Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Vraagje aan de experts hier.

Ik was gisteren in de bios om new kids te zien en vooraf beginnen altijd die trailers..
Kwam er een trailer over een comedy die over orgie's ging, leek me wel hilarisch uiteraard maar kan niet meer op de naam komen..

Iemand n idee? merci!

A Good Old Fashioned Orgy?

drive gekeken. 4/10 Vond er helemaal niets aan, het is wss niets voor mij zo'n film. Veel stiltes, weinig spanning. Niet dat ik van die overdreven hollywoord shit houd maar toch.

4 lions: 8/10
Moet 1 van de grappigste films zijn die ik ooit heb gezien. 4 Pakistanen die zelfmoordterrorist willen worden, maar er gaat vanalles mis.

Iemand die een torrent heft/weet van johnny english reborn met nederlandse ondertitels? Ik vind alleen camversies.

Eerste Johnny Englis was geniaal. Ben ook benieuwd naar de tweede.

@Willem 9, Vond die eerste bar slecht :( enkel in Mr Bean vond ik hem goed de series dan.

The inbetweeners movie:

Een echt stel rukkers dat op vakantie gaat. Anderhalf uur vol plaatsvervangende schaamte. :roflol:

Beste comedie die ik in een lange tijd heb gezien. (kijk er nooit veel though)

Edit: film is wel gayer dan alle afleveringen van spartacus bij elkaar. ****ing hell. :kotsen:

Laatst bewerkt:
ik vond bijde johnny english films goed, maarja je moet van mr bean houden om ze te kunnen waarderen.

Straks naar Sherlock holmes 2 heb er zin aan :).

The inbetweeners movie:

Een echt stel rukkers dat op vakantie gaat. Anderhalf uur vol plaatsvervangende schaamte. :roflol:

Beste comedie die ik in een lange tijd heb gezien. (kijk er nooit veel though)

Edit: film is wel gayer dan alle afleveringen van spartacus bij elkaar. ****ing hell. :kotsen:
Die series waren ook lachen :D

Ja als je films van chris rock en martin lawrence al erg vind, moet je hun standup zien, dat is gewoon niet uit te kijken. Maar idd, ik geef toe, coming to america is een classic.

Chris Rock is de beste engelstalige Stand up comedian. Hij combineert als de beste maatschappij kritiek met scherpe opmerkingen.

The Inbetweeners ook maar even aangezet.

Wel geinige film :D Werd beetje saai op het einde, uiteraard een voorspelbaar einde op een paar kleine wendingen na.

Terug
Naar boven