Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Pursuit Of Happyness

Had van verschillende mensen gehoord dat dit een zeer mooie film was en op imdb krijgt ie 7.8 dus dacht waarom niet. Nu ik hem gezien heb vind ik het eerlijk gezegd wat zonde van m'n tijd. Op bepaalde momenten doet hij wel iets, brengt emoties bij je los.. maar het verhaal is zo enorm idioot precies, jaagde mij ook constant op, gaf me dus totaal geen goed gevoel als ik er naar keek.. En dan de rol van Will Smith, een totale beta.., nope, echt geen film die ik graag nog een keer wil zien. 3/10

Dat was een uitstekende film, geen idee hoe je bij 3/10 kan komen. Maar misschien vind je het (bewust of onbewust) niet zo leuk omdat het kapitalisme in positief daglicht brengt? ;)

Dat was een uitstekende film, geen idee hoe je bij 3/10 kan komen. Maar misschien vind je het (bewust of onbewust) niet zo leuk omdat het kapitalisme in positief daglicht brengt? ;)

Haha, mja idd, is precies The Pursuit Of Money, Capitalism..
Precies of het geluk een goede job krijgen is.. En zo'n compleet verachtelijk karakter dat hij speelt, iemand die zich laat doet, slijmt.. en in plaats van dat hij ergens een rustige job zoekt in een winkel ofzo en begint te genieten van het leven blijft hij rondrennen als een idioot..
Kan me in elk geval volledig vinden in de most hated it reviews op imdb.. Ook zo deprimerend en zo, irriterend, altijd dat rondrennen, werd er echt nerveus van. Nee, echt m'n ding niet deze film.

Laatst bewerkt:
De films is ook PG-13. :roflol: Geef mij dan maar het mindere bombastische 28 Days Later of iets dergelijks.

Yep 28 days later kon ik veel beter smaken, net zoals die remake van dawn of the dead destijds. Maar had met Brad Pitt wel meer verwacht, heb hem nooit zo zielloos zien acteren.

Gister Pacific Rim gezien. Ik vond het een vermakelijke film door de special effects en de actie maar het verhaal had nog wel beter gekunt. Ook konden de emotionele momenten mij niet echt raken terwijl ik daar toch vrij gevoelig voor ben meestal, erg jammer. Het was niet de topfilm die ik verwacht had te gaan zien in ieder geval.

"Only God Forgives"

Snap de stijl van de film wel, maar kan het gewoon niet echt waarderen. Erg slaap verwekkend ook. 5/10.

Gisteren [IMDB]50/50[/IMDB] gezien. Leuke film, kijkt lekker weg!

7+/10

• Like
Waarderingen: mat
Hard Target met Jean-Claude van Damme.

Opvallend slecht acteerwerk bij sommige, ongeloofwaardige actie en sommige one-liners sloegen echt nergens op. Ik zou me kapot schamen.
De pluspunten: van Damme, en best veel mooie actie scenes maar daar is alles mee gezegd.

Cijfer: 5,5+ , een tegenvaller voor een van Damme film. Op moviemeter en IMDB wordt de film aardig hoog gewaardeerd, namelijk een 6. Hele vreemde mensen hebben we op de wereld. ???

Laatst bewerkt:
Hard Target met Jean-Claude van Damme.

Slecht acteerwerk bij sommige, ongeloofwaardig en sommige one-liners sloegen echt nergens op. Ik zou me kapot schamen.
De pluspunten: van Damme, en best veel mooie actie scenes maar daar is alles mee gezegd.

Cijfer: 5,5+ , een tegenvaller voor een van Damme film. Op moviemeter en IMDB wordt de film aardig hoog gewaardeerd, namelijk een 6. Vreemde mensen hebben we op de wereld. ???
Die imdb 5,9 kan ik me ook wel in vinden, dat kick ass gevecht in die straat bij dat café is vrij bekend geworden, zitten verder paar mooie actiescenes in. Maar je kijkt zo'n film niet voor het goede verhaal of geweldige acteerwerk.

Was zwaar geïrriteerd toen ik met de film begon. Scheelt misschien ook qua beoordeling en belevenis... Echt een slechte dvd: de kwaliteit lijkt op die van een videoband die 10.000x is afgespeeld maar dan nog veel erger. Ook waren de beelden om de paar seconden vertraagd. Heel irritant. Voel me zwaar genaaid (zo voelde ik me... http://youtu.be/YlfV1Q2eSkE?t=2m57s ;))

Is ook een Nederlandse uitgave. Die flikken wel meer van dat soort geintjes.

Eindelijk nog eens een filmpje kunnen zien in de drukke zomermaanden. Had zin in een goede film. Even in de filmcollectie gedoken en The French Connection boven gehaald. Uiteraard een klinkende naam, maar had 'em nog nooit gezien. De film gaat over een Franse drugsbaas die een lading coke naar de VS smokkelt en het daar probeert te verkopen. Ondertussen zitten twee Amerikaanse politie-agenten hen op de hielen. Zoals nu wel al bekend is hier, ben ik vrij grote fan van dit soort films. Zo ook van deze. Heerlijke sfeer die erin wordt gecreëerd, wat nog versterkt wordt door de score. De sfeer deed me wat denken aan een film van Kubrick. De achtervolgingsscene is heel nice gedaan en een van de eerste keren dat ie voor mij echt realistisch overkomt in een film. Aanrader! 8/10

• Like
Waarderingen: mat
Pacific Rim was geweldig! Wat een spektakel, net alsof je weer voor t eerst naar de bios gaat.
Flinterdun verhaal, maar leuk verzonnen. Gebeurt echt teveel in beeld, niet te volgen, maar lekker overdonderend.
In zijn soort 9/10. Zou gelijk nog een keer willen gaan.

En niet eens migraine gekregen van 3d!

Gisterenavond naar World War Z gaan kijken. Helaas wel de eerste 5-10min gemist omdat ik niet op tijd terug was van het werk. Ik begrijp al de negatieve commentaren hier op DBB niet. Het is gewoon een nice, standaard 'virus'-film. En Brad Pitt acteert zeker niet zo slecht als ik hier al gelezen heb. Af en toe helaas wel wat sentimentele momentjes (vb. het moment dat Pitt en zijn vrouw tegelijkertijd elkaars nummer op aan het slaan waren toen hij vertrok, vond ik erg tenenkrullend). Het is absoluut geen topper, maar wel leuk vermaak voor door de week! 7+/10

Iemand al the wolverine gezien?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Pursuit Of Happyness

Had van verschillende mensen gehoord dat dit een zeer mooie film was en op imdb krijgt ie 7.8 dus dacht waarom niet. Nu ik hem gezien heb vind ik het eerlijk gezegd wat zonde van m'n tijd. Op bepaalde momenten doet hij wel iets, brengt emoties bij je los.. maar het verhaal is zo enorm idioot precies, jaagde mij ook constant op, gaf me dus totaal geen goed gevoel als ik er naar keek.. En dan de rol van Will Smith, een totale beta.., nope, echt geen film die ik graag nog een keer wil zien. 3/10

Van alle dramafilms die ik in mijn (korte) leven tot nu toe gezien heb, vind ik dit wel 1 van de mooiste die ik ken.

Snap jouw 3/10 dan ook echt niet..

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 11:07 ----------

"Only God Forgives"

Snap de stijl van de film wel, maar kan het gewoon niet echt waarderen. Erg slaap verwekkend ook. 5/10.

Vond het ook niks, na een klein half uurtje maar uitgezet want ik snapte er geen reet van. En had eerlijk gezegd ook geen zin om de moeite te nemen om er iets van te gaan begrijpen..

Pacific Rim was geweldig! Wat een spektakel, net alsof je weer voor t eerst naar de bios gaat.
Flinterdun verhaal, maar leuk verzonnen. Gebeurt echt teveel in beeld, niet te volgen, maar lekker overdonderend.
In zijn soort 9/10. Zou gelijk nog een keer willen gaan.

En niet eens migraine gekregen van 3d!

Inderdaad vette actie en dun verhaal zoals je zegt. Een 9/10 dan ook puur voor de actie en special effects en dan moet je echt geen verhaal of geweldige acteerprestaties verwachten. Heb zeker wel genoten van de film.

Van alle dramafilms die ik in mijn (korte) leven tot nu toe gezien heb, vind ik dit wel 1 van de mooiste die ik ken.

Snap jouw 3/10 dan ook echt niet..

Ergerde me vooral aan het hoofdpersonage, en werd gewoon nerveus van die film. Vond het gewoon geen leuke film om naar te kijken. Hou zoiezo niet van films met weinige of geen ademruimte, opgefokte dramafilms, en had de film zelf ook een totaal ander einde gegeven, dus vind het ook een slecht verhaal. Kan wel een zekere kwaliteit hebben, goed geacteerd enz maar ga hem daarom geen 7 ofzo geven als ik die film liever nooit meer wil zien.

A Serious Man
Hou het voorlopig bij 7/10 en bij dit.
...
Bij nader inzien verander ik toch m'n mening over deze film. Heb hem nu 2 keer bekeken en vind er eerlijk gezegd eig echt niks aan. Lijkt wel express gemaakt om met de kijker te spotten, 1/10.

Kende ik niet dank voor de tip! Vond het eigenlijk wel een heerlijke film om te kijken.
Tuurlijk moet je een liefhebber zijn van absurdisme en subtiele droge humor maar mede ook door de traagheid van de film (maar ik zie dat niet als spotten) weten ze de treurigheid van het bestaan juist goed te vatten. Goed gespeeld en er viel bijna iedere scene zowat hardop te grinniken hier dus ik geef het zeker een 8/10.

Kende ik niet dank voor de tip! Vond het eigenlijk wel een heerlijke film om te kijken.
Tuurlijk moet je een liefhebber zijn van absurdisme en subtiele droge humor maar mede ook door de traagheid van de film (maar ik zie dat niet als spotten) weten ze de treurigheid van het bestaan juist goed te vatten. Goed gespeeld en er viel bijna iedere scene zowat hardop te grinniken hier dus ik geef het zeker een 8/10.

Was ook wel fan van A Serious Man!

Terug
Naar boven