Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Jim Carrey is the best comedian ever

Bij Ace Ventura was het nog leuk. Daarna ging het al bergaf. Nu zit ie ook maar een beetje B-films te doen. Jim Carrey en penguins? Wie wilt dat nou zien?

Bij sommige series of films is het wel leuk als ze een blooper reel laten zien. Bij blooper reels met Jim Carrey erin voelt het allemaal te geforceerd. Lijkt altijd het kindje dat grappig gevonden moét worden.

Ik moet zeggen dat ik thank you philip morris erg sterk vond. Jim Carrey is verbazingwekkend goed in serieuze rollen vaak. Eternal shunshine was ook goed. Ace ventura erg cool. The mask vond ik ook geschikt. Me myself & Irene was ook leuk, slap maar leuk. Maar idd, liar liar en yes man en dat soort films zijn niet te harden.

Bij Ace Ventura was het nog leuk. Daarna ging het al bergaf. Nu zit ie ook maar een beetje B-films te doen. Jim Carrey en penguins? Wie wilt dat nou zien?

Bij sommige series of films is het wel leuk als ze een blooper reel laten zien. Bij blooper reels met Jim Carrey erin voelt het allemaal te geforceerd. Lijkt altijd het kindje dat grappig gevonden moét worden.

Idd, na Liar Liar heb je ook zon stukje, Carrey die zelfs als hij 'fouten' maakt nóg grappig is ( en dit zelf ook erg leuk vindt ) je hoort de hele crew ook zo slijmerig meelachen. Maar moet toch wel toegeven dat er ik erg vaak dubbel heb gelegen om de man.

Laatst bewerkt:
Wel leuk programma btw. Belgen zijn toch wel grappiger dan nederlanders vaak imo. Op Hans Teeuwen en Theo Maassen na :)

Wat cabaret betreft wint Nederland zeker iig, al is er wel een inhaalbeweging bezig in Vlaanderen wat dat betreft. Ik vind alleen de NL humor altijd wat vlotter gebracht worden.

Nederlandse TV programma's zijn dan weer achteruit gegaan IMO, wie vond de nieuwere bananasplit afleveringen nog grappig? NL celebs zijn op vlak van humor meestal minder, tenzij het cabaretiers zijn idd.

Maar tot zover het onderwerp comedy. Back to movies. :)

Ik ga dalijk Drive eens kijken in de bios. Heb er veel lovende dingen over gehoord. Komt er weer een review te staan hier.

Drive:

Een film met een totaal eigen stijl. Het lijkt net alsof je een jaren 70/80 movie bent aan het kijken. Een film met vrij weinig dialoog maar waar het om de personen gaat, de omgeving, de setting. Zodat je gefocust blijft op het beeld, wat er gaat gebeuren. Een totale verrassende film tussen alle hersenloze Hollywood crap op vandaag.

Ryan Gosling doet zijn ding als de niet veelzeggende maar harde hoofdrolspeler. Alle andere characters doen hun ding, Ron Perlman in een rol waarin ik hem nooit had verwacht. Ook zit Christina Hendricks in de film, maar word wat minder mooi afgebeeld dan ze in werkelijkheid is(eye candy, boner alert).

Ook de soundtrack was iets van een oude actiefilm, veel synthesizer muziek wat het extra spannend maakt.

Voor de mensen die graag hersenloze actie kijken met veel shaky cam(zoiets als Transformers, Michael Bay bullshit), raad ik aan om deze film niet te gaan kijken. Ik zat ongeveer met 15 anderen in de zaal waarvan zeker de helft was aan het klagen wat ze nou hadden gezien, maar deze vielen voor mij onder de hersenloze kijker(vooral omdat het stelletjes waren). Ik denk dat ze iets in gedachten hadden ala The Notebook(waarin Gosling ook speelde).

Sowieso een van de toppers van 2011, misschien zelfs oscarwaardig voor Gosling.

9/10 (en die geef ik niet vaak)

Rtl7: cocain cowboys, must see docu, net begonnen!

Net Rise of the Planet of the Apes gedownload, morgenmiddag even checken.
Post dan wel een review ;)

Iemand tips voor goeie actie/komedies?

Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen maar ik moet 'm echt zien! :eek:
Q1 2012 pas te zien in de bios...

http://www.youtube.com/watch?v=i-M5Qx57_UU

En voor de gene die een goede actie film willen zien, check Taken. Deze film heeft mij weggeblazen, Liam Neeson is een geweldige acteur.

Jim Carrey is the best comedian ever

Zeker weten! Niemand komt in de buurt van Jim. In Dumb & Dumber is hij op z'n best, ik heb nooit nooit zo hard moeten lachen om een film. :roflol:
Alhoewel See No Evil, Hear No Evil met Richard Pryor ook enorm grappig is. Dit zijn mijn top 2 comedies of all time.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen maar ik moet 'm echt zien! :eek:
Q1 2012 pas te zien in de bios...

http://www.youtube.com/watch?v=i-M5Qx57_UU

En voor de gene die een goede actie film willen zien, check Taken. Deze film heeft mij weggeblazen, Liam Neeson is een geweldige acteur.

Zeker weten! Niemand komt in de buurt van Jim. In Dumb & Dumber is hij op z'n best, ik heb nooit nooit zo hard moeten lachen om een film. :roflol:

Die film lijkt me wel mooi ja, filmwerk zoals ze ook in Cloverfield en Rec hebben gedaan. Vind ik altijd mooi :o

In the mix is op tv, geweldige productie van Usher en goede bevestiging van mijn eerder gemaakte statements ;)

Terug
Naar boven