- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Een vriend van me zei dat deze inderdaad nice was, binnenkort maar even kijken dus.Bourne. +
Unknown.
Taken. +
Planet of the apes.
The tourist.
The devil's double. +
+ = aanrader.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een vriend van me zei dat deze inderdaad nice was, binnenkort maar even kijken dus.Bourne. +
Unknown.
Taken. +
Planet of the apes.
The tourist.
The devil's double. +
+ = aanrader.![]()

Zeker goede film ja, met Liam Neeson.Een vriend van me zei dat deze inderdaad nice was, binnenkort maar even kijken dus.
Ieder z'n ding he. Vind hem ook niet geweldig, maar voor tijdverdrijf wel te doen.bweeuh, the toerist niet kijken aub...heb hem op blu ray...is niet echt leuke film
Iemand die een torrent heft/weet van johnny english reborn met nederlandse ondertitels? Ik vind alleen camversies.
Iemand die een torrent heft/weet van johnny english reborn met nederlandse ondertitels? Ik vind alleen camversies.
really, slechte grappen ofzo?Nope, maar k zou hem ook niet downloaden, heb me nog nooit zo verveeld in de cinema...
owkeej.

Die series waren ook lachenThe inbetweeners movie:
Een echt stel rukkers dat op vakantie gaat. Anderhalf uur vol plaatsvervangende schaamte.
Beste comedie die ik in een lange tijd heb gezien. (kijk er nooit veel though)
Edit: film is wel gayer dan alle afleveringen van spartacus bij elkaar. ****ing hell. :kotsen:

Blijft CGI idd en bereikt nog steeds niet de scherpte/contrast van een masker. Ook de reden dat veel oudere films met primitievere technologie toch overtuigender ogen.
Ja als je films van chris rock en martin lawrence al erg vind, moet je hun standup zien, dat is gewoon niet uit te kijken. Maar idd, ik geef toe, coming to america is een classic.
Chris Rock is de beste engelstalige Stand up comedian. Hij combineert als de beste maatschappij kritiek met scherpe opmerkingen.