Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Schandalig dat je Shutter Island nog niet gezien hebt! Looper wil ik ook heel graag eens zien!

Gister Sinister gekeken, kippenvel liep gedurende de film over mn lichaam heen, echt geweldig.

Vond Looper maar tegenvallen, leuk tussendoortje maar meer ook niet. Zelfs de Time Travellers Wife heeft het concept tijdreizen beter verpakt.

Sentimentele gedoe op de boerderij leidt zelfs af, zeker als je bedenkt dat de jonge Joe een koele killer moet spelen maar dan opeens menselijke trekjes begint te vertonen. Einde zie je ook ook van veraf aankomen.

6,5/10.

Nog vergeten om sommige films te posten.

Dredd 3D:
Gewoon een oldskool jaren 80 actiefilm eigenlijk. Zowat alles klopt aan de film en 3D zit goed verpakt onder een goed concept. Daarbij zag ik Karl Urban nog niet eens in de film, maar alleen Dredd(zoals het hoort).

Voor mij tot nu toe beste film van 2012.

9/10

Silent Hill: Revelation 3D:
Vervolg op Silent Hill uit 2006. Verhaal in dat deel was al verbasterd tegenover de game(maar stond op zichzelf). Dus ze konden alleen met dat verhaal verder. De sequel breidt het verhaal goed uit en brengt elementen uit de game goed mee. 3D effecten zijn soms gimmicky, op de transformaties van de wereld na dan(als het overgaat op de 'otherworld').

Soms gaat de film een beetje té snel(vooral voor iemand die niet bekend is met de wereld van Silent Hill) en krijg je een cluster**** aan informatie binnen wat even duurt om te processen.

Sommige characters zijn wel goed geacteerd, maar wat Carrie Ann Moss bijvoorbeeld in de film deed... makin' some quick bucks.

6.5-7/10

Dat is die met die scene in die bus toch? Staat ook nog op mijn 'to-watch-list' net als Shutter Island. Ooit gaan kijken, maar in slaap gevallen. :o

Incendies heeft een erg slome start. Maar als je daar even goed voor gaat zitten wordt je wel rijkelijk beloond imo. Natuurlijk zitten er wat onwaarschijnlijkheden in. Is het wat melodramatisch en hier en daar misschien zelf wat over the top qua shock value. Maar al met al een film die je zeer zeker bij zal blijven. Voor mij een van de betere die ik in lange tijd gezien heb.

Shutter Island was voor mij sowieso evht een toppertje, maar ik ben dan ook fan van het genre. Daarom ook dat looper er zo goed in ging.

Net gekeken naar Sinister. Het begin is vrij goed maar naarmate het plot nadert wordt de film zwakker. Toch een 7/10 vooral vanwege de eerste 30 minuten en de sfeer.

The Number 23

Tegenvaller. Zelden boeiend en slordig gebracht. Toch een 5,9 voor het idee en bepaalde scenes. Zou m overslaan en een betere film zoeken in dit genre, tenzij je tijd te doden hebt.

Incendies heeft een erg slome start. Maar als je daar even goed voor gaat zitten wordt je wel rijkelijk beloond imo. Natuurlijk zitten er wat onwaarschijnlijkheden in. Is het wat melodramatisch en hier en daar misschien zelf wat over the top qua shock value. Maar al met al een film die je zeer zeker bij zal blijven. Voor mij een van de betere die ik in lange tijd gezien heb.

Shutter Island was voor mij sowieso evht een toppertje, maar ik ben dan ook fan van het genre. Daarom ook dat looper er zo goed in ging.

Shutter island vond ik echt een geniale film. Binnenkort ook maar looper kijken dan.

Looper vond ik ook erg vet! Zeker een 8

Man on a Ledge

Film gaat over een ex-politieagent die op de richel van een hotel gaat staan en dreigt te springen, wat ondertussen
een afleidingsmanoeuvre blijkt te zijn voor een overval aan de andere kant van de straat

Vermakelijke film die de spanning goed weet vast te houden gedurende het eerste uur. Richting het einde wordt het verhaal helaas rommelig en is de actie behoorlijk ongeloofwaardig, een ander einde was de film zeker ten goede gekomen. Al met al zeker een voldoende en een pluspunt voor Genesis Rodriguez, wat een mooie dame.

MV5BMTMzMDIzODIzNV5BMl5BanBnXkFtZTcwNDQyNjM2Mw@@._V1._SX214_CR0,0,214,314_.jpg

7/10

Laatst bewerkt:
Fuark looper is goede film! :eek:
8.5/10

Fuark looper is goede film! :eek:
8.5/10

Ben ik het absoluut niet mee eens, zag er totaal niet futuristisch uit, verhaal was simpel, ook de film was niet spectaculair ofzo, je zag geen actie, behalve wat mensen die doodgeknald werden door een zap.

6,5 voor mij.

Looper lijkt me ook wel gaaf maar heeft een hoog potentieel-faal-gehalte

Looper net gekeken, film ging wel alleen verhaal is niet leuk ;d
6.5

http://www.youtube.com/watch?v=oRNpSKsBKw8

er is weer een klein cultklassiekertje geboren: enter the void. Je kan het zien als een rauwe mix van requiem for a dream en irreversible, en misschien nog iets experimenteler dan deze twee..
Het unieke ligt hem in het feit dat je meekijkt door de ogen van een net neergeschoten drugsdealertje, waarbij deze op een lsd-tripperige wijze terugblikt op zijn eigen leven en het verdere verloop van de nabestaanden aanschouwt.
Voor de rest is de film een mix van incest, prostitutie en drugs tegen de achtergrond van het kitcherige en holle tokyo waardoor je je als kijker constant beweegt tussen fascinatie en walging
Ik geef hem een 7, niet omdat de film op zich niet goed zou zijn, maar ik had toch vaak een deja vu gevoel naar zijn eerdere films en requiem for a dream.

Het idee was tof en het begon ook goed. Echter waren er te veel storende elementen in de film; de totaal emotieloze cliché Amerikaanse eind twintiger die de hoofdrol vertolkte, shock scene's die totaal niet shockeerde omdat ze niet goed neergezet werden (itt irriversible) en een onnodig belachelijk lange speelduur waardoor de film eindeloos in herhaling viel en gewoon echt NIET uit te kijken was. Verder is het een beetje vermoeiend dat alle films met excessief drugsgebruik moeten eindigen in dezelfde deprimerende iedereen gaat naar de klote vibe. Dat kennen we ondertussen al.

Denk dat je deze film na de 1e 45 minuten uit kan zetten en dan heb je een toffe ervaring gehad. Kijk je echter de gehele 2 uur en 40 minuten dan zal het erg frustrerend worden.

Kijk je alleen deze scene:

http://www.youtube.com/watch?v=jgfgnUwwSyE

Dan hoef je de film eigenlijk ook niet meer echt te zien.

Tegenvaller want het had erg mooi kunnen zijn.

Abbo genomen. In 2011 en 2012 eigenlijk nauwelijks meer films gekeken. Sinds kort weer erg veel plezier in.

Heb wel het idee dat ik een shitload aan epic films gemist heb. Iemand een lijst met must-see's?

Zojuist End of Watch afgekeken. Coole scene's, maar verhaal was minder. 7/10

[IMDB]The Expendables 2[/IMDB]

Niet serieus nemen, maar gewoon kijken. Is leuk:D

7+/10

[IMDB]The Bourne Legacy[/IMDB]

Vond dit deel een stuk minder dan de eerste drie met Matt Damon. De actie viel me tegen en ik vond de film nogal langdradig.

6.5/10

[IMDB]Shark Night 3D[/IMDB]

De 3D niet meegekregen, misschien dat het dan wel een goede film was geweest :dunno: Wat een zielige film en nog preuts ook.... Echt Amerikaans productiewerk.

5/10

[IMDB]

[IMDB]Shark Night 3D[/IMDB]

De 3D niet meegekregen, misschien dat het dan wel een goede film was geweest :dunno: Wat een zielige film en nog preuts ook.... Echt Amerikaans productiewerk.

5/10

Heb m in 3D gezien en geeft geen meerwaarde. Zuigt enorm. Vooral die slechterik in z'n overhemd. waar hebben ze die gecast, alles wat hij zegt klinkt geforceerd. Te voorspellend, afgezaagd...

Zit ook nog een deel van de Neighbours cast in (?) en dit maakt het er niet beter op...

4/10

Terug
Naar boven