- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schandalig dat je Shutter Island nog niet gezien hebt! Looper wil ik ook heel graag eens zien!

Dat is die met die scene in die bus toch? Staat ook nog op mijn 'to-watch-list' net als Shutter Island. Ooit gaan kijken, maar in slaap gevallen.![]()
Incendies heeft een erg slome start. Maar als je daar even goed voor gaat zitten wordt je wel rijkelijk beloond imo. Natuurlijk zitten er wat onwaarschijnlijkheden in. Is het wat melodramatisch en hier en daar misschien zelf wat over the top qua shock value. Maar al met al een film die je zeer zeker bij zal blijven. Voor mij een van de betere die ik in lange tijd gezien heb.
Shutter Island was voor mij sowieso evht een toppertje, maar ik ben dan ook fan van het genre. Daarom ook dat looper er zo goed in ging.
Gisteren gezien, wat een k*t film...
http://www.youtube.com/watch?v=oRNpSKsBKw8
er is weer een klein cultklassiekertje geboren: enter the void. Je kan het zien als een rauwe mix van requiem for a dream en irreversible, en misschien nog iets experimenteler dan deze twee..
Het unieke ligt hem in het feit dat je meekijkt door de ogen van een net neergeschoten drugsdealertje, waarbij deze op een lsd-tripperige wijze terugblikt op zijn eigen leven en het verdere verloop van de nabestaanden aanschouwt.
Voor de rest is de film een mix van incest, prostitutie en drugs tegen de achtergrond van het kitcherige en holle tokyo waardoor je je als kijker constant beweegt tussen fascinatie en walging
Ik geef hem een 7, niet omdat de film op zich niet goed zou zijn, maar ik had toch vaak een deja vu gevoel naar zijn eerdere films en requiem for a dream.

Wat een zielige film en nog preuts ook.... Echt Amerikaans productiewerk.[IMDB]
[IMDB]Shark Night 3D[/IMDB]
De 3D niet meegekregen, misschien dat het dan wel een goede film was geweestWat een zielige film en nog preuts ook.... Echt Amerikaans productiewerk.
5/10