MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Eergisteren nothing hill nog eens gezien. Goede film! En die spike is echt lachen :roflol:

8/10

http://www.youtube.com/watch?v=4JFT4lfLpVY

Haha, heb ook nog eens gekeken. Is toch echt 1 van m'n favoriete romantische komedies dit. De film geeft een mooie hoop dat enorm rijke/slimme/knappe vrouwen ook voor gewone jongens die mss zelfs wat raar en zielig zijn kunnen vallen, en toont goed aan dat sterren, of vrouwen/mannen die onreikbaar lijken ook maar gewone imperfecte mensen zijn.

Laatst bewerkt:
[IMDB]The Guard[/IMDB] (2011)

Ierse comedy/thriller/crime film over een beetje vreemde agent die betrokken raakt bij een drugssmokkel. De hele film is een parodie op Amerikaanse Hollywood cop films. Grappig als je van droge humor houdt. De film wordt beter naar het einde toe met een geweldig goed uitgewerkt slot. Zeker een aanrader. 7,5-/10

mr brooks
Gisteren avond was mr brooks nog eens op tv. Het was lang geleden dat ik die nog eens had gezien. Damn, wat is het een goede film! 8/10

Toen zijn dochter hem neerstak met die schaar dacht ik wtf doet ze nu!!! Uiteindelijk bleek het een droom te zijn. Had ik niet zien aankomen :p

Ik had een paar maanden geleden de Tweeling gekeken. De film gaat over 2 (Joodse) zussen die uit elkaar worden gehaald nadat hun beide ouders zijn overleden. Eén zus werd ondergebracht bij een Duits gezin de andere bij een Nederlands gezin.
Ik heb meestal niet zo veel met Nederlandse films, maar ik vond de Tweeling echt een mooie film. Goede actrices en acteurs, mooi verhaal. Denk wel een 7 of misschien wel een 8.

War of the Arrows (Choi-jong-byeong-gi Hwal)

7.4/10

Tijdens de 2de Manchu invasie in Korea moet Nam Yi wie de beste boogschutter is in korea het opnemen tegen de Qing Dynasty om
zijn jongere zus Ja In te redden die ontvoerd is door Manchurian.

Ik vind dit soort films altijd leuk. Niet een heel diepgaand verhaal maar wel leuk en mooie beelden. 1 stukje waarbij computerbewerking is gebruikt vond ik wat minder maar het is niet heel erg.

Poosje geleden nog 2 andere films gekeken namelijk:

We Need To Talk About kevin
The perfect host

Beide het kijken waard.

Laatst bewerkt:
The Vow

Een romantische film (I know :o) waarbij een man en vrouw zielsveel van elkaar houden.. Echter ze komen in een auto-ongeluk terecht en belanden in het ziekenhuis. Ze herstellen beide volledig, alleen de vrouw verliest haar geheugen vanaf een bepaald moment. Ze herkent haar man niet meer. Nu heeft de man als taak om de vrouw opnieuw op hem verliefd te laten worden..

Leuke film, enigste film die ik al op DVD had maar nog niet bekeken had.. Alles kwijtgeraakt door virus :(. Film is echt een romantische chickflick, aanrader om met een chick te kijken haha.

6,5/10

Vanavond naar de bios, dictator of 21 jump street?

War of the Arrows (Choi-jong-byeong-gi Hwal)

7.4/10

Tijdens de 2de Manchu invasie in Korea moet Nam Yi wie de beste boogschutter is in korea het opnemen tegen de Qing Dynasty om
zijn jongere zus Ja In te redden die ontvoerd is door Manchurian.

Ik vind dit soort films altijd leuk. Niet een heel diepgaand verhaal maar wel leuk en mooie beelden. 1 stukje waarbij computerbewerking is gebruikt vond ik wat minder maar het is niet heel erg.

Ik weet welke scene je bedoeld. ;) Maar idd lekkere film om te zien.

B2D9B9CCB1E2_i_melt_with_you-thumb-500x254-179206.jpg

Behoorlijke wazige film met o.a. Rob Lowe en Thomas Jane. Neergesabeld door de critici maar ik kon de film eigenlijk wel waarderen.

4 vrienden komen bij elkaar op een schitterende locatie voor hun jaarlijkse reunie, deze reunie loop echter anders dan de vorige. Vanaf het begin is het 1 grote feest met drugs, drank en medicijnengebruik. Na enkele dagen begint echter de realiteit te dagen waarna een pact van 25 jaar terug een zeer grote rol gaat spelen.

De soundtrack is zeer goed en de leegte die constant in de film aanwezig is wordt ook goed in beeld gebracht.

7/10

Intredasting, die ga ik wel even kijken ondanks het cijfer op IMDB.

Taking of Pelham 123

Weer eens wat anders: denzel washington en john travolta. Vrij voorspelbare maar zeker vermakelijke actiefilm, een thriller zoals IMDB hem categoriseerd is het zeer zeker niet. Het geeft een ander beeld van wat ik gewend ben van films over gijzeling etc.

Denzel is sterk en de combo met Travolta werkt goed. Verhaal wisselt goed tussen persoonlijke emotie en algemene actie. Eigenlijk gewoon een must see als je van actiefilms houdt. 8/10

http://www.youtube.com/watch?v=N8TtjRlX_3E

Ik heb gister Clash of the Titans en Wrath of the Titans gezien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beide gaan ze over mythologische wezens.
Je hebt een paar goden zoals Zeus die de aarde en mens gecreeerd hebben maar de mensen beginnen hun geloof kwijt te raken en als straf laat Zeus zijn naar de onderwereld verbannen broer de mensen op aarde straffen. In de hoofdrol zit een halfgod een vergeten zoon van Zeus die de monsters op zijn lijstje zet.
Hierdoor zie je wat vette mythologische wezens langskomen zoals Medusa, demonen enz.
Elke film heeft ook een reusachtige eindbaas aan het einde wat er ook heel vet uitziet.

De films hebben beide nauwelijks een verhaal maar opzich maakt dat niet echt uit voor de actie.:) Het is gewoon zo'n soort film wat alleen maar om de monsters gaat eigenlijk en daar keek ik ze ook voor.

Ik heb gister Clash of the Titans en Wrath of the Titans gezien.

Beide gaan ze over mythologische wezens.
Je hebt een paar goden zoals Zeus die de aarde en mens gecreeerd hebben maar de mensen beginnen hun geloof kwijt te raken en als straf laat Zeus zijn naar de onderwereld verbannen broer de mensen op aarde straffen. In de hoofdrol zit een halfgod een vergeten zoon van Zeus die de monsters op zijn lijstje zet.
Hierdoor zie je wat vette mythologische wezens langskomen zoals Medusa, demonen enz.
Elke film heeft ook een reusachtige eindbaas aan het einde wat er ook heel vet uitziet.

De films hebben beide nauwelijks een verhaal maar opzich maakt dat niet echt uit voor de actie.:) Het is gewoon zo'n soort film wat alleen maar om de monsters gaat eigenlijk en daar keek ik ze ook voor.

die 2de film ervan vond ik echt belachelijk slecht, niet dat de 1ste een parel was maar toch

Ja die 2e was idd best wel slecht maar ja de monsters zijn wel vet.:D

Kingdom of heaven

Had deze film al eens gezien, maar herinerde mij dat die wel goed was.
Goeie film naar mijn mening dus, alhoewel ik niet bepaald Orlando bloom fan ben doet hij het niet slecht in deze film. Jammer dat ik af en toe aan 'Troy' moest denken waar Orlando sucked in skills met een zwaard maar in kingdom of heaven is hij dan baas. Voor mij wel dom om te zien ook al zijn het natuurlijk 2 verschillinde films.

8/10

Snow White and the Huntsman

7/10

Best goede vertaling van het bekende sprookje, met een duister tintje, af en toe toch wel grappige refenties etc. Prima cast, effecten ook aardig gedaan. En tja, Charlize Theron :heart:

Terug
Naar boven