Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnenkort weer een toppertje te zien in de bioscopen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kan niet wachten.
je moet Mr. Brooks een keer kijken als je hem nog niet hebt gezien.
Zojuist gezien, damn wat een goede film! Lekker spannend de hele rit en ook dat eindeje moet Mr. Brooks een keer kijken als je hem nog niet hebt gezien.
8,5/10Zojuist gezien, damn wat een goede film! Lekker spannend de hele rit en ook dat einde8,5/10
Wat 'n bagger film.Vanavond Spring Breakers op het programma. Ging heel even door de snapshots heen en zag alleen maar jailbait chickitas in slipjes. Dis gun Be guuud
mee eens :S heb in de hele film maar een handvol woorden verstaan omdat muziek te hard was en als ze praten gingen ze fluisteren ;s selena gomez was maagd in de film, kun je dat geloven getxxl!? gekkigheid
Inland Empire
Een vage film. Eén grote mind**** / trip waar je in beland. Al begrijp ik er allemaal niks van. Een film voor vaker. Ik geef het nog geen cijfer, maar dit is wel een aanrader.
http://www.imdb.com/title/tt0460829/

Als je David Lynch films kijkt maakt dat niet uit, die films gaan opzettelijk nergens over om interessant te doen. Als je zijn fans spreekt hebben ze altijd hun eigen unieke interpretaties erover terwijl toevallig niemand anders aan die interpretaties gedacht heeft
Ik heb het gehad met zijn films, kijk ze gewoon niet meer. Dat hij eens met een coherent verhaal komt ipv die abstracte zelfingenomen bagger.
Problem fanboys?
Deze week denk naar Pacific Rim, die film lijkt me zo dope.
zojuist gezien, damn wat een goede film! Lekker spannend de hele rit en ook dat einde :d 8,5/10
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook heb met de meerderheid van zijn films.
Misschien ben ik gewoon te dom om zijn films te snappen.
---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 22:57 ----------
Lijkt me een k*tfilm omdat het concept zo onnozel is. Buitenaardse wezens die op mechanische wijze oorlog voeren.Zelf al zijn ze nog zo sterk, al zijn ze met 10000, ze zouden niet opgewassen zijn tegen onze bommen. En wat doen we in die film. Een grote robot maken. Lijkt wel een kinderfilm/
---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 22:59 ----------
dit!!