MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

wie is die chick

Gisteren dan toch maar besloten om nog eens saving private ryan te bekijken. Kreeg al kippenvel van de eerste 4 minuten, deze avond nog het laatste uurtje bekijken. Het blijft toch een topfilm die iedereen in mijn ogen moet gezien hebben.

9,5

vond er weinig aan:D

Onze harry potter chick!!! Godver wat is die geil geworden...:facial:

iemand trance al gezien? nieuwste werkje van Danny Boyle.. misschien vanavond eens kijken

The Purge

Het concept van één dag in het jaar, waarin de hele maatschappij mag moorden. Zonder dat ze worden vervolgd. Dat sprak mij wel aan. Alleen de uitwerking van de film, dat kan wel beter. Veel beter. Ze moesten de straat op, en het moest er nog veel luguber aan toegaan. Misschien komt er een tweede deel uit??? Dat ga ik zeker bekijken:)

http://www.imdb.com/title/tt2184339/

The Purge

Het concept van één dag in het jaar, waarin de hele maatschappij mag moorden. Zonder dat ze worden vervolgd. Dat sprak mij wel aan. Alleen de uitwerking van de film, dat kan wel beter. Veel beter. Ze moesten de straat op, en het moest er nog veel luguber aan toegaan. Misschien komt er een tweede deel uit??? Dat ga ik zeker bekijken:)

http://www.imdb.com/title/tt2184339/

Wow zieke trailer! Die moet ik zien! Inderdaad een super vet concept. Thanx voor de tip

A Serbian film vandaag maar eens bekeken. Ik had hem stukken erger verwacht. Er zitten uiteraard wel erge dingen in maar ik heb 0x weg hoeven kijken terwijl ik had verwacht dat ik hem niet aan zou kunnen.

Een 6 voor mij.

Nu Rundskop kijken

A bronx tale

Topfilm, echt genoten. Goed acteerwerk met onder andere Robert de Niro.
veel zullen hem waarschijnlijk al wel hebben gezien.

8/10

Kriegerin (2011)

Marisa, a 20-year-old German girl, hates foreigners, Jews, cops, and everyone she finds guilty for the decline of her country. She provokes, drinks, fights and her next tattoo will be a portrait of Adolf Hitler. The only place she feels home is the Neo-Nazi gang she belongs to, where hate, violence, and heavy parties are the daily rules. When 14-year-old Svenja joins the group, Marisa appears like a role model to her: she fits the purest idea of a combat girl fighting for the group's ideology. But Marisa's convictions will slowly evolve when she accidentally meets a young Afghan refugee. Confronted to him, she will learn that the black and white principles of her gang are not the only way. Will Marisa ever be able to get out of this group?

7.5/10

Monsters (2010).

Het begin ging tamelijk snel en beetje onduidelijk wie de hoofdpersonen zijn (achtergrond) etc. Al met al goed geacteerd, maar nergens echt spannend en het einde is flauw. Wel mooie beelden.

Aardig voor een keertje...

Cijfer: 6

Laatst bewerkt:
Source Code (2011)
Geef ik een acht.

Ben deze weken op zoek naar time loop films die ik nog niet gezien heb.
Source Code was er zo eentje. Had er niet zo veel van verwacht maar was verrassend goed. Dwz. verrassende elementen bij het op gang komen van de film en een film waarvan je wil weten hoe die afloopt.
Wat ik redelijk spooky vind is dat ik de film even op pauze had gezet om water te pakken en op het nieuws zie dat er een trein ontspoord is in Frankrijk en dat er een zekere Snowden asiel aan wil vragen. (Een zekere Derek Frost is de slechterik in de film) Er zitten gaten in de simulator vanavond jongens.

:d:p

Vanavond Spring Breakers op het programma. Ging heel even door de snapshots heen en zag alleen maar jailbait chickitas in slipjes. Dis gun Be guuud

Zodiac zonet bekeken. Verschrikkelijk goede maar zeer frustrerende film. 8/10

Big Stan

http://www.imdb.com/title/tt0490086/?ref_=sr_1

Een van de betere slechte films.. :P Geweldig als je hersenloos vermaak wil na een lange (want er zitten toffe scenes bij), dan zul je hier wel van genieten. Zoek je een enigszins serieuze film, zoek maar even verder. Ohja, en Jennifer Morrison. Dat is ook een reden om te kijken!

6.5 omdat ik bij sommige scenes echt hardop heb gelachen!

waarom frustrerend?

Terug
Naar boven