AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Buried, claustrofobischer kan een film niet worden. Ryan Reynolds speelt een vrachtwagenchauffeur die werkzaam is in Irak. Zijn convooi wordt aangevallen en hij komt bij als hij zichzelf terugvindt in een kist enkele meters onder de grond.

Wat daarna volgt is een race tegen de tijd om uit de kist te komen. Het karakter van Reynolds lijdt ook aan paniekaanvallen wat zijn lot er niet beter op maakt.

De hele film is alleen Reynolds in beeld te zien wat het er voor hem niet makkelijker op gemaakt moet hebben. Hij brengt het qua acteren goed vanaf en de film boeit tot aan het einde aan toe.

7,5/10

Buried heb ik gezien, goede film en ik kreeg het er zelf ook benauwd van! Streets of Fire is een dikke aanrader! Wat mij betreft een 80's cult classic. Ik heb 'm op VHS gezien en wilde 'm op Blu-ray kopen, maar hij is digitaal alleen op DVD en HD DVD uitgekomen. Dus heb ik 'm gisteren maar gedownload in HD. De film heeft prachtige muziek, een hele mooie vrouw in de hoofdrol (die nu nog steeds mooi is) en een geweldige sfeer! Hij is van Walter Hill (48 Hours). Wie van jullie heeft deze film gezien?

9/10

De I was niet de moeite waard, dus de II zeker niet. Tenzij je kickt op dat soort bagger.

Het er nog iemand goede blueray tips die badass zijn voor een full hd tv :)

Ik heb gisteren Fast 5 gezien, was nog best een coole actiefilm moet ik zeggen.

Al wat ouder maar Mission Impossible III heeft 1 van de beste HD-releases. Heb zelf de HD DVD die qua beeldkwaliteit nog net iets beter is dan de Blu-ray release. Hoe dan ook een release die in HD heel goed tot zijn recht komt.

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 16:18 ----------

Buried heb ik gezien, goede film en ik kreeg het er zelf ook benauwd van! Streets of Fire is een dikke aanrader! Wat mij betreft een 80's cult classic. Ik heb 'm op VHS gezien en wilde 'm op Blu-ray kopen, maar hij is digitaal alleen op DVD en HD DVD uitgekomen. Dus heb ik 'm gisteren maar gedownload in HD. De film heeft prachtige muziek, een hele mooie vrouw in de hoofdrol (die nu nog steeds mooi is) en een geweldige sfeer! Hij is van Walter Hill (48 Hours). Wie van jullie heeft deze film gezien?

9/10

Oh man, de nostalgie.

http://www.youtube.com/watch?v=QSA80LsRgCs

Vroeger 1 van mijn favoriete films, meer een cultfilm dan een echt goede film maar zeker de moeite waard.

Fast 5 viel goed mee ja, beter dan de vorige films imo. Kick-Ass al gezien? Iron Man 2? Verder gewoon de imdb top 250 actiefilms he, heb ze bijna allemaal in HD, toch een hele andere ervaring om ze zo nog eens terug te zien.

kijk op blueray.com

Daar staan alle films gereviewd.

Zelf vond ik back to the future erg goed overgezet naar blueray! Zeker de moeite waard.

Oh man, de nostalgie.

http://www.youtube.com/watch?v=QSA80LsRgCs

Vroeger 1 van mijn favoriete films, meer een cultfilm dan een echt goede film maar zeker de moeite waard.

Nostalgie ten top! Geweldig nummer!! Origineel is van Dan Hartman, een blanke zanger, had ik dus niet verwacht. :D

http://www.youtube.com/watch?v=9N1DSccGy4A

Willem Dafoe vond ik in Streets of Fire echt een griezel als kleine jongen, die kop van 'm. Never forget it. Hahaha. :roflol:

Als aanvulling, bijna alle BBC HD docu's die op Blu-ray zijn uitgebracht.

Heb zelf :

Planet Earth
The Great Rift
Nature Great Events
Ganges
Yellowstone
Human Planet
Earth the Power of the Planet

stuk voor stuk spectaculaire beelden en zeker demo-materiaal voor een HD-set.

The Thing: http://www.imdb.com/title/tt0905372/

Gisteren met een maat gekeken. Ik had er niet echt veel verwacht maar opzich is het nog wel te doen; verhaal is (uiteraard) slap maar "het ding" zelf ziet er behoorlijk vadsig uit en is wel mooi gemaakt.

6.5/10

Heb zelf :

Planet Earth
The Great Rift
Nature Great Events
Ganges
Yellowstone
Human Planet

Heb je Life niet? Deze is ook van BBC. Die is waanzinnig mooi gefilmd en heeft DTS-HD audio. De UK versie is degene die je moet hebben, die is ingesproken door David Attenborough. Ik heb 'm via eBay gekocht. De Amerikaanse en Nederlandse versie is ingesproken door Oprah Winfrey, meh. :o

Heb zelf :

Planet Earth
The Great Rift
Nature Great Events
Ganges
Yellowstone
Human Planet

Hoe kon ik deze vergeten! Zeer spectaculaire beelden inderdaad! Zelfs vind ik Life, ook heel goed.

edit: post hierboven zie ik nu.

Life heb ik nog niet, komt er nog wel bij natuurlijk. Moet eerst nog wat andere docu's bekijken.

9/10

Haha nice die film. Wist je ook dat Final Fight(videogame) losjes op die film is gebaseerd? :P

Pos+subtitle+61.jpg

The Extraordinary Adventures of Adèle Blanc-Sec, soort van The Mummy meets Amelie meets Indiana Jones. Best vermakelijke avonturenfilm met in de hoofdrol de beeldschone Louise Bourgoin. Het verhaal heeft niet zoveel omhanden maar Bourgoin slaat zich er goed doorheen en is zeker de belangrijkste attractie van deze film.

7/10.

Iemand nog een goede 'nieuwere' actiefilm, zoals transformers, iron man 2 etc. :)

Terug
Naar boven