AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
True Romance herkeken, en blijft een erg vermakelijke film. Dat het script van QT afkomstig is, is goed te merken! houden het op een 8.

@zoutzak: Ik ben al twee keer bij de videotheek geweest om alien te huren maar die jongen is hem kwijt. Hij gaat een nieuwe halen. (dit is nog al een bijzondere videotheek, de eigenaar koopt de dvd's gewoon, als je een titel wil zien en hij heeft hem niet gaat hij hem gewoon kopen) Ik heb wel 11:14 gister gezien. Leuke film.

11:14 is idd wazig, erg origineel en een film waar je naderhand even over nadenkt.

Gisteravond 'Red Eye' gekeken, goede film maar geen topper. 7.5

• #1.204
Easy Rider was weer genieten, prachtige roadmovie met goede muziek een mooie beelden!

@Marjon, haha mooi toch! Heb gisteren weer veel plezier beleefd met Aliens!

Once they were warriors 1 en 2 gekeken.. 1 is het beste :) goed verhaal ook

• #1.206
Zojuist Fargo gekeken, en het blijft een geweldige film! De Coen brothers doen het toch elke keer weer! hulde
9/10

Million dollar baby

B0007MAPTW.02.LZZZZZZZ.jpg

Prachtig film. Begin was cliche en dan komt Eastwood met een wending af die je werkelijk een uppercut van jewelste geeft. Een wending die, in de handen van een minder begaafde regisseur, zou leiden tot tranerige monologen of genante emotionele uitbarstingen, maar in plaats daarvan gaan de haren op je nek overeind staan omdat het je écht aangrijpt.
Eastwood geeft ons een film waarbij je de emotionele klop, de dag daarna nog voelt.

ik heb gister i.p.v alien naar saw gekeken. kreeg ik als tip van een vriendin. Ik vond het wel een leuke film. Had wel iets meer spanning verwacht. Maar het einde was erg leuk.

marjon zei:
ik heb gister i.p.v alien naar saw gekeken. kreeg ik als tip van een vriendin. Ik vond het wel een leuke film. Had wel iets meer spanning verwacht. Maar het einde was erg leuk.
Inderdaad een van de best film-eindes ooit vind ik.

Gister 40 year old virgin en four brothers gekeken (beiden toppertjes imo), vanavond staat long weekend op het programma en green street hooligans...

The long weekend was wel lachen (7 op een schaal van 1-10). Green street is tot nu toe al erg vet, aanrader als je van knokkende engelse voetbal hooligans houdt :D

4 bro's vond ik beetje tegenvallen. De film begon pas echt halverwege goed te worden. In het begin was het maar saai. Marky Mark zag er weer eens goed vol uit. A.k.A. lang leve de spijt :D

#1 Achilles zei:
4 bro's vond ik beetje tegenvallen. De film begon pas echt halverwege goed te worden. In het begin was het maar saai. Marky Mark zag er weer eens goed vol uit. A.k.A. lang leve de spijt :D

Ja hij kwam een beetje traag op gang maar vond het wel een vette film. Green street hooligans vond ik echt een top film. Ik heb een schijthekel aan hooligans maar aangezien het hier om een film gaat is het wel leuk vermaak om ze elkaar helemaal de t*ring in te zien slaan. Echt een goede verfilming van de werkelijke engels hooligans imo. Als je niet van knokken en die engelse accentjes houd moet je hem niet kijken. Wel jammer dat die gast, Frodo (Lord of the rings), een hooligan speelt. Niet geheel geloofwaardig maar hij brengt de rol wel aardig. Eindcijfer: 8,5

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Series ook ok? Download dan nu snel Prison Break. Super serie!
Schaamteloze copy paste van imdb
Lincoln Burrows is on death row for the murder of the vice president's brother. He insists he's innocent, but only his brother Michael Scofield believes him. An engineer who helped design the prison where Lincoln is being held, Michael takes drastic measures to help his brother. He gets himself arrested and sent to the same prison, so that with his knowledge of the building the two of them can escape together. However, while inside Michael discovers a massive conspiracy that is determined to see Lincoln's sentence carried out. Breaking out will be more difficult than he thought, but he's still going to try.
24 okt komt deel 8 uit. Als je meer series volgt is registereren op MyEpisodes site wellicht handig. Daar zie je voor alle series waar je op geregistreerd bent wanneer ze uitkomen. Vreselijk makkelijk.

Greens stree Hooligans, vette film het is eens wat anders

Crash Goede film kijken absoluut waard

4 Brothers, viel tegen typische amerikaanse actiefilm

• #1.217
The last ride,

Matig filmpje dat gelukkig wel vermakelijk is, net als de films waar het losjes op gebasseerd is (The fast and the furious, 2F2F) en probeerd zowaar nog af en toe origineel uit de hoek te komen.

Dennis Hopper, what the !@#$ are you doing..!?

5/10

Gisteren Crash gezien, een dikke 9 krijgt deze film van mij.

The Big Lebowski, machtig leuke film. Ik heb me kapot gelachen om die film. Echt grandioos.

• #1.220
Ik heb die andere grandiose film van de Coen brothers dit weekend weer gekeken; Fargo! En dit is echt mijn favoriete.

Ook leuk is de extra op de dvd genaamd Minnesota Nice.

Een opmerking van Macy over the Coens:

“They look like two stoners who someone handed a camera and a few million dollars and said, ‘Go make a movie.’”

9/10

Terug
Naar boven