AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

[IMDB]Looper[/IMDB]

Niet één van de 'dertien in een dozijn films'. Probleem is echter dat de basis van de film nergens op slaat.

Waarom heb je loopers nodig als de slachtoffers exact op de gewenste locatie gedropt kunnen worden?? Direct de oven in dan lijkt mij.

Verder wel redelijke actie en de kleine jongen speelt best goed.

7/10

Was ook erg onder de indruk van het acteerwerk van dat kind. Film had wel een hoog inception gehalte vond ik, niet alleen door die acteur

Inception vond ik qua verhaal wel een stuk beter in elkaar zitten. Dat vind ik bij Looper juist het mindere. Maar beide films zijn wel origineel.

Inception vond ik qua verhaal wel een stuk beter in elkaar zitten. Dat vind ik bij Looper juist het mindere. Maar beide films zijn wel origineel.
Wie goed naar inception gekeken heeft weet dat de schrijver ergens een denkfout gemaakt heeft waardoor het verhaal niet helemaal klopt.

Wie goed naar inception gekeken heeft weet dat de schrijver ergens een denkfout gemaakt heeft waardoor het verhaal niet helemaal klopt.

Inception had gewoon een veel interessantere film geweest indien men er 1 grote circulaire mind**** had ingestopt, door het hoogste niveau (de reeele wereld) zelf weer te containen in het diepste droomniveau.

Inception had gewoon een veel interessantere film geweest indien men er 1 grote circulaire mind**** had ingestopt, door het hoogste niveau (de reeele wereld) zelf weer te containen in het diepste droomniveau.
En dan laten regisseren door Darren Aronofsky en laten eindigen zoals de film 'Identity'. Vond het wel een goede film maar een imdb score van 8,8 is hij eigenlijk niet waard.

Net tropa de elite 2 the enemy within gezien, leuke film, alleen vond deel 1 leuker.

Vorige week eindelijk de Godfather gezien. Wat een prachtige film, seg. Hij duurt wel kankerlang, maar heb er elk moment van genoten. Al Pacino is bijna onherkenbaar. :D
9+/10

Vorige week eindelijk de Godfather gezien. Wat een prachtige film, seg. Hij duurt wel kankerlang, maar heb er elk moment van genoten. Al Pacino is bijna onherkenbaar. :D
9+/10

Enkel deel 1 gezien of ook de andere? Part II is ook echt super vind ik, met onder andere dat proces tegen Michael. Combinatie Part I&II is al een paar jaar m'n lievelingsfilm tot nu toe. Part III moet ik nog zien maar zie er een beetje tegenop omdat deze minder goed zou zijn en heb schrik dat dit zou tegenvallen na die 2 meesterlijke films... Zat ook 20 jaar tussen deel 2 & 3.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ill Manors, met een budget van 100.000 GBP gemaakt maar dat zie je er absoluut niet aan af. Kan wedijveren met films die een budget hebben dat 10 of 100 keer zo hoog ligt.

Soms wat overdreven qua dramatiek maar geeft verder wel een goed beeld van het rauwe straatleven in een Londense achterstandsbuurt. Vooral het begin is zeer de moeite, daarna verliest het verhaal wat stoom en wordt het meer een aaneenschakeling van falende hoofdpersonen wat uitmondt in een dramatische climax.

7,5/10.

Lijkt me wel coole film.

Enkel deel 1 gezien of ook de andere? Part II is ook echt super vind ik, met onder andere dat proces tegen Michael. Combinatie Part I&II is al een paar jaar m'n lievelingsfilm tot nu toe. Part III moet ik nog zien maar zie er een beetje tegenop omdat deze minder goed zou zijn en heb schrik dat dit zou tegenvallen na die 2 meesterlijke films... Zat ook 20 jaar tussen deel 2 & 3.

Deel 3 is inderdaad wat minder, maar desalniettemin een zeer goede film.

abbo

Gisteren eindelijk ook Warrior gezien. Was zeker wel een goede film, met ook een sublieme rol van Tom Hardy. Maar ik vind het toch geen plaats in de top 50 (?) van IMDB waard. 7.5-8/10

Gisteren eindelijk ook Warrior gezien. Was zeker wel een goede film, met ook een sublieme rol van Tom Hardy. Maar ik vind het toch geen plaats in de top 50 (?) van IMDB waard. 7.5-8/10

Ik vond het een behoorlijk cliché sportfilmpje. Ok de slotscène maakte een hoop goed en het zat zeker beter in elkaar dan de gemiddelde sportfilm. Maar al met al vind ik de film erg overrated.

Net The Losers op tv gezien. Heerlijke actiefilm uit 2010, nooit van gehoord.

Beetje als Expendables, maar zonder sterrencast. Lekker onrealistisch, mooie plotwendingen en geweldige vechtscenes.

8/10

Onlangs ook Lawless gezien. Gaat over de prohibition era, een paar hilbillies buiten Chicago die clandestien alcohol maken en een deputy die hun probeert tegen te houden. Vond het echt een goeie film en opnieuw uitstekend acteerwerk van Tom Hardy. 7.5/10

[IMDB]Hodejegerne[/IMDB]

Had deze al een tijdje klaar liggen en eindelijk gekeken.

Er waren al een paar positieve reviews hier en ik ga daar zeker in mee. Je verwacht tijdens de film te weten wat er gebeurt en waarom, maar dat blijkt toch ff anders te zijn.

Deel de rating op imdb:

7.5/10

[IMDB]Hodejegerne[/IMDB]

Had deze al een tijdje klaar liggen en eindelijk gekeken.

Er waren al een paar positieve reviews hier en ik ga daar zeker in mee. Je verwacht tijdens de film te weten wat er gebeurt en waarom, maar dat blijkt toch ff anders te zijn.

Deel de rating op imdb:

7.5/10

Ja, is "Headhunters", zeker? Vond het echt een top film!

Onlangs ook Lawless gezien. Gaat over de prohibition era, een paar hilbillies buiten Chicago die clandestien alcohol maken en een deputy die hun probeert tegen te houden. Vond het echt een goeie film en opnieuw uitstekend acteerwerk van Tom Hardy. 7.5/10

+1 Vandaag ook gekeken en Tom Hardy springt er inderdaad uit, hoewel ik de overige 2 broers ook goed vond acteren. Sowieso een erg interessante film over de 'drooglegging', heb me geen moment verveeld. Ik gooi nog een halfje bij je score op:

8/10

Terug
Naar boven