Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goede comedy die ik laatst heb gezien is 21 Jumpstreet.
goede comedy die ik laatst heb gezien is 21 Jumpstreet.
Voor komedie kun je eigenlijk ook beter bij de kleinere/culturele cinema zijn denk ik.
Europees vooral. Denk Frans, Italiaans of oost-Europees ofzo.
Die humor is vaak veel absurdistischer en droger dan dat neppe dik-erbovenop Amerikaanse gedoe en intelligenter dwz. als kijker heb je vaak minder het gevoel dat je wordt onderschat.
Ja, twee keer gezien. Super goede film, echt een aanrader!
Gisteren weer een film gezien.
Snitch (2013)
Gaat over een vader die zn zoon uit de gevangenis wil halen en daardoor een deal sluit met openbaar aanklager om een drugsdeal te sluiten (waar zn zoon overigens voor opgepakt is). Schijnt op een waar verhaal gebaseerd te zijn. Verhaal is dan wel origineel, eens wat anders dan random schieten. The Rock speelt wel oké, in actiescènes goed, maar in wat emotionelere scènes vrij bagger. Tegenspelers spelen wel oké, niet bijzonder ofzo. Vond alleen de ex van The Rock vrij slecht spelen...
Het is prima gefilmd, in actiefilms beetje shaky beeld maar niet ontzettend irritant. Plot was voorspelbaar, maar het was natuurlijk gebaseerd op een waar verhaal...
Leuk voor een vrije vrijdag/zaterdagavond
Cijfer: 7-
Vind anderen trouwens hoge cijfers geven! Een 8 voor Now You See Me?
Naar mijn mening is een 7 ook te hoog voor Snitch. Wat een boutfilm man. Dwayne acteert ronduit slecht.
Precies man, imo worden er veel te hoge cijfers gegeven voor films tegenwoordig. Weet niet of dat gewoon door mij komt (omdat ik al immens veel films heb gezien en erg kritisch ben) of anderen gewoon snel tevreden en entertained zijn![]()