TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen hebben het zeker beoordeeld op de trailer en hebben niet de film gezien... denk ik 
Nee niet gezien en maar het lijkt me nou niet bepaald een meesterwerk, no offence.

The Lone Ranger
Leuke film, het verhaal was interessant en degelijk uitgewerkt. Ik hou wel van dit soort films. Maar het kan niet tippen aan the pirates of the caribbean.
7/10
ah ben wel benieuwd naar deze. Meer of minder disney achtig dan pirates of the caribbean?
---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 17:43 ----------
if u know whaddi'm sayin ngguh
Cliffhanger (1993) met Sylvester Stallone
Een van de betere films van Stallone. Zowel op het gebied van acteerwerk, het verhaal, als de mooie omgeving waar de film zich steeds in bevind. Zelfs Rambo kan daar niet aan tippen!
De film begint gelijk goed met een indrukwekkende openingsscène. Best een spannende film met genoeg actie en is voor alle kijkers, dus niet alleen voor de Stallone fans.
Cijfer: 7,5+
Vanavond ga ik de film Soldier kijken, met Kurt Russell. Hele tijd geleden dat ik die heb gezien.
''Ver'' is ook maar relatief aangezien ons Tara nooit echt van die keiharde acting skillz bezat.Is dit serieus?
Tara Reid is ook ver afgetakeld dan
The Last Stand. Pretentieloze actie-film. Paar leuke scene's. Maar wat is die Forest Whitacker een overrated acteur. 6.5+/10

Into the wild ook onlangs gezien. Wist niet goed wat er van te verwachten, maar echt een prachtige film. Mooie beelden, langzaam maar meeslepend verhaal. 9/10
''Ver'' is ook maar relatief aangezien ons Tara nooit echt van die keiharde acting skillz bezat.
De nieuwe Evil Dead net gezien. Zoals al gezegd gewoon standaard horror filmpje niets speciaals. Wat goede ideeën afgekeken van het origineel maar verder niet echt boeiend. Als je de versie van 1981 nog niet gezien zou hebben zou ik daar gewoon naar kijken (ook deel II en III) en die van 2013 gewoon negeren. Een zesje voor de moeite.

)trailers in spoiler, bevatten stukjes van de film (duh)