AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

devils_double_banner01.jpg

The Devils Double.

Boeiend en vrij hard inkijkje in het leven van Uday Hussein en de belevenissen van de man die zijn dubbelganger was. Uday wordt neergezet als de psychopaat die hij ook was. De film is een soort van gangsterfilm over de late jaren 80, begin jaren 90 maar in Bagdad. De rijke Iraki's leven een luxe leventje terwijl de bevolking geterroriseerd wordt door figuren als Uday.

Zeker een aanrader ook al wordt er hier en daar wel een loopje met de werkelijkheid genomen maar dat gebeurt in bijna al dit soort films. (of misschien wel een totale fabricatie afgaande op dit : http://www.edcaesar.co.uk/article.php?article_id=55)

7,5/10

Laatst bewerkt:
The Devil's Double ; die moet ik ook zeker nog kijken!

Gisterenavond ben ik bevooroordeeld " Rise of the Planet of the Apes" gaan kijken. Uiteindelijk vond ik 'm helemaal zo slecht nog niet en overtrof zeker mijn verwachtingen.

7/10

Rise-of-the-Planet-of-the-Apes-movie-300x171.jpg

Rise of the Planet of the Apes heb ik dit weekend ook gezien maar vond het wat te weinig actie. Ook teveel zoetsappige onrealistiche acties als een aap uitlaten in een publiek bos zonder dat het al teveel problemen oplevert.

6/10.

Drive.

Rustige film met paar onverwacht harde scene's. Niet te veel over lezen maar gewoon gaan kijken. Voor mij denk ik wel de beste film van 2011. Met Rundskop als 2e.
Heb al veel hoge cijfers voor Drive voorbij zien komen en terecht.

9/10

Al die hoge cijfers voor Drive vindt ik echt niet kunnen! Ik vond het echt matig.

Ach, je moet wel van rustige films met ( bijna ) zwijgzame karakters houden - Rundskop idem. Als je een film verwacht over een stuntman die racend rondscheurt met kruisende politiewagens achter hem aan kom je inderdaad bedrogen uit.

Wat vond jij minpunten dan? ( spoilertags )

Teveel om op te noemen eigenlijk. Maar misschien heb je gelijk, je moet het ervan houden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Orphan.

Goede film, continu geboeid.
Einde/plot zag ik niet zo 1 2 3 aankomen dus ook een pluspunt!
Ook erg goed geacteerd door Isabelle Fuhrman.

8.5/10

Ach, je moet wel van rustige films met ( bijna ) zwijgzame karakters houden - Rundskop idem. Als je een film verwacht over een stuntman die racend rondscheurt met kruisende politiewagens achter hem aan kom je inderdaad bedrogen uit.

Wat vond jij minpunten dan? ( spoilertags )

Teveel om op te noemen eigenlijk. Maar misschien heb je gelijk, je moet het ervan houden.

De reviews van Drive lopen inderdaad nogal uiteen. Komt denk ik omdat mensen altijd hetzelfde gewend zijn. Een hoofdrol wat een geweldig charisma heeft naar andere personen toe, Bij Drive was dit dus niet het geval. Een persoon die zich meer afschermt van de wereld(sociaal achtergesteld). In de interactie tussen de personen klaagden nogal veel mensen over (de grote tussenpauzes) maar dit kon ik zelfs nog waarderen, hierin werd er zelfs nog geacteerd, het waren geen moeilijke stiltes.

Ik zou die film zonder er bij na te denken nog een keer kunnen kijken.

Spoilers plz!!

Gister (in de bios) Johnny English Reborn en Immortals gekeken

Johnny English is een vermakelijke comedy, paar grappige momenten. Veelal is het voorspelbare humor.

Immortals (3D) is een film van de makers van 300 (niet echt mijn genre films)
Opzich heeft het een goed verhaallijn en mooie special effect. Veel grof hack and slash werk.

Dus mensen die 300 goed vinden zullen sowieso " Immortals" kunnen waarderen? Ik had 300 namelijk in de bios gezien en ik vond 'm echt bruut!

Cass ( 2008)

images?q=tbn:ANd9GcQsY079EfkPwWPMsID1E-QtkxuQqyAuXkEGEdyv7Bvv_LaFUcpnrQDbQ5WC-w.jpg

6.5/10

Vond het opzich best een aardige film. Maar meer dan dat ook niet, rise of the foot soldiers was veel beter. Die heeft imo een beetje hetzelfde verloop van verhaal in bepaalde opzichten, alleen veel geweldadiger dat zoek ik tenminste in een hooligan film hier werd het niet echt in beeld gebracht.

Dus mensen die 300 goed vinden zullen sowieso " Immortals" kunnen waarderen? Ik had 300 namelijk in de bios gezien en ik vond 'm echt bruut!

300 was inderdaad een film om in de bios te zien. Gewoon een brute mannenfilm met veel testosteron. En vrouwen maar zeiken en keer op keer dezelfde films kijken(romantische komedies).

Gister (in de bios) Johnny English Reborn en Immortals gekeken

Johnny English is een vermakelijke comedy, paar grappige momenten. Veelal is het voorspelbare humor.

Immortals (3D) is een film van de makers van 300 (niet echt mijn genre films)
Opzich heeft het een goed verhaallijn en mooie special effect. Veel grof hack and slash werk.

Ga jij 2 films op 1 avond kijken in de bios? ???
hardcore

Gina Carano, wie kent haar nog niet...

Een getalenteerde vechter met looks, me likes.
En straks in de nieuwe film Haywire.

http://www.youtube.com/watch?v=VU06jytjvDA&NR=1

The Aviator nog eens gezien. Wat een meesterwerk. Geweldige acteerprestaties en nog mooiere plaatjes.
9.5/10

Voor de 10e keer dit jaar Batman: Dark Knight gezien. Blijft ook geweldig. Heerlijk plot en veel actie, nu nog steeds niet voorspelbaar.
9/10

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: YOGI
The aviator is niet Avatar he ;)
The Aviator vind ik zelf een van de beste rollen van Dicaprio

Morgen The Thing kijken in de bios. Ben al heel lang op die film aan het wachten. Ben een ongelofelijke fan van de versie(remake) van John Carpenter. Ik ga er met een open mind naartoe en dat hij sowieso niet beter kan zijn dan die van John Carpenter, wel hebben ze zich gehouden aan wat de fans willen. 90% kostuums en robotica en 10% CGI. Morgen is het eindelijk dan zo ver. :D

Terug
Naar boven