Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Chris Rock is de beste engelstalige Stand up comedian. Hij combineert als de beste maatschappij kritiek met scherpe opmerkingen.

Vooral die ene grap waarin hij de verschillen tussen the black man en the white man benadrukt in zijn show is grappig. Die begint rond 0:38 minuten en eindigd rond 89:53 minuten!

In al zijn shows.

Al heb ik wel het gevoel dat hij daarbij gekeken heeft naar zijn collega black standup comedians, die hamteren een soortgelijk 'grappen' schema.

Vooral die ene grap waarin hij de verschillen tussen the black man en the white man benadrukt in zijn show is grappig. Die begint rond 0:38 minuten en eindigd rond 89:53 minuten!

In al zijn shows.

Al heb ik wel het gevoel dat hij daarbij gekeken heeft naar zijn collega black standup comedians, die hamteren een soortgelijk 'grappen' schema.

Klopt voor geen meter. Ik heb al zijn shows gezien en wat je zegt is niet waar.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 03:51 ----------

Dat je grappen on stage kunt vertellen betekent nog niet dat je kunt acteren.

Heb ik ook nooit beweerd.

Cidade de deus (city of god) gezien. Een van de beste films die ik ooit heb gezien. Gaat over jeugdbendes in rio en volgt voornamelijk het verhaal van twee jongetjes die opgroeien en twee verschillende richtingen uitgaan. Heel goed verhaal, goed camerawerk en overtuigend geacteerd.

9/10

Cidade de deus (city of god) gezien. Een van de beste films die ik ooit heb gezien. Gaat over jeugdbendes in rio en volgt voornamelijk het verhaal van twee jongetjes die opgroeien en twee verschillende richtingen uitgaan. Heel goed verhaal, goed camerawerk en overtuigend geacteerd.

9/10

Fix download/torrent-link, met subs aub.

Chris rock en Katt Williams zijn de koningen van stand/up comedy. klaar.

300.rock.chris.lc.011309.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In al zijn shows.

Bijna al die zwarte stand-up comedians kunnen alleen maar grappen maken over n**ga dit n**ga dat inderdaad, verschrikkelijk eentonig en niet origineel.

9/10
Zeer mooie film inderdaad. Het zit t 'm er ook in dat het zo echt is allemaal.

Chris rock en Katt Williams zijn de koningen van stand/up comedy. klaar.

http://images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/20090113/300.rock.chris.lc.011309.jpg

[Link niet meer beschikbaar]
Chris Rock is mij vaak te onzeker, die moet dan elke grap bevestigen met gelach bang dat het publiek zijn grap niet ziet. Ricky Gervais is hierin vele malen subtieler en heeft veel meer lef, dit vindt Chris Rock trouwens ook. Ik vind Edward Murphy & Richard Pryor nog steeds beter maar misschien ken je die niet vanwege leeftijd.

Nee die ken ik iid niet, maar ik zal eens kijken of ik wat shows van ze kan downloaden!

maar wat vind je van Katt Williams dan? Das toch een baas of niet :D

Nee die ken ik iid niet, maar ik zal eens kijken of ik wat shows van ze kan downloaden!

maar wat vind je van Katt Williams dan? Das toch een baas of niet :D
Ja doe maar eens als je keer zin hebt. Ik vind Chris overigens niet slecht ze zijn allemaal in de top goed, de ene ligt mij gewoon beter dan de ander. Katt Williams is al tijdje gestopt geloof ik, ken hem niet zo maar ga eens keer naar kijken.

Lock, stock and two smoking barrels. Zeer goede film met verschillende verhaallijnen die op een bepaald moment samenkomen, het handelsmerk van Guy Ritchie.
Zeker een aanrader voor wie hem nog niet heeft gezien.

Romanzo criminale 8.5/10 (deel 1)

Itialiaanse maffiaserie die ik op DVD heb gezien (13 uur). Het waargebeurde verhaal van de beruchte Banda della Magliana die Rome tussen 1977 en 1992 onveilig maakte. Gebaseerd op de bestseller van Giancarlo De Cataldo. Echt een must see voor de liefhebbers. Ik ga snel de tweede collectie bekijken. Italiaans gesproken!

Romanzo criminale 8.0 deel II
Ook deel II gezien vorige week en ben superfan van deze serie. Wat een geweldige reeks, deel II is iets minder goed dan deel I.

de libanese is doodgeschoten in deel 1 en dat is echt een waanzinnig goede acteur (alleen zijn kop al:D)

Breaking bad seizoen 1 gezien. Ook top! cijfer: een dikke 8!
Gruwelijk goede serie op IMDB een 9.4 van 49.000 stemmers.:eek:

Breaking Bad is een Amerikaanse televisieserie van bedenker en producent Vince Gilligan. De serie wordt uitgebracht door Sony Pictures Television en is in de Verenigde Staten te zien op de zender AMC. Het eerste seizoen werd in 2008 uitgezonden. De hoofdrollen worden vertolkt door Bryan Cranston, Anna Gunn, Aaron Paul, Dean Norris en Betsy Brandt. De serie werd opgenomen en speelt zich af in Albuquerque, New Mexico.
In verscheidene afleveringen wordt er gewerkt met flashbacks en flashforwards, die pas op het einde van de aflevering, of soms pas vele afleveringen later, duidelijk worden. Verscheidene details, die in eerste instantie weinig of geen betekenis hebben, blijken later in de serie van groot belang te zijn. De personages worden vaak onderworpen aan gebeurtenissen die (al dan niet toevallig) blijken verbonden te zijn met eerdere gebeurtenissen of de gebeurtenissen van andere personages.
De serie won in totaal al zes Emmy Awards
.

Nou Romanzo Criminale heeft op IMDB een 7.1? Begrijp er niks van, smaken verschillen natuurlijk:D.

Breaking bad seizoen 1 gezien. Ook top! cijfer: een dikke 8!
Gruwelijk goede serie op IMDB een 9.4 van 49.000 stemmers.:eek:
Nou Romanzo Criminale heeft op IMDB een 7.1? Begrijp er niks van, smaken verschillen natuurlijk:D.

Breaking Bad is ook prima, 2012 komt seizoen 5. Je moet The Wire eens kijken chef. Ik vond Romanzo ook goed trouwens, maar kan me voorstellen dat het een kleinere doelgroep heeft.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 18:28 ----------

http://www.imdb.com/title/tt0306414/
9.6. BOOM!

the wire is echt super top!!! sopranos ook niet vergeten natuurlijk.

Romanzo criminale 8.0 deel II
Ook deel II gezien vorige week en ben superfan van deze serie. Wat een geweldige reeks, deel II is iets minder goed dan deel I.

Heb jij hiervoor ook een download-link? :p Liefst met (Engelse) subs.

City of God: zeker een goede film! 8/10

MV5BMjA4ODQ3ODkzNV5BMl5BanBnXkFtZTYwOTc4NDI3._V1._SY317_.jpg

Heb jij hiervoor ook een download-link? :p Liefst met (Engelse) subs.

Nee sorry ik huur ze idd.

Breaking Bad is ook prima, 2012 komt seizoen 5. Je moet The Wire eens kijken chef. Ik vond Romanzo ook goed trouwens, maar kan me voorstellen dat het een kleinere doelgroep heeft.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 18:28 ----------

http://www.imdb.com/title/tt0306414/
9.6. BOOM!

Thanks ik moet eerst nog deel II t/m IIII checken. Dat is ook toevallig de eigenaresse van de videotheek adviseerde mij ook om The wire te checken hierna.Thanks staat na Breaking bad op de menulijst.:)

ik vond bijde johnny english films goed, maarja je moet van mr bean houden om ze te kunnen waarderen.

Straks naar Sherlock holmes 2 heb er zin aan :).

Sherlock holmes 2

Vette film, vond vooral stanley erg vet ook al heb je hem maar 2x gezien.

8/10

Terug
Naar boven