AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The Lone Ranger

Leuke film, het verhaal was interessant en degelijk uitgewerkt. Ik hou wel van dit soort films. Maar het kan niet tippen aan the pirates of the caribbean.

7/10

Ik heb zonet Sometimes in April gezien. Over de genocide in Rwanda in 1994. Film viel me eigenlijk een beetje tegen. Raakte me niet echt. Dan was Shooting Dogs, wat over hetzelfde onderwerp gaat, meer beklemmend en indrukwekkender.

Undead (2003)

Aardige trailer en daarom gekocht. Ben een fan van B-movies & zombies, maar dit is echt crap eerste klas. De slechtste film ooit gezien. Alles is slecht aan de film, ja alles.
Heb niet eerder een film niet willen afzien (heb het wel gedaan, omdat ik het gekocht had), ondanks dat het niet goed is. Bij deze wel.

Moeilijk deze crap te beoordelen. Het is een vervelende rotfilm, letterlijk.

Cijfer: 1,5 ??

Op IMDB een 5,5, whut? Op moviemeter een 4,6. :roflol: Mensen hebben het zeker beoordeeld op de trailer en hebben niet de film gezien... denk ik ;)

Laatst bewerkt:
Undead was soms wel leuk, het is idd erg B-horror (parodie bijna) maar ik heb echt veel slechtere horrorfilms gezien. Ik zie dat ik 'm zelfs een 6 heb gegeven, waarschijnlijk voor de humor en gory horror. Je moet dat soort films gewoon niet te serieus nemen.

The Lone Ranger

Leuke film, het verhaal was interessant en degelijk uitgewerkt. Ik hou wel van dit soort films. Maar het kan niet tippen aan the pirates of the caribbean.

7/10

ah ben wel benieuwd naar deze. Meer of minder disney achtig dan pirates of the caribbean?

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 17:43 ----------

if u know whaddi'm sayin ngguh

ah ben wel benieuwd naar deze. Meer of minder disney achtig dan pirates of the caribbean?

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 17:43 ----------

if u know whaddi'm sayin ngguh

Het is een simpel verhaal, pirates is wat mij betreft toch wat gecompliceerder dan deze. Maar het verhaal steekt leuk in elkaar. En ook hoe het gebracht word is erg leuk om naar te kijken.

• Like
Waarderingen: Tsn
Cliffhanger (1993) met Sylvester Stallone

Een van de betere films van Stallone. Zowel op het gebied van acteerwerk, het verhaal, als de mooie omgeving waar de film zich steeds in bevind. Zelfs Rambo kan daar niet aan tippen!
De film begint gelijk goed met een indrukwekkende openingsscène. Best een spannende film met genoeg actie en is voor alle kijkers, dus niet alleen voor de Stallone fans.

Cijfer: 7,5+

Vanavond ga ik de film Soldier kijken, met Kurt Russell. Hele tijd geleden dat ik die heb gezien.

Laatst bewerkt:
Cliffhanger (1993) met Sylvester Stallone

Een van de betere films van Stallone. Zowel op het gebied van acteerwerk, het verhaal, als de mooie omgeving waar de film zich steeds in bevind. Zelfs Rambo kan daar niet aan tippen!
De film begint gelijk goed met een indrukwekkende openingsscène. Best een spannende film met genoeg actie en is voor alle kijkers, dus niet alleen voor de Stallone fans.

Cijfer: 7,5+

Vanavond ga ik de film Soldier kijken, met Kurt Russell. Hele tijd geleden dat ik die heb gezien.

Welk verhaal? Overigens een vent die in zijn t-shirt in de bergen klimt... wat.

Gisteren weer een film gezien:

Hole in One (2010)

Gaat over een jongen die goed kan golfen, en door een te hoge inzet het niet kan betalen en daardoor een setje borsten krijgt.
Vond de film wel grappig, beetje slechte verhaallijn maar wat verwacht je van een komedie. Wel een groot minpunt was dat je soms echt doorhad dat het slecht gefilmd werd. Ik lach niet zo vaak onder films, maar hier toch een aantal glimlachjes en lachkreetjes laten horen.

Cijfer: 6,4

Leuk om eens te kijken op een saaie zaterdagavond!

The Last Stand. Pretentieloze actie-film. Paar leuke scene's. Maar wat is die Forest Whitacker een overrated acteur. 6.5+/10

The Last Stand. Pretentieloze actie-film. Paar leuke scene's. Maar wat is die Forest Whitacker een overrated acteur. 6.5+/10

Vond de leukste scène dat Johnny Knoxville achterin die bus zit met die minigun:roflol:

Sowieso een van de leukste aspecten dat Knoxville in de film zit

De nieuwe Evil Dead net gezien. Zoals al gezegd gewoon standaard horror filmpje niets speciaals. Wat goede ideeën afgekeken van het origineel maar verder niet echt boeiend. Als je de versie van 1981 nog niet gezien zou hebben zou ik daar gewoon naar kijken (ook deel II en III) en die van 2013 gewoon negeren. Een zesje voor de moeite.

Ik vond hem niet slecht eigenlijk. Als die nou niet Evil Dead had genoemd, was het best een te pruimen filmpje :)

------------------------------------------------------------------

Upside Down

Adam and Eden fell in love as teens despite the fact that they live on twinned worlds with gravities that
pull in opposite directions. Ten years after a forced separation, Adam sets out on a dangerous quest to
reconnect with his love.

*
Bizar filmpje. Even wennen aan de camera standpunten toch. Wel orgineel en aardig gedaan.
Toch een 7.5 waard imo

Laatst bewerkt:
Star Trek: Into Darkness (2013)

Vooraf wisselende verhalen gehoord, aan de ene kant dat het verhaal nergens over ging en aan de andere kant toch een hoge score op IMDB. Vroeger af en toe wel Star Trek: The Next Generation gezien, maar verder niet echt gevolgd of fan van de reeks. Het eerste deel van deze nieuwe J.J. Abrams reeks vond ik wel leuk om te zien. Een nieuwe twist aan het verhaal geven, maar toch op bepaalde punten uit de traditionele reeks afwijken. Een soort alternate universe om in gepaste termen te spreken. De samenstelling van de cast is ook niet verkeerd (Simon Pegg, John Cho).

Wat betreft 'deel 2', bevat allerlei elementen, actie/drama/humor. Daarnaast insane special effects. Mondjesmaat introduceren ze in deze film ook nieuwe characters uit de series in de film reeks. Genoeg ruimte voor meerdere vervolgfilms zeg maar. Ook in dit deel, wijken de schrijvers deels af van de bestaande verhalen. Het character development van de hoofdrolspeler bestaat voornamelijk uit de vraag; is hij wel klaar om captain te zijn van The Enterprise? Een klein beetje cheasy en voorspelbaar natuurlijk, maar voor de rest zeker de moeite waard om te kijken!

8/10 (8,1 @ IMDB.com)

Four Lions (2010)

film over een paar moslims (dacht uit pakistan) die in engeland wonen maar voor de islam het eea willen opblazen, is een comedy en wordt vol de spot gedreven met de moslims die zich klaarmaken om naar trainingskampen te gaan enz enz. moest ook echt aan killy denken :P

6,3/10
6,5 vindt ik te hoog, 6 is te laag want heb wel degelijk moeten lachen om deze film.
beetje kromme humor maar leuk om een keer te kijken als je niks te doen hebt.

trailers in spoiler, bevatten stukjes van de film (duh :D)

Terug
Naar boven