- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch wel een ondergewaardeerde film vind ik.
En zo zijn er nog veel meer leuke scenes.Ik zal hier ok is een mening geven van wat recente films... Sommige zijn hier idd wel vlug tevreden.
Oblivion 5/10
Star trek into darkness 7,5/10
Now you see me 6/10
Pain and gain 5,5/10
omgzers.Oblivion is dan ook een verschrikkelijk slechte film.
Pain and Gain heb ik ook een paar dagen geleden gezien. Leuke film. Goede humor. Duurt een beetje te lang alleen. Bij het tweede uur vroeg ik me wel af hoe lang het nog ging duren. 7+/10
The Colony (2013)
Forced underground by the next ice age, a struggling outpost of survivors must fight to preserve humanity against a threat even more savage than nature.
Het klassieke zombieverhaal met een kleine twist. Zeer leuk om naar te kijken.
IMDB-score 5.2/10
Eigen score 6/10
Even downloaden, ben wel benieuwd, thnx voor je review.

check karma
Next up: R.I.P.D.
Of The Mentalist nog verder kijken, ben er nog niet uit![]()

The hobbit heb ik ooit ook in 3D gezien (eerste 3D film ooit overigens). Het 3D effect viel me toch erg tegen, ik had verwacht dat bepaalde zaken als het ware echt uit het scherm zouden komen maar dit was verre van het geval.
Daarna volgt de samenstelling van de groep dwergen. Hier loopt voor mij alles fout. De Hobbit is een avonturenverhaal én een reisverhaal. Na een uur film zitten we nog altijd binnen in het huis van Bilbo. Er wordt gerokken en gerokken dat het geen naam heeft.
Dit doordat de verwachtingen bij de eerste keer redelijk hoog waren. De tweede keer ben je erop berekend.The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)
Heb de film in de bios gezien een tijd geleden en kan me helemaal vinden in de bovenstaande quotes. De 3D beelden viel behoorlijk tegen. Er was nauwelijks diepte en vond het geen helder beeld hebben zoals we wel eens in films zien. Zoals in Avatar.
Over de film. Het eerste uur is saai en voegt nauwelijks wat toe. Het had makkelijk in een half uur of korter gekund en dat had de film veel beter gedaan. Het lijkt inderdaad op tijdrekken om weer een lange film te produceren.
Daarna begint de actie maar dan ook echt goed en vond het sindsdien erg leuk om naar te kijken.
Een cijfer geven is heel moeilijk i..v.m. de slechte 3D effecten en het lange saaie stuk wat het cijfer veel minder maakt.
De tweede keer vond ik het saaie stuk minder saai.Dit doordat de verwachtingen bij de eerste keer redelijk hoog waren. De tweede keer ben je erop berekend.
The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)
Heb de film in de bios gezien een tijd geleden en kan me helemaal vinden in de bovenstaande quotes. De 3D beelden viel behoorlijk tegen. Er was nauwelijks diepte en vond het geen helder beeld hebben zoals we wel eens in films zien. Zoals in Avatar.
Over de film. Het eerste uur is saai en voegt nauwelijks wat toe. Het had makkelijk in een half uur of korter gekund en dat had de film veel beter gedaan. Het lijkt inderdaad op tijdrekken om weer een lange film te produceren.
Daarna begint de actie maar dan ook echt goed en vond het sindsdien erg leuk om naar te kijken.
Een cijfer geven is heel moeilijk i..v.m. de slechte 3D effecten en het lange saaie stuk wat het cijfer veel minder maakt.
De tweede keer vond ik het saaie stuk minder saai.Dit doordat de verwachtingen bij de eerste keer redelijk hoog waren. De tweede keer ben je erop berekend.
Ik ben jaren zeer sceptisch wat betreft de hele 3D gimmick, maar ik vond The Hobbit IMAX HFR 3D (48 fps) qua effecten juist wel erg verfrissend. Je hebt soms echt het gevoel alsof je zelf door het landschap loopt of er overheen vliegt. Normale 3D of IMAX 3D films voegen vaak helaas weinig toe. Bijvoorbeeld The Avengers en Iron Man 3 die ik in de bios in IMAX 3D had gezien, zagen er in 2D gewoon prima uit.Verder wil ik nog even toevoegen dat je van 3D niet echt veel moet verwachten denk ik. De enige film die ik gezien heb wat ik echt prachtig gebruik van 3D vond is die 2e GI joe film, die scene in de bergen.
30 Days of Night... niet geweldig. Beetje goedkope indruk nagelaten en erg voorspelbaar. Gewoon redelijke horror film meer niet. 6/10.
Denk dat het met de verwachtingen te maken heeft. Humor, maar dat zat er niet echt in.