JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pain and Gain.
Was zieker en vager dan ik had verwacht. Soort The Hangover on roids.
Maar wel vermakelijk.
6.5/10
Antichrist (2009)
een zesje voor de pretentieuze art dan maar.
Vond Melancholia persoonlijk stukken beter. Deze scene is zo'n beetje het enige wat ik me nog van Antichrist herinner. Niet zo indrukwekkend als je 'm los bekijkt, maar was even van de wereld erdoor tijdens de film;Antichrist is wel een vette film. Het schijnt een doordenker te zijn, dat gaat over het christelijke moraal en wat Fraud ooit eens had lopen vertellen onder invloed van 89% pure coke. Zoiets had ik ooit begrepen ervan. Mooi gefilmd in ieder geval.
Heb 'm ook net gezien. Ik keek er al lang naar uit maar ben toch wat teleurgesteld. 6,5 is een eerlijke scorePain and Gain.
Was zieker en vager dan ik had verwacht. Soort The Hangover on roids.
Maar wel vermakelijk.
6.5/10
Antichrist (2009)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
een zesje voor de pretentieuze art dan maar.
nog niet gezien maar was ook al niet van plan om die te gaan kijken,Foto ziet er in ieder geval veelbelovend uit.
Op basis van de foto. Film Cijfer: 8+![]()
Vond Melancholia persoonlijk stukken beter. Deze scene is zo'n beetje het enige wat ik me nog van Antichrist herinner. Niet zo indrukwekkend als je 'm los bekijkt, maar was even van de wereld erdoor tijdens de film;