AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

is gewoon een vette actie film met mooie effecten,ik ga er zaterdag ook heen.

-World War Z-
link: http://www.imdb.com/title/tt0816711/

Vette film, en veel beter dan ik voorheen had verwacht.
Op imdb klopt het cijfer aardig vind ik, positief en negatief kan je erover zijn...

Met veel goed rekening gehouden, interacties en emoties tussen personen was geloofwaardig.
Aan de andere kant was diezelfde interactie en emotie soms juist incorrect, lees spoiler!

-dokter gaat in korea dood doordat ie struikelt en in zn eigen kop schiet!
Hij was de enige hoop maar BOEIEUHH we vliegen wel weer naar jeruzalem... beetje
emotieloos voor iemand die bepalend was zogenaamd mbt vaccinaties....
Verder vet hoe brad pitt stap voor stap erachter komt hoe het virus werkt (terminale mensen
die niet aangevallen worden, 12 sec turn behalve als je ledematen snel afhakt
of het in je face krijgt......koudere gebieden zijn die bitches langzamer....
kwaadaardigste deel van het virus is zn AAAACHIIILLEEEEEEEEEEEEESSS hiel,
etc...

http://www.youtube.com/watch?v=-BiLCJxpqi4

-7.5-

-Dazed and Confused-
link: http://www.imdb.com/title/tt0106677/

3 maal raden in welke toestand je deze film moet zien!
Nooit eerder gezien maar vond het best een leuke cult comedy...
Prima verhaal, je zal int begin wel moeten wennen als die langharige
dude die bij de oudere gang mee mag lopen zeg maar.....

-7.5-

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 15:30 ----------

wil trouwens die nieuwe, elysium, met matt damon erg graag zien!
pacific rim is supermooi in de trailer maar denk dat het het daar
alleen van zal moeten hebben (hoop niet!).

Ben weer begonnen met de Police Academy films heb 1 t/m 4 alweer gezien, 4 is toch wel de minste van de 7. Maar 1&2 heb ik toch als vanouds weer keihard om moeten lachen :roflol:. Ik heb ze alle 7 wel minstens 5x gezien.

PA 1: 9/10
PA 2: 8.5/10
PA 3: 8/10
PA 4: 7/10

Zo net opnieuw gekeken en mijn verwachtingen bijgesteld en dan valt de film best mee. Cijfer: 6,5-

Zo net The Last Stand gezien en vond het tegenvallen maar dit lag niet aan Arnold Schwarzenegger. Ik vond hem overtuigend acteren en nergens storend op enkele scenes na. Het eerste uur is saai: Schwarzenegger kwam weinig in beeld en veel racen waar ik totaal niks mee heb. Daarna begint m.i. de actie, heeft wel een beetje een A-team gehalte... en komt Arnold Schwarzenegger vaak in beeld. Kijk, dat is wat ik graag wil zien, Arnold en actie!

Misschien heb ik me te veel laten leiden door de recensies (en de trailer), die de film bestempelen met veel actie en dat Arnold niet kon acteren..., maar vond het eerder de omgedraaide wereld. Weinig echte actie en Arnold kan het gewoon.

Wat mij betreft heeft Arnold Schwarzenegger en Johnny Knoxville de film gered en zou het niet hoger willen waarderen dan een 6. Dat is voor een Arnold Schwarzenegger film niet goed en teleurstellend, maar nogmaals, dat ligt niet aan hem. Zelfs Forest Whitaker vind ik normaal altijd wel goed, maar ditmaal niet echt... hij kan beter.
Ik was echt heel benieuwd naar deze film.. en krijg je zoiets voorgeschoteld..

Tegenvaller. Cijfer: 6 max. :(

Morgen ga ik mijn traantjes weg werken want ga nu slapen. ;);)

Laatst bewerkt:
Zo net de film Zombibi van Nederlandse bodem gezien.

Redelijk vermakelijk voor een Nederlandse film. Ik vind Zombibi overigens eerder komedie dan horror/komedie omdat het nergens spannend werd... wat wel jammer is. Dat komt mede doordat het bloed groen is en niet rood zoals je normaal in films ziet. Dat had zeker een stuk gescheeld! Daarnaast heeft de film echt een komedie gehalte.
De acteurs kon ik lang niet altijd verstaan maar dit heb ik altijd met Nederlandse films.

En nu de pluspunten: voor Nederlands maatstaven zag het er visueel goed uit, veel actie, nergens saai, het acteren was prima en de zombies zagen er over het algemeen goed uit.

Kortom, geen verkeerde film! Maar je moet van dit soort films wel houden!

Cijfer: 6-

http://www.tvgids.nl/artikel/58501/Huurmoordenaars_vieren_vakantie_in_Brugge/

Iemand deze film gezien? Is het wat?

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 21:55 ----------

Zo net de film Zombibi van Nederlandse bodem gezien.

Redelijk vermakelijk voor een Nederlandse film. Ik vind Zombibi overigens eerder komedie dan horror/komedie omdat het nergens spannend werd... wat wel jammer is. Dat komt mede doordat het bloed groen is en niet rood zoals je normaal in films ziet. Dat had zeker een stuk gescheeld! Daarnaast heeft de film echt een komedie gehalte.
De acteurs kon ik lang niet altijd verstaan maar dit heb ik altijd met Nederlandse films.

En nu de pluspunten: voor Nederlands maatstaven zag het er visueel goed uit, veel actie, nergens saai, het acteren was prima en de zombies zagen er over het algemeen goed uit.

Kortom, geen verkeerde film! Maar je moet van dit soort films wel houden!

Cijfer: 6-

Gigi Ravelli speelt hierin mee, dus wil je het op z'n minst beoordelen met een 7? Dankjewel.

Heb heb zelf niet gezien :o

Heb net de slechtste film ooit gezien. Rock jocks :roflol:

ook nog een 7.2 op imdb, maar echt ronduit slecht.

Moet je eens Skinned deep bekijken... Eén van de weinige films waarbij ik het na 10min opgegeven heb. Maar dan echt verschrikkelijk slecht :o

Moet je Spring Breakers eens zien, als er geen lekkere wijven in zaten kon t op nummer 1 slechtste movies ooit. Het moest een drama voorstellen, maar ik heb goed gelachen.

kuuut, Villain, The (1979) heb ik ook nog niet gezien :D

Cactus Jack heet die film ook wel, werd in de tijd dat Canal+ nog Filmnet heette veel uitgezonden.

De film eergisteren gezien, en een jaartje terug ook. Omdat Arnold Schwarzenegger er in speelt moest ik het natuurlijk zien.

Beetje flauwe / matige film eigenlijk en het verhaal is simpel en heeft weinig om het lijf. Enkele leuke stukjes en dat is het. Het principe is hetzelfde als in de cartoon Road Runner maar nu met echte mensen / spelers.

Pluspunten: Ann-Margret is een leuke/lekkere verschijning om te zien, en Arnold Schwarzenegger natuurlijk, mijn favoriete acteur.

Het acteren van Arnie was niet bepaald goed maar nou ook niet slecht, en hij had hier een rol als sukkel, echter wel een gespierde sukkel. Maar heb hem nog nooit zo 'klein' gezien. Beetje aan de skinny kant... voor zijn doen uiteraard. :)
Kirk Douglas speelde als een mega sukkel. Wel aardig geacteerd maar vaak wel erg flauw.

Vind dit een van de mindere films van Arnold Schwarzenegger. Ook Stay Hungry (1976), Pumping Iron (1977) en zijn laatste film The Last Stand (2013) kon mij niet echt bekoren. En in al deze films had hij geen echte grote rol. Vandaar misschien. ;)

Laatst bewerkt:
Moet je Spring Breakers eens zien, als er geen lekkere wijven in zaten kon t op nummer 1 slechtste movies ooit. Het moest een drama voorstellen, maar ik heb goed gelachen.

Helemaal mee eens. De enige leuke scene van heel de film is de beginscene (blote t**ten met bier). Wat een waardeloze schijtfilm.

In de week Olympus Has Fallen gezien. De film gaat over The White House dat aangevallen wordt door een groep Koreaanse terroristen. Goed dat ik hier eerst wat reviews was tegen gekomen en dus geen al te hoge verwachtingen had. Anders was ie wel tegen gevallen. Nu was het gewoon brainless action. Vaak volkomen ongeloofwaardig en enorm patriotistisch, maar af en toe wel coole actie. Gewoon dertien in een dozijn. -6.5/10

Iemand Fast 6 al gedownload die goede kwaliteit is? Kan tot nu toe alleen maar de HD2DVD vinden met 2.0 geluid, wil uiteraard de versie hebben met 5.1 :D

Als je David Lynch films kijkt maakt dat niet uit, die films gaan opzettelijk nergens over om interessant te doen. Als je zijn fans spreekt hebben ze altijd hun eigen unieke interpretaties erover terwijl toevallig niemand anders aan die interpretaties gedacht heeft :eyes:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook heb met de meerderheid van zijn films.
Misschien ben ik gewoon te dom om zijn films te snappen.

The Elephant Man blijft wel een juweeltje. En The Straight Story in mindere mate.

:trollface:

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 13:15 ----------

De films is ook PG-13. :roflol: Geef mij dan maar het mindere bombastische 28 Days Later of iets dergelijks.

Terug
Naar boven