XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

je moet Mr. Brooks een keer kijken als je hem nog niet hebt gezien.

Binnenkort weer een toppertje te zien in de bioscopen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan niet wachten.

Special effect vielen tegen, maar het verhaal en de characters waren van ongekend niveau. Tara Reid als Suzan Oxley was ook echt top. 8/10

World war Z.

3/10, echt alles aan deze film is cliché.

* De dappere pa die de wereld gaat redden
* het "back from retirement vs the family man" gegeven
* geen enkel gebruik maken van het 3D aspect, buiten wat zombies of brokstukken die uit het scherm lijken te vallen,
* irritante kinderen die de ontsnapping alleen maar vertragen met hun gehuil.
* irritante echtgenote
* irritante negervriend met die typische looking black and serious uitdrukking
* msschn wel de slechste score die ik ooit bij de aftiteling van een film heb gehoord. Kan me de melodie zelfs niet meer herinneren als die er al was.

Had beter Man of steel gaan zien.

Tja, je kan natuurlijk geen arthouse uitdiepte van karakters gaan verwachten in een film als Word War Z. Wat dat betreft was je bij Man of Steel niet veel beter aan je trekken gekomen.

Even downloaden dan! :)

Inland Empire
Een vage film. Eén grote mind**** / trip waar je in beland. Al begrijp ik er allemaal niks van. Een film voor vaker. Ik geef het nog geen cijfer, maar dit is wel een aanrader.

http://www.imdb.com/title/tt0460829/

jij bent dan ook niet een van de slimste.

Nee, dat klopt.

Vanavond naar now you see me, ben benieuwd

img5_1219870058z.jpg

The Name Of The Rose

Goede, sterke film. Herinner me nog dat ik eens een stukje uit deze film gezien heb toen ik 6-10 jaar was en hij toen een diepe indruk op me maakte, ook al wist ik maar half waar het over ging. Ben nu ook weer onder de indruk en blij dat ik hem eens volledig gezien heb. Hou wel van zo'n duistere films. Laat ook mooi zien wat voor vergif, ziekte het christelijk geloof eig is, het christelijk geloof vroeger z'n best deed om zoveel mogelijk positiviteit uit het leven te bannen. 8,5/10

Deze week denk naar Pacific Rim, die film lijkt me zo dope.

Inland Empire
Een vage film. Eén grote mind**** / trip waar je in beland. Al begrijp ik er allemaal niks van. Een film voor vaker. Ik geef het nog geen cijfer, maar dit is wel een aanrader.

http://www.imdb.com/title/tt0460829/

jij bent dan ook niet een van de slimste.

Als je David Lynch films kijkt maakt dat niet uit, die films gaan opzettelijk nergens over om interessant te doen. Als je zijn fans spreekt hebben ze altijd hun eigen unieke interpretaties erover terwijl toevallig niemand anders aan die interpretaties gedacht heeft :eyes:

Ik heb het gehad met zijn films, kijk ze gewoon niet meer. Dat hij eens met een coherent verhaal komt ipv die abstracte zelfingenomen bagger.

Problem fanboys? :trollface:

Als je David Lynch films kijkt maakt dat niet uit, die films gaan opzettelijk nergens over om interessant te doen. Als je zijn fans spreekt hebben ze altijd hun eigen unieke interpretaties erover terwijl toevallig niemand anders aan die interpretaties gedacht heeft :eyes:

Ik heb het gehad met zijn films, kijk ze gewoon niet meer. Dat hij eens met een coherent verhaal komt ipv die abstracte zelfingenomen bagger.

Problem fanboys? :trollface:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook heb met de meerderheid van zijn films.
Misschien ben ik gewoon te dom om zijn films te snappen.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 22:57 ----------

Deze week denk naar Pacific Rim, die film lijkt me zo dope.

Lijkt me een k*tfilm omdat het concept zo onnozel is. Buitenaardse wezens die op mechanische wijze oorlog voeren.Zelf al zijn ze nog zo sterk, al zijn ze met 10000, ze zouden niet opgewassen zijn tegen onze bommen. En wat doen we in die film. Een grote robot maken. Lijkt wel een kinderfilm/

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 22:59 ----------

zojuist gezien, damn wat een goede film! Lekker spannend de hele rit en ook dat einde :d 8,5/10

dit!!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook heb met de meerderheid van zijn films.
Misschien ben ik gewoon te dom om zijn films te snappen.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 22:57 ----------

Lijkt me een k*tfilm omdat het concept zo onnozel is. Buitenaardse wezens die op mechanische wijze oorlog voeren.Zelf al zijn ze nog zo sterk, al zijn ze met 10000, ze zouden niet opgewassen zijn tegen onze bommen. En wat doen we in die film. Een grote robot maken. Lijkt wel een kinderfilm/

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 22:59 ----------

dit!!

Vooroordelen :rolleyes:

film scoort een 8 op imdb, dus zo slecht zal die niet zijn.

Terug
Naar boven