Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The Hobbit

IMAX 3D HFR (High Frame Rate) is wel een mooie ervaring, zeker de meerprijs waard. Veel beter als reguliere 3D films. Verhaal is redelijk, maar qua gevoel komt er pas in deel 2 en 3 wat meer spanning. Acteurs (met name degene die Gollum doet) zijn geweldig, en visueel prachtig. Enige nadeel is dat het een drieluik is, dus je moet wachten op de volgende verfilming.

8,5/10

Lawless was een aardige film, maar die Shia LeGayboy kan mij echt niet overtuigen. 7/10

The Hobbit

IMAX 3D HFR (High Frame Rate) is wel een mooie ervaring, zeker de meerprijs waard. Veel beter als reguliere 3D films. Verhaal is redelijk, maar qua gevoel komt er pas in deel 2 en 3 wat meer spanning. Acteurs (met name degene die Gollum doet) zijn geweldig, en visueel prachtig. Enige nadeel is dat het een drieluik is, dus je moet wachten op de volgende verfilming.

8,5/10

Gaat allemaal om het geld.. het boek van The Hobbit is kleiner als elk LOTR boek maar toch maken ze hier 3 films van :o

:)

Laatst bewerkt:
The Hobbit

8,5/10

Dit, zeer goed vermaakt
Ook een 8.5/10

Perks of being a wallflower

Vond het een zeer geslaagde film. Was al erg licht in mijn kop, en voelde me al best raar voordat ik begon met kijken maar na de tijd was ik echt emotioneel of zo haha (nohomo), overkomt mij echt haast nooit met films.

8.5/10

Gaat allemaal om het geld.. het boek van The Hobbit is kleiner als elk LOTR boek maar toch maken ze hier 3 films van :o

Is er nu niemand die het eens van een andere kant ziet? Peter jackson heeft toen met LOTR een enorm risico genomen (oa qua budget en productiemoeilijkheden) en nu men weet dat het idee aanslaat geven ze hem gewoon de vrijheid om te doen wat hij wil. Het zou me verbazen moest een regisseur zoals Jackson gewoon nog een paar extra films uit brengen om wat extra te incasseren.

[IMDB]Red State[/IMDB]

Kwam voorbij op Film1 en leek me, door de beschrijving, wel een leuke film.

Was dus niet zo.... Enige pluspunt van de film was dat je meestal niet wist wie er op welk moment dood zou gaan, maar het einde sloeg echt nergens op. Toen de scene begon, dacht ik nog "wtf krijgen we nu?!" maar er gebeurde uiteindelijk letterlijk NIETS.

6-/10

vandaag the hobbit gezien, normale versie want de 3D was uitverkocht.

Geen slechte film natuurlijk, maar je hebt het allemaal wel in de vorige films gezien.
Vogelperspectief-shots van dwergen die over dalen en plateaus lopen met bomastische filmmuziek op de achtergrond, Emo-momentjes met een hobbit die het ff niet meer ziet zittenen en Gandalf die bij het climaxen van elke actiescene belgor roept en met zijn stok en witte lichtsraal het boeltje opruimt. Voor mij hoeft het in elk geval niet meer.

Looper gezien.

8/10.

Er zat een stuk in dat wel een beetje de snelheid eruit haalde maar vond het verder wel een goede film.

Sinister & the bay gezien.
Vond ze allebei maar wat lomp overkomen.. Ze krijgen wel pluspunten voor hun orginaliteit.

Ik heb sinister gister ook gekeken. Ik vond dit echt een goede film, behoorlijk creepy. Vreemd dat jij hem niet zo goed vond. Van mij krijgt hij toch een 7/10.

Ik heb sinister gister ook gekeken. Ik vond dit echt een goede film, behoorlijk creepy. Vreemd dat jij hem niet zo goed vond. Van mij krijgt hij toch een 7/10.

De sfeer in Sinister vond ik niet zoals in andere films. Heb er zeer van genoten en had niet het 13 in een dozijn gevoel. Als alle puzzelstukjes in elkaar vallen...geweldig! Voor mij toch wel een 7,5-8/10

End of watch: wat een toffe scene's!!! Wat een k*tfilm!!! Nee dit was niet voor mij. 6

Looper: lekkerrrrrr. Genoten van de film. 8,5

Looper: vet verhaal, lang geleden dat ik zo in een film gezogen zat. 8/10

Incendies (2010)

http://www.imdb.com/title/tt1255953/?ref_=fn_al_tt_1

Behoorlijk speechless op dit moment. Waar Intouchables de feel-good film van het jaar was, was dit toch wel de feel-bad film van het jaar (ok wel 2010). Maar dit was een indrukwekkende zit. 8,5/10

Laatst bewerkt:

Hij is zeker wel origineel maar toch een klein beetje voorspellend. Wel een pak beter dan de gemiddelde horror film. Achteraf gezien zou ik hem ook wel een 7 geven hoor.

Na een lange tijd eindelijk eens shutter island gezien. Mind = blown zeker een aanrader als je hem nog niet hebt gezien!

8/10

Ik vraag me trouwens af of Teddy bewust 'reset'. Omdat hij op het einde zegt: 'which would be worse to live as a monster or to die as a good man'

Na een lange tijd eindelijk eens shutter island gezien. Mind = blown zeker een aanrader als je hem nog niet hebt gezien!

8/10

Ik vraag me trouwens af of Teddy bewust 'reset'. Omdat hij op het einde zegt: 'which would be worse to live as a monster or to die as a good man'

Dat is zowat de clue van de film ook :)

End of watch: wat een toffe scene's!!! Wat een k*tfilm!!! Nee dit was niet voor mij. 6

Goed verwoord. Ze hebben er niet echt een film van weten te maken.

Incendies (2010)

http://www.imdb.com/title/tt1255953/?ref_=fn_al_tt_1

Behoorlijk speechless op dit moment. Waar Intouchables de feel-good film van het jaar was, was dit toch wel de feel-bad film van het jaar (ok wel 2010). Maar dit was een indrukwekkende zit. 8,5/10

Dat is die met die scene in die bus toch? Staat ook nog op mijn 'to-watch-list' net als Shutter Island. Ooit gaan kijken, maar in slaap gevallen. :o

8/10

Terug
Naar boven