- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo net The Last Stand gezien en vond het tegenvallen maar dit lag niet aan Arnold Schwarzenegger. Ik vond hem overtuigend acteren en nergens storend op enkele scenes na. Het eerste uur is saai: Schwarzenegger kwam weinig in beeld en veel racen waar ik totaal niks mee heb. Daarna begint m.i. de actie, heeft wel een beetje een A-team gehalte... en komt Arnold Schwarzenegger vaak in beeld. Kijk, dat is wat ik graag wil zien, Arnold en actie!
Misschien heb ik me te veel laten leiden door de recensies (en de trailer), die de film bestempelen met veel actie en dat Arnold niet kon acteren..., maar vond het eerder de omgedraaide wereld. Weinig echte actie en Arnold kan het gewoon.
Wat mij betreft heeft Arnold Schwarzenegger en Johnny Knoxville de film gered en zou het niet hoger willen waarderen dan een 6. Dat is voor een Arnold Schwarzenegger film niet goed en teleurstellend, maar nogmaals, dat ligt niet aan hem. Zelfs Forest Whitaker vind ik normaal altijd wel goed, maar ditmaal niet echt... hij kan beter.
Ik was echt heel benieuwd naar deze film.. en krijg je zoiets voorgeschoteld..
Tegenvaller. Cijfer: 6 max.
Morgen ga ik mijn traantjes weg werken want ga nu slapen.![]()
Zo net de film Zombibi van Nederlandse bodem gezien.
Redelijk vermakelijk voor een Nederlandse film. Ik vind Zombibi overigens eerder komedie dan horror/komedie omdat het nergens spannend werd... wat wel jammer is. Dat komt mede doordat het bloed groen is en niet rood zoals je normaal in films ziet. Dat had zeker een stuk gescheeld! Daarnaast heeft de film echt een komedie gehalte.
De acteurs kon ik lang niet altijd verstaan maar dit heb ik altijd met Nederlandse films.
En nu de pluspunten: voor Nederlands maatstaven zag het er visueel goed uit, veel actie, nergens saai, het acteren was prima en de zombies zagen er over het algemeen goed uit.
Kortom, geen verkeerde film! Maar je moet van dit soort films wel houden!
Cijfer: 6-

Gigi Ravelli speelt hierin mee, dus wil je het op z'n minst beoordelen met een 7? Dankjewel.
Heb heb zelf niet gezien

Moet je eens Skinned deep bekijken... Eén van de weinige films waarbij ik het na 10min opgegeven heb. Maar dan echt verschrikkelijk slechtHeb net de slechtste film ooit gezien. Rock jocks
ook nog een 7.2 op imdb, maar echt ronduit slecht.

Heb net de slechtste film ooit gezien. Rock jocks
ook nog een 7.2 op imdb, maar echt ronduit slecht.
kuuut, Villain, The (1979) heb ik ook nog niet gezien![]()
Cactus Jack heet die film ook wel, werd in de tijd dat Canal+ nog Filmnet heette veel uitgezonden.

Moet je Spring Breakers eens zien, als er geen lekkere wijven in zaten kon t op nummer 1 slechtste movies ooit. Het moest een drama voorstellen, maar ik heb goed gelachen.
Moet je Spring Breakers eens zien, als er geen lekkere wijven in zaten kon t op nummer 1 slechtste movies ooit. Het moest een drama voorstellen, maar ik heb goed gelachen.
Helemaal mee eens. De enige leuke scene van heel de film is de beginscene (blote t**ten met bier). Wat een waardeloze schijtfilm.
Iemand Fast 6 al gedownload die goede kwaliteit is? Kan tot nu toe alleen maar de HD2DVD vinden met 2.0 geluid, wil uiteraard de versie hebben met 5.1![]()

Dvd versie met 5.1 staat daar ook nog niet tussen, nog maar even wachten dan![]()
Als je David Lynch films kijkt maakt dat niet uit, die films gaan opzettelijk nergens over om interessant te doen. Als je zijn fans spreekt hebben ze altijd hun eigen unieke interpretaties erover terwijl toevallig niemand anders aan die interpretaties gedacht heeft![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook heb met de meerderheid van zijn films.
Misschien ben ik gewoon te dom om zijn films te snappen.

Geef mij dan maar het mindere bombastische 28 Days Later of iets dergelijks.Vind je die 5.1 dan zo belangrijk?
Deze die erop staan zijn best goeie kwaliteit.