BobbyV
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja, is toch lache. Heb Pathe Unlimited pasGa jij 2 films op 1 avond kijken in de bios?
hardcore

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, is toch lache. Heb Pathe Unlimited pasGa jij 2 films op 1 avond kijken in de bios?
hardcore

Morgen The Thing kijken in de bios. Ben al heel lang op die film aan het wachten. Ben een ongelofelijke fan van de versie(remake) van John Carpenter. Ik ga er met een open mind naartoe en dat hij sowieso niet beter kan zijn dan die van John Carpenter, wel hebben ze zich gehouden aan wat de fans willen. 90% kostuums en robotica en 10% CGI. Morgen is het eindelijk dan zo ver.![]()
Ik vond het wel redelijk goed, maar niet vergeten dat het prequel is op die van carpenter he...
Overigens vond ik hem wel de tweede beste op de halloween night in Kinépolis, dus geniet ervan

Remakes of prequels van remakes doen het traditioneel meestal slecht, maar dat heeft ook te maken met het feit dat voortborduren op een bestaand idee vaak wordt gezien als een gebrek aan creativiteit. Je moet dan al met een fantastisch goed iets komen om nog een hoge score te halen. Ook moet je als regisseur en producer heel goed weten wat de fans verwachten anders word je al snel genadeloos afgestraft. Ben er wel benieuwd naar, al kan ik me meestal goed vinden in de scores. 6,6 is niet slecht, als het echt een tegenvaller was dan zou het naar de 6 of lager zijn gegaan. Je moet begrijpen dat een 8,5 in jouw ogen een correcte score is, op imdb zit je dan in de top 50 van beste films ooit. Dat had deze film nooit kunnen halen. Zelfs de 1982 film haalt de top 100 niet met een gecorrigeerde score van 8,1/10.
Ik heb wat reviews gezocht en het blijkt niets voor mij te zijn. Op imdb zijn ze er ook niet echt lovend over. Maar ik wil jou niet tegenhouden om m te gaan kijken, mss vind jij m wel leuk.Zult nog even moeten wachten tot zondag tenzij jij al vroeger gaat, maar ze speelden tower heist nog niet...want een bende zeikerds
![]()
Black Swan, sterke rol van Portman. Kunis is wat misplaatst in deze film maar speelt ook een sterke rol. De film draait om een ballet gezelschap en specifiek het verkrijgen van de rol van de witte en zwarte zwaan in een bewerking van het Zwanenmeer. De film laat zien wat een harde wereld de balletwereld kan zijn. Het is een psychologisch drama met wat ruwe randjes.
8,5/10
: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Splice, een film die je weer eens doet afvragen waar het is misgegaan is in de carriere van Brody na de The Pianist. Ook deze film is geen hoogstandje en zal de carriere van Brody weinig goeds doen.
Het verhaal gaat om een genetisch experiment waarbij een half mens/half amfibie wordt gecreëerd door Polley en Brody. Het bedrijf waar ze voor werken heeft hun dat verboden en op den duur zijn ze dan ook genoodzaakt hun hybride te huisvesten op de oude boerderij van Polley. Vanaf dat moment gaat alles mis wat kan misgaan wat leidt tot een finale die qua actie ook niet heel veel voorstelt.
5,5/10