wel met de hoofdpersoon mee. Maar hoe JT het bracht was een beetje so-so.
Overigens hebben Timberlake en Seyfried totaal geen chemistry. Tussen Olivia Wilde(boner alert) en Timberlake zat veel meer chemistry, ookal speelde Wilde zijn moeder. Je merkte gewoon dat het niet geforceerd was, wat bij Seyfried wel het geval was. Wel petje af voor Seyfried aangezien die het merendeel van de film op ruim 10cm hakken rent.

Leuke film om een keer te zien. Maar er had veel meer mee gedaan kunnen worden.

6.5/10

Source Code 2011

Vond het zelf echt een hele goede film. Zeker de moeite waard.

8,5/10

Nieuwe Eddie Murphy film mother****ers. De beste acteur aller tijden is terug. Morgen zal ik objectieve recensie plaatsen als ik hem heb gezien!

Beste comedy/entertainment acteur zou ik nog kunnen begrijpen, ook al zijn er zelfs dan genoeg grotere namen te bedenken. ;)

Tower Heist ziet er idd wel leuk uit... Helaas wel die k*t Ben Stiller.

Nieuwe Eddie Murphy film mother****ers. De beste acteur aller tijden is terug. Morgen zal ik objectieve recensie plaatsen als ik hem heb gezien!

Lol, en Chris Rock is zeker ook de beste standup comedian en big momma's house de beste comedy :roflol:

Nee Eddie Murphy, die heeft wat toppertjes op zijn naam staan :P

Martin Lawrence is een baas.

Noem me een racist, maar black comedy is (op sommige stukken van katt williams na) echt de slechtste vorm van humor ooit. Ik bedoel, is het mogelijk om over iets anders grappen te maken dan the black man en the white man? Check de imdb bottom 100 lijst. Allemaal black comedy films. No offence, maar als een filmhoes meer dan 2 n*gers op de voorkant heeft staan kan je eigenlijk op voorhand al zeggen dat het rampzalig is. Maar dat is mijn mening. We weten het wel, jullie waren en zijn misschien nog steeds achter gesteld, en dat is zeer erg. Maar komop, kunnen we het een keer ergens anders over hebben?

Eddie Murphy zijn oude films t/m Nutty Professor waren goed. Daarna met titels als "Norbit"... tenenkrommend. Coming to America bijvoorbeeld, dat blijft gewoon een klassieker. Op vandaag wist ie alleen nog maar te scoren door Donkey te spelen in Shrek.

Matin Lawrence speelt gewoon altijd zichzelf, niks aan. SHIT JUST GOT REAL!

Chris Rock speelt ook altijd zichzelf, irritante rolletjes. (denk aan Lethal Weapon 4).

Ja als je films van chris rock en martin lawrence al erg vind, moet je hun standup zien, dat is gewoon niet uit te kijken. Maar idd, ik geef toe, coming to america is een classic.

Rundskop: http://www.imdb.com/title/tt1821593/

7.5/10

De film beviel me een stuk beter dan verwacht. Vond het ook wel wat hebben dat het zich afspeelde op het platteland :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik moet er trouwens bij zeggen dat ik ook heel moe wordt van dat type bnn humor wat alleen maar over wilders ed gaat. Comedy moet gewoon gaan over allerdaagse zaken, herkenbare dingen. Geen zendtijd voor politieke partijen. En ook nog dat eeuwige gezever over racisme. Ik snap dat het in Amerika anders is, daar leeft dat veel meer en ook qua geschiedenis. Maar komop, eens moet je er over ophouden.

Laatst zag ik ook op zondagavond dat programma 'mag ik u kussen'. Twee blanken en een n*ger. Het enige waar die n*ger grappen over kan maken is zijn huidskleur en de zogenaamde lengte van zijn lul. Het is erg vermoeiend.

[Link niet meer beschikbaar]

I mean, c'mon...

Wel leuk programma btw. Belgen zijn toch wel grappiger dan nederlanders vaak imo. Op Hans Teeuwen en Theo Maassen na :)

Ja als je films van chris rock en martin lawrence al erg vind, moet je hun standup zien, dat is gewoon niet uit te kijken. Maar idd, ik geef toe, coming to america is een classic.

En Trading places niet te vergeten. En Delirious is een van de beste stand up shows ooit imo. Maar de laatste 20 jaar heeft hij inderdaad alleen maar crap gemaakt.

Chris Rock en Martin Lawrence proberen altijd hun gebrek aan humor te compenseren met hard schreeuwen.

Dave Chappelle is wel een koning.

En die gasten van Neveneffecten ook.

Ik moet er trouwens bij zeggen dat ik ook heel moe wordt van dat type bnn humor wat alleen maar over wilders ed gaat. Comedy moet gewoon gaan over allerdaagse zaken, herkenbare dingen. Geen zendtijd voor politieke partijen. En ook nog dat eeuwige gezever over racisme. Ik snap dat het in Amerika anders is, daar leeft dat veel meer en ook qua geschiedenis. Maar komop, eens moet je er over ophouden.

Laatst zag ik ook op zondagavond dat programma 'mag ik u kussen'. Twee blanken en een n*ger. Het enige waar die n*ger grappen over kan maken is zijn huidskleur en de zogenaamde lengte van zijn lul. Het is erg vermoeiend.

I mean, c'mon...

Wel leuk programma btw. Belgen zijn toch wel grappiger dan nederlanders vaak imo. Op Hans Teeuwen en Theo Maassen na :)

Ik kijk het programma ook, zit toch vaak te lachen:D

I mean, c'mon...

Die heb ik ook nog gezien, met Victoria Koblenko(omhoog gevallen trutje, maar die woonde ik wel eens uit). Die n*ger daar ronduit irritant. Fabeltjes over negerlullen. :roflol:

Ik heb hem gezien. Gewoon naartoe, money well spent. Alleen konden ze nog wel een 10 minuutjes extra aan einde eraan plakken. Beetje boem-pats afgelopen.

Jim Carrey is the best comedian ever

[IMDB]Killer Elite[/IMDB]

Pretendeerd waargebeurd te zijn, maar daarvoor is het toch wel een paar tandjes te veel Hollywood-actie. Vaart zit er wel lekker in en er gebeurt genoeg. Niet echt een topper, en had er eigenlijk iets meer van verwacht.
Jason Statham blijft een prima acteur en DeNiro doet zn werk ook goed, al is het wel duidelijk dat hij de laatste jaren geen echt grote rollen meer op zich neemt.
7/10

Terug
Naar boven